Sinä pystyt mihin vain, vaikka mustamaalaamaan,
arvostelemaan selän takana.Arvostan suuresti
jos voisit asiasi ilmaista naamatusti.
Olet hieno lahjakas ja nero kaveri !
13
2176
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa ja taas sitä mennään. Mitenkähän kryptiseksi kiertelyksi ja kaarteluksi tämäkin avaus menee? Pitäisi varmaan opetella lukemaan ajatuksia niin ymmärtäisi näitä uhriutumis ketjuja.
- Anonyymi
Ei kierrä eikä kaarra,aloitus oli asiaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kierrä eikä kaarra,aloitus oli asiaa !
Mitä jos sitten vaikka laittaisi itse nimensä ja kohteensa nimen ja vähän taustatietoja riidan laadusta, kun kerta vaaditaan naamatusten asioiden selvittämistä? Ei me ulkopuoliset ymmärretä näistä teidän avauksista mitään. Mistä sitä edes tietää ettei aloittaja ole joku uhriutuva narsisti joka keksii juttuja omasta päästään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sitten vaikka laittaisi itse nimensä ja kohteensa nimen ja vähän taustatietoja riidan laadusta, kun kerta vaaditaan naamatusten asioiden selvittämistä? Ei me ulkopuoliset ymmärretä näistä teidän avauksista mitään. Mistä sitä edes tietää ettei aloittaja ole joku uhriutuva narsisti joka keksii juttuja omasta päästään?
Voi sitä juoruta ,ilman riitaakin (olen havainnut kyllä)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ulkopuolisten tarvitsekaan tietää.
Vaan sinä joka selän takana rälläät
ja mustamaalaat kunnon ihmisiä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että keksii omasta päästä.
- Anonyymi
Totta on,arvosteliat voi jättää omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Taitaa aloittaja itse kirjoitella näitä kommentteja... 😝
- Anonyymi
Aloittaja taitaa kärsiä narsistista tuskaa omista virheistään, joita ei vain voi luonteel-
leen tyypillisenä tunnustaa omikseen. -Totuus helpottaisi elämää.- Anonyymi
Kyllä taitaa näin olla! Narsisti j a jotkut muutkin jakaa persettä Järvenpäänt...tiedossa ollut jo pitkään! Itsekkin kävin pyyhkimässä 'pölyni' pois viimereissun jälkeen. Mukavaa kyllä oli. Pokeri naamalla nyt kylälle lenkille.
- Anonyymi
Juurikin noin,joillekin takana päin arvostelu on niin joka päiväistä.
Ettei sitä edes itse huomaa.Että silleen......- Anonyymi
Minä ihan itte ,naapurin rouville kerron toisen naapurin puhuneen takana päin hänestä kakka.Kiva seurata kun nää sit kehuu toisiaan viimesenpäälle hyvin.Tää on kiva harrastus eiks je.
- Anonyymi
Kiitän aloittajaa noista mainitsemistasi positiivisista ominaisuuksistani. Kiitos. <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702