20hv ääntää alhaalta, video

Anonyymi

12

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa avata ja katsoa.

      • Anonyymi

        Pelottaa avata :) mutta pakkohan se on. Āāni kuului kun vaihde oli päällä, mutta vapaalla ollessa ei. Tosin ei se varmaan impelleriin kohdistu jos vaihde vapaalla ja potkurista pyörittää


    • Anonyymi

      Vaihteet menevät päälle hyvin, mutta tuo ääni kuuluu. Ei kukaan tiedä, arvaa?

    • Anonyymi

      vaihda pusla

      • Anonyymi

        Kiitos. Voitko sanoa mikä osa se on tuosta räjäytys kuvasta http://www.marineparts.fi/varaosat/peramoottorit/yamaha/peran-osia/alaosan-varaosia-yamaha-20c-25d-c25-30a-c30-2-tahti-yamaha11/


    • Anonyymi

      Saattaa hyvin olla vesipumpun kuminen siipipyörä varsinkin kun veden tulo loppui. Ota vaidetanko irti, alakerran pultit pois ja lyö kumivasaralla kavitaatiolevyyn jolloin ajakerta putoaa alas. Avaan vesipumpun kotelo ja tarkasta missä kunnossa on siipipyörä. Jos vedät siipipyörän pois paikoiltansa, niin varo akselin lukkopalaa, ettei se häviä.
      Milloin olet viimeksi vaihtanut siipipyörän? Siihet mirtuvat ajan mittaan ja jos ne irtoavat, niin ne saattavat kulkeutua kanaviin. Sieltä ne saattaa olla vaikea onkia pois.

      • Anonyymi

        Ostin tämän moottorin juuri, enkä tiedä onko koskaan vaihdettu. Kiitos, näin teen. Ajattelin vaan jos se puska olisi hyvä vaihtaa myös, mutta kun en tiedä mikä osa se on. Oikean siipipyörä kyllä löydän sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin tämän moottorin juuri, enkä tiedä onko koskaan vaihdettu. Kiitos, näin teen. Ajattelin vaan jos se puska olisi hyvä vaihtaa myös, mutta kun en tiedä mikä osa se on. Oikean siipipyörä kyllä löydän sentään

        Jos ostit juuri, niin vaihda myös peräöljy.

        Puslasta en tiedä mitä tarkoittaa. Perään ei oikein itse pysty juuri mitään vaihtamaan kuin siipipyörän ja öljyt. Muut vaativat jo ammattitaitoa ja välineitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ostit juuri, niin vaihda myös peräöljy.

        Puslasta en tiedä mitä tarkoittaa. Perään ei oikein itse pysty juuri mitään vaihtamaan kuin siipipyörän ja öljyt. Muut vaativat jo ammattitaitoa ja välineitä..

        Ilmeisesti se pusla on joku holkki tuossa pystyakselissa. Pitää yrittää etsiä se tuosta varaosalistalta. Öljyt on tarkoitus vaihtaa perään. Ylhäältä juoksin jo kaasuttimen, polttoainepumppu, tulpat, suodattimen. Alakerta on minulle haastavampi varmasti, toivottavasti ei tarvi avata tuota perää kokonaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti se pusla on joku holkki tuossa pystyakselissa. Pitää yrittää etsiä se tuosta varaosalistalta. Öljyt on tarkoitus vaihtaa perään. Ylhäältä juoksin jo kaasuttimen, polttoainepumppu, tulpat, suodattimen. Alakerta on minulle haastavampi varmasti, toivottavasti ei tarvi avata tuota perää kokonaan

        Näillä anonyymeillä palstoilla ei aina kannata täysin luottaa puslajussien viesteihin.


    • Anonyymi

      Oli siipipyörä rikki

      • Anonyymi

        Löysitkö kaikki kuminpalat pois myös? Ettei jäänyt kanaviin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe