korona thaimaassa

Anonyymi

Thaimaan terveysviranomaiset ovat arvelleet että korona tartuntojen raju kasvu voi johtaa vakaviin ongelmiin, ja rajoitukset joudutaan palauttamaan, ainakin Bangkokiin ja turistialueille.

20

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luin juuri maskit ovat kaikkilla paitsi junteilla Thaimaassa. Tai ainakin Pattayalla.

      • Anonyymi

        Pattayalla ei ole maski pakkoa mutta Hua hinissä on, jos tilanne pahenee kohta taas kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayalla ei ole maski pakkoa mutta Hua hinissä on, jos tilanne pahenee kohta taas kaikilla.

        Äläpäs puhu numeromies potaskaa. Maskin käyttö ei ole missäänpäin Thaimaata pakollista ollut kolmeen viikkoon.

        "Torstaista 23. kesäkuuta alkaen kasvonaamion käyttö ulkona ja julkisilla paikoilla ei ole enää pakollista, ja ihmiset voivat vapaasti valita, käyttävätkö niitä eilen Royal Gazettessa julkaistun tiedotteen mukaan.
        Rajoitusten löysääminen on sopusoinnussa COVID-19-tilanteen parantumisen kanssa, jolloin uusien tartuntojen, vakavien tapausten ja kuolemantapausten määrä on vähentynyt tasaisesti viime viikkoina, mikä mahdollistaa ihmisten palata elämään lähellä normaalia"
        https://www.thaipbsworld.com/wearing-face-masks-is-now-voluntary-in-thailand/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs puhu numeromies potaskaa. Maskin käyttö ei ole missäänpäin Thaimaata pakollista ollut kolmeen viikkoon.

        "Torstaista 23. kesäkuuta alkaen kasvonaamion käyttö ulkona ja julkisilla paikoilla ei ole enää pakollista, ja ihmiset voivat vapaasti valita, käyttävätkö niitä eilen Royal Gazettessa julkaistun tiedotteen mukaan.
        Rajoitusten löysääminen on sopusoinnussa COVID-19-tilanteen parantumisen kanssa, jolloin uusien tartuntojen, vakavien tapausten ja kuolemantapausten määrä on vähentynyt tasaisesti viime viikkoina, mikä mahdollistaa ihmisten palata elämään lähellä normaalia"
        https://www.thaipbsworld.com/wearing-face-masks-is-now-voluntary-in-thailand/

        hienoa mutta vanha uutinen viikossa tilanne on pahentunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hienoa mutta vanha uutinen viikossa tilanne on pahentunut..

        Puhuit että Hua Hinissa on maskipakko. Ei ole. Se on vapaaehtoista koko Thaimaassa.
        2200 on tämänpäivän lukema Thaimaassa ja sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuit että Hua Hinissa on maskipakko. Ei ole. Se on vapaaehtoista koko Thaimaassa.
        2200 on tämänpäivän lukema Thaimaassa ja sillä selvä.

        Asiantuntijan arvio: 50.000 uutta koronatartuntaa joka ikinen päivä.

        Sillä selvä ? 2200 vai 50.000 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantuntijan arvio: 50.000 uutta koronatartuntaa joka ikinen päivä.

        Sillä selvä ? 2200 vai 50.000 ?

        Ei ole enää maskipakkoa.


    • Anonyymi

      Demokratia

      Oligarkia

      Autokratia

      Teokratia

      Anarkia

      mikäs miellyttäisi ?

      • Anonyymi

        Kleptokratia


    • Anonyymi

      Muistelen että eräs Hua Hinin mies sanoi Thaimaan aukenevan 2026 jos silloinkaan.

      Aika pientä on taudin lisääntyminen kuitenkin ja sille on selkeä selitys kun thaimaalaiset ovat käyneet lomillaan ja kuljetelleet tautia kotipaikan ja työpaikan välillä. Kuolemantapaukset on pysyneet alhaisina koko ajan. Nyt katsotaan tilannetta ja harkitaan isojen tapahtumien perumista. Ei vaikuta turismiin ja uutta sulkutilaa ei ole näköpiirissä laisinkaan.

      2200 uutta tartuntaa per päivä nyt, kun Thaimaa aukesi silloin kun tartuntoja oli vielä 22000 per päivä. Suomessa 1800 on keskiarvo tällä hetkellä per päivä ja tulee muistaa että Suomi on 13 kertaa pienempi väkiluvultaan.

      • Anonyymi

        Asiantuntijan arvio: 50.000 uutta koronatartuntaa joka ikinen päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiantuntijan arvio: 50.000 uutta koronatartuntaa joka ikinen päivä

        Laita linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita linkki.

        Siriraj -sairaalan hengitystietauteihin erikoistunut tohtori Nitipatana Chierakul on ottanut kantaa hallituksen esittelemiin "virallisiin" koronatartuntalukuihin.
        Tohtori Nitipatanan mukaan ei riitä, että hallitus jättää tartuntaluvuissaan huomioimatta kaikki koti- ja pikatesteissä todetut positiiviset näytteet, joista vain sairaalahoitoon johtanut erittäin pieni osa päätyy virallisiin tartuntalukuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siriraj -sairaalan hengitystietauteihin erikoistunut tohtori Nitipatana Chierakul on ottanut kantaa hallituksen esittelemiin "virallisiin" koronatartuntalukuihin.
        Tohtori Nitipatanan mukaan ei riitä, että hallitus jättää tartuntaluvuissaan huomioimatta kaikki koti- ja pikatesteissä todetut positiiviset näytteet, joista vain sairaalahoitoon johtanut erittäin pieni osa päätyy virallisiin tartuntalukuihin.

        The Rural Doctor Society (RDS) on sama organisaatio, joka vuonna 2021 paljasti hallituksen hankkineen koronatestipakkauksia reiluun ylihintaan. Nyt on RDS julkaissut tiedotteen, jonka mukaan suosittu koronalääke Favipiravir on loppumassa Thaimaasta päivittäisten koronatartuntalukujen

        rajun

        kasvun

        vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        The Rural Doctor Society (RDS) on sama organisaatio, joka vuonna 2021 paljasti hallituksen hankkineen koronatestipakkauksia reiluun ylihintaan. Nyt on RDS julkaissut tiedotteen, jonka mukaan suosittu koronalääke Favipiravir on loppumassa Thaimaasta päivittäisten koronatartuntalukujen

        rajun

        kasvun

        vuoksi.

        Ei ole mitään rajua kasvua vaan pieni kesälomapiikki. Lukemat Suomen tasolla eli 13 kertaa vähemmän koronaa kuin Suomessa.


    • Anonyymi

      Kyllä asiaan pitää suhtautua järkevästi. Itse peruin syyskuun matkan ja seuraan tilannetta.
      Sairastin v-mäisen 6kk koronan epidemian alussa ja sain ekasta piikistä jälkioireita jotka tuntuvat yhä.
      Otin silti 3 Pfizeriä lisää. Niistä ei tullut mitään lisä kipua.

      Ennen vuoden vaihdetta on pakko päästä LOS maahan täältä hapannaamojen seasta :-)

    • Anonyymi

      Nasu ei pääse vieläkään Pattikselle, joutuu tyytymään Turkin ja Venäjän matkailuun.

      • Anonyymi

        Saatko sinä siitä jotakin kiksejä laitoslasse, jos niin käy? Se kun on takuuvarmaa että sinä olet Suomessa lopun elämääsi.


    • Anonyymi

      "Nasu ei pääse vieläkään Pattikselle, joutuu tyytymään Turkin ja Venäjän matkailuun."

      Nasulle ei haittaa yhtään. Jumaloi Putinia ja jos rahalla saa Turkkilaista turve-tussua niin on onnellinen 5555

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe