Ulosotton kuitti ei täsmä.

Anonyymi

Maksan itse maksusopimuksella kuukausittain. Enemmän koska tulot ovat sen verran muuttuneet. 600e on sopimuksessa, olen tänä vuonna joka kuukausi 1000e maksanut. Nyt loma rahoista maksoin 1650.e. yli 3000 tuli käteen. Äsken Katsoin ulosoton omilta sivuilta, miten on raha kohdistettu. Kaikki kuitit laskin yhteen 885 euroa. Lisäksi tarkistin Kesäkuun kuitit kun maksoin 1000 ja kuitit täsmäsivät eli yhteensä laskin 1000e. Viimeiseltä kuitit näkyy selkeästi 1650e suoritus. Nyt en ymmärrä , onko todella ulosotto oman taskuun pistänyt.. Ei nyt reilu 700e voi noin vain hävitä. Oman ulosoton mies on lomalla ja sijainen on asialla ollut. Neljäkertaisen suojaosuuden ylittävältä osalta maksoin vielä reilu 4/5 osa. Onko tullut vastaava eteen.

5

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taulukkomaksuja?

    • Anonyymi

      On joskus käynyt. Loput kohdistetaan luultavasti lähipäivinä. Luulen, että siellä on etukäteen tehty seuraaville kuukausille joku jyvitys, jonka mukaan maksut kohdistuvat automaattisesti. Jos rahaa onkin tullut enemmän ja tuo tehty suunnitelma jo "täynnä", niin ylijäänyt osuus odottelee siellä uusia toimintaohjeita. Itselläni tapahtunut tuota juuri vuoden vaihteessa ja kesä-heinäkuussa, joka viittaisi siihen että 6kk jaksoissa menee suunnitelmissa nuo kohdistukset.

      • Anonyymi

        Aloittaja. Olen maksanut jo pitkään aikaan reilusti yli, eikä ole mitään ongelma kohdistuksen kanssa. Jos on maksettu raha x verran sitten kuitit yhteen laskettuna on aina ollut se x summa. Taulukkomaksuja ei ole jo monta vuotta ollut. Olen 2015 lähtien ollut ulosotossa. Taulukkomaksut olit eka kaksi vuotta. Oma ulosoton miehelle lähetin 15.7 palkkatiedot ja vastauksen kiitos ja hyvää viikonloppua. Toinen automaattinen vastaus tuli 16 .7 - 12.8 ei ole tavoitettavissa. Jos asiaan ei tulee muutosta ennen, sitten elokuussa kyselen perään omalta ulosotto mieheltä. Viimeinen vuosi menossa velka maksaessa. On siinä sinnittelyä ollut. En ikinä enä anna mihinkään allekirjoitusta.


    • Anonyymi

      Itselläni oli siis sama tilanne, että maksoin suunnitelmalla joka oli n. 9xx€/kk, mutta todellisuudessa tilitin kuukaudesta riippuen 1200-1800€. Kun oli 5000€ jäljellä, niin sain kuitattua koko summan yhdessä erässä. Tuolloinkin kävi niin, että kuitilla näkyi ainoastaan pari tonnia alkuun ja parin päivän päästä olivat sitten löytäneet oikeat osoitteet loppurahallekin.

    • Anonyymi

      Itse aikoinaan sain kyseiseltä virastolta viraston johtajan kirjoittaman paperin ja allekirjoituksen leimalla jossa todettiin ettei minulla ole ulosotossa velkoja ja jos asiassa epäselvyyksiä lapussa oli vielä viskaalin puhelinnumero josta asian sai tarkistaa jos epäili paperin aitoutta .

      Olin ollut jo sen 20 vuotta ulosoton asiakas enkä maksanut koskaan penniäkään vaihdoin työpaikkaa jatkuvasti ja olin myös ulkomailla töissä niin sitten satojen tuhansien velat olivat vanhentuneet alta 10 tuhannen velkaan ja kun olin perustamassa yritystä vakuutusyhtiöstä lähtien ongelmana oli tuo velka joten nappasin kymmpitonnin kaapista taskuuni marssin ulosottovirastoon ja sanoin maksavani velat jos saan todistuksen velattomuudestani ulosottomies ei suostunut pyyntööni sanoi ettei tällaista käytäntöä ole vilautin setelinippua taskustani ja sanoin ole sitten ilman maksua ja käännyin ulko-ovelle kun hän pyysi odottamaan hetken minut ohjattiin johtajan huoneeseen ja selvitin johtajalle asiani hän sanoi että sanele paperi jonka haluat ja hän kirjoittaa sen sanelin sitten ja ukko kirjoitti sen mukaan koneella paperin allekirjoitti sen ja löi leimat päälle minä löin rahat kouraan ja käteltiin siihen loppui minun velkavankeus.

      Tosin homma ei taida enään onnistua näin nykyaikana tuosta on aikaa noin 20 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3456
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2879
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2524
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2049
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2045
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1806
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1600
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      247
      1241
    Aihe