Ulosotton kuitti ei täsmä.

Anonyymi

Maksan itse maksusopimuksella kuukausittain. Enemmän koska tulot ovat sen verran muuttuneet. 600e on sopimuksessa, olen tänä vuonna joka kuukausi 1000e maksanut. Nyt loma rahoista maksoin 1650.e. yli 3000 tuli käteen. Äsken Katsoin ulosoton omilta sivuilta, miten on raha kohdistettu. Kaikki kuitit laskin yhteen 885 euroa. Lisäksi tarkistin Kesäkuun kuitit kun maksoin 1000 ja kuitit täsmäsivät eli yhteensä laskin 1000e. Viimeiseltä kuitit näkyy selkeästi 1650e suoritus. Nyt en ymmärrä , onko todella ulosotto oman taskuun pistänyt.. Ei nyt reilu 700e voi noin vain hävitä. Oman ulosoton mies on lomalla ja sijainen on asialla ollut. Neljäkertaisen suojaosuuden ylittävältä osalta maksoin vielä reilu 4/5 osa. Onko tullut vastaava eteen.

5

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taulukkomaksuja?

• Anonyymi

On joskus käynyt. Loput kohdistetaan luultavasti lähipäivinä. Luulen, että siellä on etukäteen tehty seuraaville kuukausille joku jyvitys, jonka mukaan maksut kohdistuvat automaattisesti. Jos rahaa onkin tullut enemmän ja tuo tehty suunnitelma jo "täynnä", niin ylijäänyt osuus odottelee siellä uusia toimintaohjeita. Itselläni tapahtunut tuota juuri vuoden vaihteessa ja kesä-heinäkuussa, joka viittaisi siihen että 6kk jaksoissa menee suunnitelmissa nuo kohdistukset.

• Anonyymi

Aloittaja. Olen maksanut jo pitkään aikaan reilusti yli, eikä ole mitään ongelma kohdistuksen kanssa. Jos on maksettu raha x verran sitten kuitit yhteen laskettuna on aina ollut se x summa. Taulukkomaksuja ei ole jo monta vuotta ollut. Olen 2015 lähtien ollut ulosotossa. Taulukkomaksut olit eka kaksi vuotta. Oma ulosoton miehelle lähetin 15.7 palkkatiedot ja vastauksen kiitos ja hyvää viikonloppua. Toinen automaattinen vastaus tuli 16 .7 - 12.8 ei ole tavoitettavissa. Jos asiaan ei tulee muutosta ennen, sitten elokuussa kyselen perään omalta ulosotto mieheltä. Viimeinen vuosi menossa velka maksaessa. On siinä sinnittelyä ollut. En ikinä enä anna mihinkään allekirjoitusta.

• Anonyymi

Itselläni oli siis sama tilanne, että maksoin suunnitelmalla joka oli n. 9xx€/kk, mutta todellisuudessa tilitin kuukaudesta riippuen 1200-1800€. Kun oli 5000€ jäljellä, niin sain kuitattua koko summan yhdessä erässä. Tuolloinkin kävi niin, että kuitilla näkyi ainoastaan pari tonnia alkuun ja parin päivän päästä olivat sitten löytäneet oikeat osoitteet loppurahallekin.

• Anonyymi

Itse aikoinaan sain kyseiseltä virastolta viraston johtajan kirjoittaman paperin ja allekirjoituksen leimalla jossa todettiin ettei minulla ole ulosotossa velkoja ja jos asiassa epäselvyyksiä lapussa oli vielä viskaalin puhelinnumero josta asian sai tarkistaa jos epäili paperin aitoutta .

Olin ollut jo sen 20 vuotta ulosoton asiakas enkä maksanut koskaan penniäkään vaihdoin työpaikkaa jatkuvasti ja olin myös ulkomailla töissä niin sitten satojen tuhansien velat olivat vanhentuneet alta 10 tuhannen velkaan ja kun olin perustamassa yritystä vakuutusyhtiöstä lähtien ongelmana oli tuo velka joten nappasin kymmpitonnin kaapista taskuuni marssin ulosottovirastoon ja sanoin maksavani velat jos saan todistuksen velattomuudestani ulosottomies ei suostunut pyyntööni sanoi ettei tällaista käytäntöä ole vilautin setelinippua taskustani ja sanoin ole sitten ilman maksua ja käännyin ulko-ovelle kun hän pyysi odottamaan hetken minut ohjattiin johtajan huoneeseen ja selvitin johtajalle asiani hän sanoi että sanele paperi jonka haluat ja hän kirjoittaa sen sanelin sitten ja ukko kirjoitti sen mukaan koneella paperin allekirjoitti sen ja löi leimat päälle minä löin rahat kouraan ja käteltiin siihen loppui minun velkavankeus.

Tosin homma ei taida enään onnistua näin nykyaikana tuosta on aikaa noin 20 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6526
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1247
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe