Ketään muita Chiang Main suunnilla ku Kymppi

Anonyymi

" Oli pakko ottaa foto kun käytiin paikassa jossa Paraisten karatemestari on nuijinut sekä ihmiset että karhut pandoiksi, kun kehtasivat reviirilleen tulla! 8)
https://ibb.co/wKj4msn "

Millaisia ilmoja on pidellyt?
Mitään uutta?
8)

52

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitaisiin tavata mutta kun on iltapäiväkerho tänään ja sen jälkeen tulee edunvalvoja käymään.

      S

    • Anonyymi

      Senssukalta pääsi löysät potatot kellohameeseen Kuopiossa kun kuuli Kympin olevan Chiang Maissa. Ei uskalla taas kirjoittaa mitään sinisellään peläten että paljastuu, että ei ole lähelläkään Chiang Maita.

      • Anonyymi

        On siinä taas hoitajat vaihtaneet vaippaa moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin kertoa että "sensein" järkytystä kestää maksimissaan kaksi vuorokautta ja sitten jatkuu kuopio rulez ja illuusioperhetarinat. Kolmasti olen huhuillut häntä Chiang Maissa mutta sattumalta hän aina on juuri silloin jossakin muualla taikka en täytä "vedonlyönnin ehtoja". Kerran hän sanoi että kaikki viisi pattajan poikaa tuo hänelle jokainen kymppitonnin sillä ehdolla että yhdellä on pää kainalossa ja toisella grillatut kivespussit. Sitten hän ilmaantuu paikalle ja hakkaa kaikki.

      44

      • Anonyymi

        Se on hienoa että havainnoit palstalla niin saat elämääsi sisältöä enemmänkin, onhan olennainen tieto pääkainalossa ja pallit pussissa, yms. pientä aikuisen miehen maailman katsomiseen kuuluvaa, Pattayan Savossa rulettaaa kovasti.


      • Sorry hukkapala, kyllä minä olen kotonani täällä Chiang Maissa, mutta kun ei mua kiinnosta tavata neiti tyttöstä vain sillä perusteella että hän sattuisi olemaan täällä.
        Aihetta voi jatkaa menestyksekkäämmin kun dille kykenee räpsäyttämään ... no antaas olla, asia on tehty selväksi aiemmin jo.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sorry hukkapala, kyllä minä olen kotonani täällä Chiang Maissa, mutta kun ei mua kiinnosta tavata neiti tyttöstä vain sillä perusteella että hän sattuisi olemaan täällä.
        Aihetta voi jatkaa menestyksekkäämmin kun dille kykenee räpsäyttämään ... no antaas olla, asia on tehty selväksi aiemmin jo.

        Tottakai sinä olet kotona chiang maissa, eihän sitä kukaan epäilekkään. (Hörönaurua)


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Sorry hukkapala, kyllä minä olen kotonani täällä Chiang Maissa, mutta kun ei mua kiinnosta tavata neiti tyttöstä vain sillä perusteella että hän sattuisi olemaan täällä.
        Aihetta voi jatkaa menestyksekkäämmin kun dille kykenee räpsäyttämään ... no antaas olla, asia on tehty selväksi aiemmin jo.

        Räps räps vaan...

        Kiitos kysymästä senssukka. Kyllä on, vaikka mitä ongelmia!!

        Mitä Thaimaan matkailuun tullee, niin olen jo useasti pahoittanut mieleni tästä, että et ole aijannut kuvaa KUKSASTA Chiang Maista, ja nyt olen pahoittanut mieleni tästä, että NumBall ei ole aijannut kuvaa kuksasta Pattayalla, Ilen baarin vessanpytyn päällä.

        Onneksi Kymppi on sanojensa mukainen Mies, eikä mikään puskiin luikkiva piipittäjä. On aijannut paljon hienoja kuvia tännekin, Thaimaasta.


    • Anonyymi

      Se huilaa nyt ja valmistautuu "pieksämään" 2010. Niin mies (?) kehui...

      Tuleeko kova matsi?

      • Anonyymi

        Sensei on saavuttanut karatessa kaikkein korkeimman henkisen tason ja elää harmoonissa maailman, henkimaailman, itsensä ja luonnon kanssa. Hänen tasoiselleen tuollaiset kympit ovat sama kuin leijona kurmoottaisi kissanpentua. Kimeä khiai kajahtaa chiangmain yössä, sensei seisoo leveähkössä haara-asennossa, siirtää hieman painopistettä vasemmalle, loikkaa yhtäkkiä oikealle ja aloittaa salamannopean tuplakiertopotkun jättämättä vastustajalle minkäänlaista mahdollisuutta ehtiä reagoida. Voiton merkiksi sensei asettaa kuksan tyrmätyn vierelle ja ottaa räps räps kuvan, jonka sitten kotinsa takkahuoneen seinään kiinnittää muiden voitonmerkkien ja saaliiden rinnalle. Yhdessä kuvassa sensei brillaa makkaraa Zuk Norrisin kanssa, joka myös on korkean harmoonin saavuttanut mies.


    • Anonyymi

      On se hurja.

      • Anonyymi

        Sensei aikoo hakata kaikki kaljupäät Chiang Main lentokentällä heti kun ne on todistaneet todisteellisesti olevansa aitoja kaljupäitä eikä vaan parturoituja. Mutta ensin RÄPSRÄPS!
        Toinen ryhmä kenet sensei pieksee on ne miehet joilla on vaimo tai moottoripyörä. Ensin heidän kuitenkin tulee todistaa RÄPSRÄPS. Ne joilla on uima-allas, eivät saa mitään armoa senseiltä. Sensei sgruudaa niitä heti keskelle skeidaa hänen omaa stadin slangia lainatakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensei aikoo hakata kaikki kaljupäät Chiang Main lentokentällä heti kun ne on todistaneet todisteellisesti olevansa aitoja kaljupäitä eikä vaan parturoituja. Mutta ensin RÄPSRÄPS!
        Toinen ryhmä kenet sensei pieksee on ne miehet joilla on vaimo tai moottoripyörä. Ensin heidän kuitenkin tulee todistaa RÄPSRÄPS. Ne joilla on uima-allas, eivät saa mitään armoa senseiltä. Sensei sgruudaa niitä heti keskelle skeidaa hänen omaa stadin slangia lainatakseni.

        Entäs kolmas ryhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kolmas ryhmä?

        Ne kellä on isompi jippokaukoputki. Ne saa oikein isän kädestä.


    • Anonyymi

      Morjens Kymppi.

      Kerroit tuolla toisessa ketjussa, että että teidän majapaikka oli Yaang Come Village.

      Katselin tuon paikan nettisivuilta kuvia ja vaikutti hyvin Lanna henkiseltä paikalta ja viihtyisältä, mutta millainen paikka oli todellisuudessa?
      Kiinnitin huomiota mm. tuohon, että huoneissa taulujen sijaan oli hienoja Lanna aiheisia seinämaalauksia, ja rakennukset miellyttävästi puutarhan keskellä. Aamiaisravintolan tarjonta näytti myös herkulliselta.

      Sijainti mielenkiintoinen kävelymatkan päässä Anusarn Marketista, mutta miten tuolta pääsi käytännössä liikkumaan muualle ja oliko paikassa hyvä pysäköinti mahdollisuus omalle autolle?

      Suositteletko paikkaa uima-altaineen lapsiperheille?

      Paljon kysymyksiä, kiitos jos viitsit vastailla.

      • Anonyymi

        Morjens vielä.

        Laittaisitko myös muutaman oman valokuvan majapaikasta?


      • Anonyymi

        Tämä Kympin kirjoittama:

        "20-10 18.07.2022 11:50

        Hieman huvitti kun senssulla on mielikuvituksessaan "amerikkalaishenkinen" ravintola Chiang Maissa ja tällä suomalaiskaverilla (joka ei ole kuvassa) on oikeasti amerikkalaishenkinen ravintola Chiang Maissa.

        Rouvansa nimissä on, mutta kokkina häärää suomalainen pihvien erikoismies. Meillä oli kaikilla ravintolan logolla varustetut T-paidat päällä."

        Huvitti myös minua 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Kympin kirjoittama:

        "20-10 18.07.2022 11:50

        Hieman huvitti kun senssulla on mielikuvituksessaan "amerikkalaishenkinen" ravintola Chiang Maissa ja tällä suomalaiskaverilla (joka ei ole kuvassa) on oikeasti amerikkalaishenkinen ravintola Chiang Maissa.

        Rouvansa nimissä on, mutta kokkina häärää suomalainen pihvien erikoismies. Meillä oli kaikilla ravintolan logolla varustetut T-paidat päällä."

        Huvitti myös minua 8)

        Näet paljon vaivaa kirjelmöidä poistettavia viestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Kympin kirjoittama:

        "20-10 18.07.2022 11:50

        Hieman huvitti kun senssulla on mielikuvituksessaan "amerikkalaishenkinen" ravintola Chiang Maissa ja tällä suomalaiskaverilla (joka ei ole kuvassa) on oikeasti amerikkalaishenkinen ravintola Chiang Maissa.

        Rouvansa nimissä on, mutta kokkina häärää suomalainen pihvien erikoismies. Meillä oli kaikilla ravintolan logolla varustetut T-paidat päällä."

        Huvitti myös minua 8)

        Morjens vielä Kymppi ja kiitos sinulle kaikista kirjpoituksista.

        Saisinko minä perustaa Kymppi-faniglubbenin, sopisiko sinulle sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet paljon vaivaa kirjelmöidä poistettavia viestejä.

        Tämä Kympin kirjoittama:

        "20-10 18.07.2022 11:50

        Hieman huvitti kun senssulla on mielikuvituksessaan "amerikkalaishenkinen" ravintola Chiang Maissa ja tällä suomalaiskaverilla (joka ei ole kuvassa) on oikeasti amerikkalaishenkinen ravintola Chiang Maissa.

        Rouvansa nimissä on, mutta kokkina häärää suomalainen pihvien erikoismies. Meillä oli kaikilla ravintolan logolla varustetut T-paidat päällä."

        Huvitti myös minua 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä Kympin kirjoittama:

        "20-10 18.07.2022 11:50

        Hieman huvitti kun senssulla on mielikuvituksessaan "amerikkalaishenkinen" ravintola Chiang Maissa ja tällä suomalaiskaverilla (joka ei ole kuvassa) on oikeasti amerikkalaishenkinen ravintola Chiang Maissa.

        Rouvansa nimissä on, mutta kokkina häärää suomalainen pihvien erikoismies. Meillä oli kaikilla ravintolan logolla varustetut T-paidat päällä."

        Huvitti myös minua 8)

        vex vex vaan 8)


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Pitkä matka on Tippavaaraan ja kivinen on sinne tie.

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä."

      Mitä niissä oli sääntöjenvastaista?

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä."

      Senssukka näkee paljon vaivaa poistellessaan viestejä.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista.

      1.) Kirjoitin tämän viestin: Anonyymi 18.07.2022 19:39

      2.) Tätä viestiä en kirjoittanut: Anonyymi 18.07.2022 20:00

      3.) Tätäkään viestiä en kirjoittanut: Anonyymi 18.07.2022 21:33

      Kirjoitin täysin asiallisen ja sääntöjen mukaisen viestin vastauksena viestiin 2.
      Joku (kukahan kumma) poisti vastaukseni. Voisin lyödä vetoa, että poistaja om tuo sama, joka on kirjoittanut viestit 2 ja 3.

      • Anonyymi

        Todella MIELENKIINTOISTA, kerro lisää, onko muita ongelmia sulla?


      • Anonyymi

        vex vex vaan 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella MIELENKIINTOISTA, kerro lisää, onko muita ongelmia sulla?

        Kiitos kysymästä senssukka. Kyllä on, vaikka mitä ongelmia!!

        Mitä Thaimaan matkailuun tullee, niin olen jo useasti pahoittanut mieleni tästä, että et ole aijannut kuvaa KUKSASTA Chiang Maista, ja nyt olen pahoittanut mieleni tästä, että NumBall ei ole aijannut kuvaa kuksasta Pattayalla, Ilen baarin vessanpytyn päällä.

        Onneksi Kymppi on sanojensa mukainen Mies, eikä mikään puskiin luikkiva piipittäjä. On aijannut paljon hienoja kuvia tännekin, Thaimaasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella MIELENKIINTOISTA, kerro lisää, onko muita ongelmia sulla?

        Haluaisin tietää mitä juuri nyt teet siellä Pattayalla ja Ching Maissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tietää mitä juuri nyt teet siellä Pattayalla ja Ching Maissa?

        Onko porkkana missä ja villalangat umpparissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vex vex vaan 8)

        Kiitos kysymästä senssukka. Kyllä on, vaikka mitä ongelmia!!

        Mitä Thaimaan matkailuun tullee, niin olen jo useasti pahoittanut mieleni tästä, että et ole aijannut kuvaa KUKSASTA Chiang Maista, ja nyt olen pahoittanut mieleni tästä, että NumBall ei ole aijannut kuvaa kuksasta Pattayalla, Ilen baarin vessanpytyn päällä.

        Onneksi Kymppi on sanojensa mukainen Mies, eikä mikään puskiin luikkiva piipittäjä. On aijannut paljon hienoja kuvia tännekin, Thaimaasta.


    • Anonyymi

      Yritän päästä pelipaikalle prätkällä mutta vastaohjaus teki tepposet mutkassa.

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä."

      Khiai!

      Khiai!

      Khiai!

      • Anonyymi

        Onhan sulla itsesi kanssa aikamoisia ongelmia.


    • Anonyymi

      Bumba viikon ryyppäsi Pattayalla airbnb asunnossa yksikseen ja nyt tuli lasarettiin taas lähtö, kun unohtui se lantrinki ja syöminen. Voimia!

      • Voin vakuuttaa että ei tullut, mitä jos menisit tuonne marjapoimija palstalle, tai puolustaisitko pattayaa asellisesti jauhamaan paskaasi, alkaa huvittamaan nuo pääsi luomat vainoharhat, niinkuin sanoin minut tapaa iltaisin rantakadulta, jos haluat keskustella dokaamisestani, olen pattayalla sunnuntaihin.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että ei tullut, mitä jos menisit tuonne marjapoimija palstalle, tai puolustaisitko pattayaa asellisesti jauhamaan paskaasi, alkaa huvittamaan nuo pääsi luomat vainoharhat, niinkuin sanoin minut tapaa iltaisin rantakadulta, jos haluat keskustella dokaamisestani, olen pattayalla sunnuntaihin.

        Onko pattayalla noin tylsää että roikuttäällä aamusta iltaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pattayalla noin tylsää että roikuttäällä aamusta iltaan.

        Tylsää mitä se on, en roiku yhtään mistään, resu.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Tylsää mitä se on, en roiku yhtään mistään, resu.

        Oletpa kireän oloinen, puristaako vanne päätäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa kireän oloinen, puristaako vanne päätäsi?

        Miksi puristaisi, entä sinun päätäsi.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Tylsää mitä se on, en roiku yhtään mistään, resu.

        Mene narukiikkuun roikkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene narukiikkuun roikkumaan.

        Kiitos samoin... resu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene narukiikkuun roikkumaan.

        pyydäppäs siltä hoitajalta aamiaiseksi muutama pannukakku lisää ja päälle vaahtera siirappia, että saat verensokerin kohoamaan, silloin elämä tuntuu elämisen arvoiselle, tai pari diapam nappia lisää naamaan, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pyydäppäs siltä hoitajalta aamiaiseksi muutama pannukakku lisää ja päälle vaahtera siirappia, että saat verensokerin kohoamaan, silloin elämä tuntuu elämisen arvoiselle, tai pari diapam nappia lisää naamaan, reppana.

        Hienoa tehdä reissu "pattayalle" ja päivystää siellä suomi24 palstaa aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tehdä reissu "pattayalle" ja päivystää siellä suomi24 palstaa aamusta iltaan.

        Eikö olenkin, todella hienoa matkailla Pattayalla, palsta vaikuttaa hienosti, miten Pattayan Savossa menee nyt keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olenkin, todella hienoa matkailla Pattayalla, palsta vaikuttaa hienosti, miten Pattayan Savossa menee nyt keskiviikkona.

        Mites Bumban maksa-arvot?
        Puupäälle kun lääkäri sanoo että maksasi on ihan lopussa että nyt lopetata ryyppäämisen heti, niin Bumba toteaa että ne on olleet lapsesta saakka koholla ja tässä iässä niiden kuuluukin olla koholla ja pystyn nousemaan parkkihalliin puhisematta hakemaan corona-ruiskeita kahdeksannesta kerroksesta, saatan olla jopa ylikunnossa resupetteri ja olen käynyt kouluja enemmän kuin sinä koska olen ollut jo kauan namisissa thai-aimon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites Bumban maksa-arvot?
        Puupäälle kun lääkäri sanoo että maksasi on ihan lopussa että nyt lopetata ryyppäämisen heti, niin Bumba toteaa että ne on olleet lapsesta saakka koholla ja tässä iässä niiden kuuluukin olla koholla ja pystyn nousemaan parkkihalliin puhisematta hakemaan corona-ruiskeita kahdeksannesta kerroksesta, saatan olla jopa ylikunnossa resupetteri ja olen käynyt kouluja enemmän kuin sinä koska olen ollut jo kauan namisissa thai-aimon kanssa.

        Mitä.muuta päivääsi kuuluu kuin minun maksaarvot, ylikuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puristaisi, entä sinun päätäsi.

        Voe kun tieatäisit kuinka paljon kireetöökään tiellä Kuovivossa.


    • Anonyymi

      Entäs ihminen,joka on karaten musta dan 1. sekä kun fu 7v sekä nyt Taiji kombat 10v.
      Miten tää suhtautuisi?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe