Olet hieno lahjakas ja nero kaveri !

Anonyymi

Sinä pystyt mihin vain, vaikka mustamaalaamaan,
arvostelemaan selän takana.Arvostan suuresti
jos voisit asiasi ilmaista naamatusti.

13

2300

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hohhoijaa ja taas sitä mennään. Mitenkähän kryptiseksi kiertelyksi ja kaarteluksi tämäkin avaus menee? Pitäisi varmaan opetella lukemaan ajatuksia niin ymmärtäisi näitä uhriutumis ketjuja.

• Anonyymi

Ei kierrä eikä kaarra,aloitus oli asiaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kierrä eikä kaarra,aloitus oli asiaa !

Mitä jos sitten vaikka laittaisi itse nimensä ja kohteensa nimen ja vähän taustatietoja riidan laadusta, kun kerta vaaditaan naamatusten asioiden selvittämistä? Ei me ulkopuoliset ymmärretä näistä teidän avauksista mitään. Mistä sitä edes tietää ettei aloittaja ole joku uhriutuva narsisti joka keksii juttuja omasta päästään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos sitten vaikka laittaisi itse nimensä ja kohteensa nimen ja vähän taustatietoja riidan laadusta, kun kerta vaaditaan naamatusten asioiden selvittämistä? Ei me ulkopuoliset ymmärretä näistä teidän avauksista mitään. Mistä sitä edes tietää ettei aloittaja ole joku uhriutuva narsisti joka keksii juttuja omasta päästään?

Voi sitä juoruta ,ilman riitaakin (olen havainnut kyllä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ulkopuolisten tarvitsekaan tietää.
        Vaan sinä joka selän takana rälläät
        ja mustamaalaat kunnon ihmisiä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä usko että keksii omasta päästä.

• Anonyymi

Totta on,arvosteliat voi jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Taitaa aloittaja itse kirjoitella näitä kommentteja... 😝

• Anonyymi

Aloittaja taitaa kärsiä narsistista tuskaa omista virheistään, joita ei vain voi luonteel-
      leen tyypillisenä tunnustaa omikseen. -Totuus helpottaisi elämää.

• Anonyymi

Kyllä taitaa näin olla! Narsisti j a jotkut muutkin jakaa persettä Järvenpäänt...tiedossa ollut jo pitkään! Itsekkin kävin pyyhkimässä 'pölyni' pois viimereissun jälkeen. Mukavaa kyllä oli. Pokeri naamalla nyt kylälle lenkille.

• Anonyymi

Juurikin noin,joillekin takana päin arvostelu on niin joka päiväistä.
      Ettei sitä edes itse huomaa.Että silleen......

• Anonyymi

Minä ihan itte ,naapurin rouville kerron toisen naapurin puhuneen takana päin hänestä kakka.Kiva seurata kun nää sit kehuu toisiaan viimesenpäälle hyvin.Tää on kiva harrastus eiks je.

• Anonyymi

Kiitän aloittajaa noista mainitsemistasi positiivisista ominaisuuksistani. Kiitos. <3

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      373
      1707
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      133
      1245
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      152
      1167
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      26
      981
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      862
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      651
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      649
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      115
      559
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      20
      543
    Aihe