Näetkö usein eroottisia unia siitä kaivatustasi?

Anonyymi

Minulla tuntuu että alkanut näkemään niitä todella paljon. Alkaa olemaan melko voimakas himo! Ei sillä ettei se olisi aina häntä kohtaan ollutkin, himottavin yksilö maanpäällä, sinä mies.

86

798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näen niitä valveillakin.. huokaus. naiselta

• Anonyymi

Kyllä on laitettu nakkia sämpylän monena yönä

• Anonyymi

En muista nähneeni ikinä. Mun eroottisissa unissani en ole edes minä itse mukana. Unta mä hänestä kyllä näen. Viimeksi viimeyönä. Erotiikka tosin oli kaukana. Pääin vain painamaan pääni hänen olkapäälleen, kun hän kirjoitti tietokoneella.

• Anonyymi

Mä olen joskus pohtinutkin, että mistähän tuo johtuu. En siis koskaan näe eroottisia unia, joissa minä olisin minä. Vastapuoli voi joskus olla ollutkin joku tuttu, mutta minä en ole minä, vaikka olenkin minä. Mä muutoinkin näen hyvin paljon elokuvamaisia unia. Lisäksi näen hyvin paljon niin kutsuttuja selkounia, joissa tiedän näkeväni unta tai muutoin vaan kykenen hallitsemaan mitä usessa tapahtuu.

Sen sijaan kaivattuuni tai muihinkaan aiemmin kaipailemiinin ihmisiin liittyen näen vain tuollaisia hyvin viattomia pää olkapäällä, käsi käsi kädessä ja kylki kyljessä unia. Johtuneeko siitä, että se tärkein mitä kaipaan on läheisyys. Seksi on vain bonus, vaikkakin erinomainen sellainen.

• Joskus näin, valveillakin. Ihmismieli on hoopo.

• No jos ihan rehellisiä ollaa niin, ei mulla ole kun se yks nainen jota haluan ihan mielettömästi. Välillä sekoamispisteeseen asti.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

No jos ihan rehellisiä ollaa niin, ei mulla ole kun se yks nainen jota haluan ihan mielettömästi. Välillä sekoamispisteeseen asti.

Mut hän ei siitä tiiä mittään ja hyvä niin.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mut hän ei siitä tiiä mittään ja hyvä niin.

Eipä 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä 😂

Hmph. :x

• Anonyymi

Hmph. :x

Eipäs tuhista siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs tuhista siellä.

Nielaisin kieleni. :>

• Anonyymi

Nielaisin kieleni. :>

Ou nou 😳 koitahan olla nielemättä kokonaan, saatat tarvita sitä vielä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ou nou 😳 koitahan olla nielemättä kokonaan, saatat tarvita sitä vielä.

Heh, voi irvistellä ohi kulkijoille. ;)

• Anonyymi

Heh, voi irvistellä ohi kulkijoille. ;)

No tämä, mitäs sitä nyt muuta kielellä tekis ;)
        Saattaa sille olla muukin tarkotus?

• Anonyymi kirjoitti:

No tämä, mitäs sitä nyt muuta kielellä tekis ;)
        Saattaa sille olla muukin tarkotus?

Niiiii, olis sille kivempaakin käyttöä ehkä mielessä. Mut ei passaa liikaa sitä miettiä ettei lähe ihan laukalle taas pää. Villiintyy liikaa. Katoaa tolkku kokonaan. :)

• Anonyymi

Niiiii, olis sille kivempaakin käyttöä ehkä mielessä. Mut ei passaa liikaa sitä miettiä ettei lähe ihan laukalle taas pää. Villiintyy liikaa. Katoaa tolkku kokonaan. :)

Ai, mä tarkotin ihan puhetta ja syömistä tolla kommentilla tietysti. Mitäs se sinä oikein tuumeit?

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Viime yönä jo puhisin unissani kuulemma. Muistan kyllä, että nukahdin aika levottomiin ajatuksiin. Taisi tulla uniinkin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, mä tarkotin ihan puhetta ja syömistä tolla kommentilla tietysti. Mitäs se sinä oikein tuumeit?

Nii-iitähän mäkin. 😅

• Anonyymi

Nii-iitähän mäkin. 😅

Arvasin, kiinni jäit. Totaalisen housut kintuissa 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Arvasin, kiinni jäit. Totaalisen housut kintuissa 😂

No voi hitto. 😇😋

• Anonyymi

No voi hitto. 😇😋

Älä huoli, en kerro kellekään 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli, en kerro kellekään 😇

Hyvä. Kiitti. 🤞😉

• Anonyymi

Hyvä. Kiitti. 🤞😉

Be my guest :)

• Anonyymi kirjoitti:

Be my guest :)

Yllytyshullulle ei kannata sanoa nuin. 😝

• Anonyymi

Yllytyshullulle ei kannata sanoa nuin. 😝

Ou loord, pitääkö alkaa keitellä jo kahvia 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Ou loord, pitääkö alkaa keitellä jo kahvia 😉

Marjapiirakka vielä kahvin kaveriksi. 😜

• Anonyymi

Marjapiirakka vielä kahvin kaveriksi. 😜

Toki pitää piirasta olla, mihin sitä muuten kieltään käyttäs, jollet sit sokeria kahviin sillä hämmentele 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Toki pitää piirasta olla, mihin sitä muuten kieltään käyttäs, jollet sit sokeria kahviin sillä hämmentele 😂

Aivan. Hyvä huomio. ☝️😁

• Anonyymi

Aivan. Hyvä huomio. ☝️😁

Kyllä kyllä. En nyt vielä ala leipomaan kuitenkaan. Jospa tästä siirtyis hivenen erilaisiin puuhiin. Kohti 🚿 siis.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä. En nyt vielä ala leipomaan kuitenkaan. Jospa tästä siirtyis hivenen erilaisiin puuhiin. Kohti 🚿 siis.

Jooo, en edes tiedä missä ne kahvit ja piirakat on. Happy shower. 😄

• Anonyymi

Jooo, en edes tiedä missä ne kahvit ja piirakat on. Happy shower. 😄

Sitähän se aina, happy to be clean :) höh, täällä tietty mis mäki olen hei.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se aina, happy to be clean :) höh, täällä tietty mis mäki olen hei.

Nii mut mis säki nyt sit olet. Nii sit mä en tiiäkkää. 😅

Puhtaus on puoli ruokaa. 😋💦

• Anonyymi

Nii mut mis säki nyt sit olet. Nii sit mä en tiiäkkää. 😅

Puhtaus on puoli ruokaa. 😋💦

Eipäs hötkyillä siellä yhtään 😉 Ei pidä hoppuilla, alkaa pumpusta ottaa näin varttuneella ikää jo 😜 Ja mitä tuohon ruokaan tulee, nii pitäähän siihen panostaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs hötkyillä siellä yhtään 😉 Ei pidä hoppuilla, alkaa pumpusta ottaa näin varttuneella ikää jo 😜 Ja mitä tuohon ruokaan tulee, nii pitäähän siihen panostaa.

Mitä, en kai mä hoppuile. Istun jo siinä sun parkkiksella autossa. 😜

No sydänhierontaa saat, jos tilttaa. ☺️

Ruokalaji on kypsää vai raakaa?

• Anonyymi

Mitä, en kai mä hoppuile. Istun jo siinä sun parkkiksella autossa. 😜

No sydänhierontaa saat, jos tilttaa. ☺️

Ruokalaji on kypsää vai raakaa?

Ohhoh, nytpä sä vallan villiinnyit siellä 😳 johan se tässä rytmihäiriöö lykkääkin, että ala vaan käsiä lämmitellä 😉 siinä se tykyttää rinnassa ja ei kylmyydestä piittaa.
        Mitä ruokaan tulee, nii ei ole riippunutta 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, nytpä sä vallan villiinnyit siellä 😳 johan se tässä rytmihäiriöö lykkääkin, että ala vaan käsiä lämmitellä 😉 siinä se tykyttää rinnassa ja ei kylmyydestä piittaa.
        Mitä ruokaan tulee, nii ei ole riippunutta 😇

Hahhah, hyvä ettei ole riippunutta. Riippunu on helposti kuivaa. 😄

Kädet on ihan kuumat, pitää ehkä jopa jäähdytellä vähän ettei jää kädenjälkiä. 🥴

Koita nyt pysyä tolpillas. 😊

• Anonyymi

Hahhah, hyvä ettei ole riippunutta. Riippunu on helposti kuivaa. 😄

Kädet on ihan kuumat, pitää ehkä jopa jäähdytellä vähän ettei jää kädenjälkiä. 🥴

Koita nyt pysyä tolpillas. 😊

Tottahan mä tolpillani pysyn, että älä suotta siitä huoli.
        Ei tässä oo hengenhätää likimainkaan.
        Kyllä se tuore aina riippuneen voittaa, ei iske ruokamyrkytys sit.
        Vai kuumia käsiä, jos niihin vähän puhaltas ni josko sitten vasta ottas niitä käyttöön...

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan mä tolpillani pysyn, että älä suotta siitä huoli.
        Ei tässä oo hengenhätää likimainkaan.
        Kyllä se tuore aina riippuneen voittaa, ei iske ruokamyrkytys sit.
        Vai kuumia käsiä, jos niihin vähän puhaltas ni josko sitten vasta ottas niitä käyttöön...

Hyvä sitten, ettei mene ihan mönkään ja elvyttelyksi. 😉

Ruokamyrkytys voi latistaa tunnelmaa. Vessassa kun ei viitsi seuranakaan istua. 😄

Jääpalapussit voi nopeuttaa jäähtymistä.

• Anonyymi

Hyvä sitten, ettei mene ihan mönkään ja elvyttelyksi. 😉

Ruokamyrkytys voi latistaa tunnelmaa. Vessassa kun ei viitsi seuranakaan istua. 😄

Jääpalapussit voi nopeuttaa jäähtymistä.

Ahaa, voihan niitä jääpaloja muutenkin käyttää 😉
        Nyt nyt, tais lähtee lapasesta tää touhu kokonaan.
        Ettei nyt vallan mee yöuniin nää kaikki. Joutuu pian tulevanakin yönä joku kattelemaan piehtarointias levottomana, ne kädetkään tuskin viilentyy hetkessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, voihan niitä jääpaloja muutenkin käyttää 😉
        Nyt nyt, tais lähtee lapasesta tää touhu kokonaan.
        Ettei nyt vallan mee yöuniin nää kaikki. Joutuu pian tulevanakin yönä joku kattelemaan piehtarointias levottomana, ne kädetkään tuskin viilentyy hetkessä.

Joo, kuljettaa pitkin kuumaa ihoa, tssiiiih... 💦

Kyllä mulla taitaa jo unet olla mitä on, tuskin mikään pelastaa. 😇

• Anonyymi

Joo, kuljettaa pitkin kuumaa ihoa, tssiiiih... 💦

Kyllä mulla taitaa jo unet olla mitä on, tuskin mikään pelastaa. 😇

Tuhmuri, aiai sentään.
        Jospa sait munkin yöunet levottomiks, ni isken rytmihäiriöisen sydämeni uniis, eikä se tule yksin 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Tuhmuri, aiai sentään.
        Jospa sait munkin yöunet levottomiks, ni isken rytmihäiriöisen sydämeni uniis, eikä se tule yksin 😇

Tuhmuus on ihan mukavaa, varsinkin jos toinen tuhmenee mukana. 😁

Jaaha pitäsköhän sitä kohta mennä sitten jo nukkumaan. 😋

• Anonyymi

Tuhmuus on ihan mukavaa, varsinkin jos toinen tuhmenee mukana. 😁

Jaaha pitäsköhän sitä kohta mennä sitten jo nukkumaan. 😋

Kello onkin jo siinä viittä vaille kuumat kädet ja epätasasesti pomppiva sydän.
        Kohta se aika koittaa, jotta jotain mystistä saattaa tapahtua.
        Virtuaaliretki norjan vuonoille, eikös siellä niitä kuumia lähteitä pulputtele 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Kello onkin jo siinä viittä vaille kuumat kädet ja epätasasesti pomppiva sydän.
        Kohta se aika koittaa, jotta jotain mystistä saattaa tapahtua.
        Virtuaaliretki norjan vuonoille, eikös siellä niitä kuumia lähteitä pulputtele 😉

Niin vai Islannissako ne oli? Mutta Norjassa saattaa kyllä jotain virrata. Jäämeri ainakin. 🙃

Täytyy juosta äkkiä petiin pitkäkseen ja läppää silmät kiinni. 😴

Kauniita unia. 😜

• Anonyymi

Niin vai Islannissako ne oli? Mutta Norjassa saattaa kyllä jotain virrata. Jäämeri ainakin. 🙃

Täytyy juosta äkkiä petiin pitkäkseen ja läppää silmät kiinni. 😴

Kauniita unia. 😜

Totta muuten. On noilla yhteinen tekijäkin, ulkomailla molemmat 😂
        Kylläpä kyllä, kohti höyhensaaria nyt kiltisti, taikka ei niin kiltisti.
        Vuonoilla nähdään, jos pumpusta ottaa.
        Levollisia unia, levottomia... 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Totta muuten. On noilla yhteinen tekijäkin, ulkomailla molemmat 😂
        Kylläpä kyllä, kohti höyhensaaria nyt kiltisti, taikka ei niin kiltisti.
        Vuonoilla nähdään, jos pumpusta ottaa.
        Levollisia unia, levottomia... 😜

Heh, sweet dreams hassu. 😅

• Anonyymi

Kiitos. Samoin sinne :)

• Anonyymi

Miten on, sijoittuko öinen reissu sinne Norjaan tai Islantiin, ulkomaille kuitenkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten on, sijoittuko öinen reissu sinne Norjaan tai Islantiin, ulkomaille kuitenkin?

Yhtään en muista, taisin nukkua kuin tukki. 😄

• Anonyymi

Yhtään en muista, taisin nukkua kuin tukki. 😄

No sehän selittääkin miks mun kanootin pohjaan jatkuvasti kolisi, eikä ollu kyydissä yhtäkään inkkaria.

• Anonyymi kirjoitti:

No sehän selittääkin miks mun kanootin pohjaan jatkuvasti kolisi, eikä ollu kyydissä yhtäkään inkkaria.

Heh. Näkyikö savumerkkejä edes rannalta? 😉

• Anonyymi

Heh. Näkyikö savumerkkejä edes rannalta? 😉

Nyt en menis vannomaan kyllä. Ehkäpä oli kohtuu kirkkaita näkymiä, ei niitä pieni savupilvi hälventäny 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt en menis vannomaan kyllä. Ehkäpä oli kohtuu kirkkaita näkymiä, ei niitä pieni savupilvi hälventäny 😇

Näit siis unta? ☺️

• Anonyymi

Näit siis unta? ☺️

Toki näin, siks kysyinkin että jospa uhkaus tuli perille 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Toki näin, siks kysyinkin että jospa uhkaus tuli perille 😉

Uhkaus? Hui! 😬

• Anonyymi

Uhkaus? Hui! 😬

Vastuu oli toki kuulijalla, siinä uhkauksessa. Heräsin kyllä kera sydämen ja tän muunkin ruhon kera, jotta jos lainassa yön olikin, ni toimi päivän moitteettomasti 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Vastuu oli toki kuulijalla, siinä uhkauksessa. Heräsin kyllä kera sydämen ja tän muunkin ruhon kera, jotta jos lainassa yön olikin, ni toimi päivän moitteettomasti 😜

Hahhaha, eikä mikään osa hukkunut yön aikana? 😂

• Anonyymi

Hahhaha, eikä mikään osa hukkunut yön aikana? 😂

Vois sanoo pokerinaamalla, et pientä käytönjälkee jo on havaittavissa, mutta osaset toimii yhä 😂 nettiauto, eiku nettinaaras..

• Anonyymi kirjoitti:

Vois sanoo pokerinaamalla, et pientä käytönjälkee jo on havaittavissa, mutta osaset toimii yhä 😂 nettiauto, eiku nettinaaras..

Nesteet virtaa eikä filtterit ole tukossa, niin hyvin vielä kyyditsee. 😜

Käytönjälkiä sitä on itsekussakin, kun ei ole enää vasta pakasta repästy. 😁

• Anonyymi

Nesteet virtaa eikä filtterit ole tukossa, niin hyvin vielä kyyditsee. 😜

Käytönjälkiä sitä on itsekussakin, kun ei ole enää vasta pakasta repästy. 😁

Samoin, vois jopa sanoo et lähempää pakaraa vetästy 😂 ei ihan eilen kylläkään

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin, vois jopa sanoo et lähempää pakaraa vetästy 😂 ei ihan eilen kylläkään

Heh, tulipa hauska mielikuva. 🤣

• Anonyymi

Heh, tulipa hauska mielikuva. 🤣

Niitähän jutuilla on tarkotus saada aikaan, mielikuvia. Miksipä ei kielikuviakin..
        Sanoilla vähä leikitellä ja antaa pääkopan luoda niistä sellanen omanlainen visio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän jutuilla on tarkotus saada aikaan, mielikuvia. Miksipä ei kielikuviakin..
        Sanoilla vähä leikitellä ja antaa pääkopan luoda niistä sellanen omanlainen visio.

Tosin eilen jo sain osviittaa vähä, joten lähes tiedän mikä se mielikuvas nyt on 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Tosin eilen jo sain osviittaa vähä, joten lähes tiedän mikä se mielikuvas nyt on 😜

Mulla voi olla aika lennokkaitakin mielikuvia, riippuen ihan millä tuulella olen. 🤪

• Anonyymi

Mulla voi olla aika lennokkaitakin mielikuvia, riippuen ihan millä tuulella olen. 🤪

Aukase vähän. Jo tosta sait mielikuvan, se näkyy virneenä kasvoilla ja päässä raksuttaa. Eikö vaan?
        Otetaan napakymppimatka, eikä nyt lähdetä ikaalisten kylpylään. Neiti beellä olis kääreessä se Islanti, suojaisia paikkoja kuumien lähteiden äärellä (huomaa taustalla romanttinen pimputus, pianolla toki ;))
        Mikäpä silloin olis päällimmäisenä mielessä, hetket lentoaseman humussa, vierekkäiset istumapaikat koneessa, kuumat lähtee ja kuuma seura..vai tulisko mieleen yhtäkkiä, että ei jumaliste nyt, lentsikan veskit on ällöjä ja hiton pieniä?

• Anonyymi kirjoitti:

Aukase vähän. Jo tosta sait mielikuvan, se näkyy virneenä kasvoilla ja päässä raksuttaa. Eikö vaan?
        Otetaan napakymppimatka, eikä nyt lähdetä ikaalisten kylpylään. Neiti beellä olis kääreessä se Islanti, suojaisia paikkoja kuumien lähteiden äärellä (huomaa taustalla romanttinen pimputus, pianolla toki ;))
        Mikäpä silloin olis päällimmäisenä mielessä, hetket lentoaseman humussa, vierekkäiset istumapaikat koneessa, kuumat lähtee ja kuuma seura..vai tulisko mieleen yhtäkkiä, että ei jumaliste nyt, lentsikan veskit on ällöjä ja hiton pieniä?

Hmm, vartus hetki mä väritän tämän kuvan. 🤔

Ajatukset olis kyllä päämäärässä eli kun päästään perille matkakohteeseen. Mitä nähtävää ja koettavaa siellä on kuumassa seurassa. 😋

Tietysti miettisin myös meinaako neiti b nukkua omassa huoneessa vai uskaltaako tulla mun huoneeseen. 😅

• Anonyymi

Hmm, vartus hetki mä väritän tämän kuvan. 🤔

Ajatukset olis kyllä päämäärässä eli kun päästään perille matkakohteeseen. Mitä nähtävää ja koettavaa siellä on kuumassa seurassa. 😋

Tietysti miettisin myös meinaako neiti b nukkua omassa huoneessa vai uskaltaako tulla mun huoneeseen. 😅

Löyty ne värikynät täältäkin.
        Jospa se neiti bee hetkosen epäröi pimputtelun tuoksinassa, että neiti cee oliskin se valinta, mutta ilahtuis toki valinnastaan siinä määrin et hymyilis kun hangonkeksi. Liekö siinä sitten enää tulkinnanvaraa määränpään majotusta askarruttaviin seikkoihin. Ehkei?
        No, sittenpä taustalla soi Matin ja Tepon häävalssi (menivät naimisiin edelliskaudella) ja askellus käsikkäin sinne minne portille nyt pois lähtiessä mennäänkään. Seuraava ongelma käsillä, pussatakko nyt oikeesti kun se Karikin lakkeineen vahtaa silmä kovana?

• Anonyymi kirjoitti:

Löyty ne värikynät täältäkin.
        Jospa se neiti bee hetkosen epäröi pimputtelun tuoksinassa, että neiti cee oliskin se valinta, mutta ilahtuis toki valinnastaan siinä määrin et hymyilis kun hangonkeksi. Liekö siinä sitten enää tulkinnanvaraa määränpään majotusta askarruttaviin seikkoihin. Ehkei?
        No, sittenpä taustalla soi Matin ja Tepon häävalssi (menivät naimisiin edelliskaudella) ja askellus käsikkäin sinne minne portille nyt pois lähtiessä mennäänkään. Seuraava ongelma käsillä, pussatakko nyt oikeesti kun se Karikin lakkeineen vahtaa silmä kovana?

Nopeeta toimintaa! 😆

Meni niinkö pikakelauksella. 🤣

Ei kai se pussaaminen tuossa vaiheessa enää ole ongelma? 😇

• Anonyymi

Nopeeta toimintaa! 😆

Meni niinkö pikakelauksella. 🤣

Ei kai se pussaaminen tuossa vaiheessa enää ole ongelma? 😇

Joo, noi turkulaiset on nopeita 😂
        Seppo jäi satamaan kyynelehtimään jo tuolloin, siinäpä selitys miks satama-altaat on tulvinu.
        Sitten siinä suukon hetkellä, jospa se neiti bee ensin varovasti suukottaa ja kun sen sydänportin ohi on asteltu, niin äkkiarvaamatta tämä neiti ottaakin uusinnan, mutta suukottaakin hiukan erilailla, saako kostea kieli omaas vasten valinnan tehneen epäröimään valintaansa?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, noi turkulaiset on nopeita 😂
        Seppo jäi satamaan kyynelehtimään jo tuolloin, siinäpä selitys miks satama-altaat on tulvinu.
        Sitten siinä suukon hetkellä, jospa se neiti bee ensin varovasti suukottaa ja kun sen sydänportin ohi on asteltu, niin äkkiarvaamatta tämä neiti ottaakin uusinnan, mutta suukottaakin hiukan erilailla, saako kostea kieli omaas vasten valinnan tehneen epäröimään valintaansa?

Hmph. 🤭

Ainakin yllättää ja hymyilyttää ranskalaisittain suutelu. 😋

Ei varmaan jää kauheasti epäilyn varaa..

• Anonyymi

Hmph. 🤭

Ainakin yllättää ja hymyilyttää ranskalaisittain suutelu. 😋

Ei varmaan jää kauheasti epäilyn varaa..

Ei se neiti been kielitaito muuten ranskaan ylläkään, muuta suudelman osalta ;)
        Toki kielitaito on hallussa moneltakin osin.
        Ehkä se matkalla tulis esitellyksi...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se neiti been kielitaito muuten ranskaan ylläkään, muuta suudelman osalta ;)
        Toki kielitaito on hallussa moneltakin osin.
        Ehkä se matkalla tulis esitellyksi...

Niin että schöpödöpödöörr ei taivu, mutta muuten pistää jokeltamaan? 😜😁

• Anonyymi

Niin että schöpödöpödöörr ei taivu, mutta muuten pistää jokeltamaan? 😜😁

Kyllähän se kieli taipuu mitä ihmeellisempiin juttuihin 😉 esimerkiks hk blöö menee melko sulavasti, muttei se oiken kieltä houkuttele taipuisuuteen.
        Ehkäpä se motivaatio ton kielitaidon kans on kuitenki jotain lähempänä gourmeeta, kenties joku kermaisa creme brulee, miksei siihen paahdetun sokerin sijaan sopis joku makea hunajainen kuorrutus..

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se kieli taipuu mitä ihmeellisempiin juttuihin 😉 esimerkiks hk blöö menee melko sulavasti, muttei se oiken kieltä houkuttele taipuisuuteen.
        Ehkäpä se motivaatio ton kielitaidon kans on kuitenki jotain lähempänä gourmeeta, kenties joku kermaisa creme brulee, miksei siihen paahdetun sokerin sijaan sopis joku makea hunajainen kuorrutus..

Nono, nyt päästiin ruoka-aineisiin. 😂

Hunajaiset siivet vaiko kenties rintapalat vaiko koipipalat? 😆

Makkara kuulostaa vähän tylsältä. 🤭

• Anonyymi

Nono, nyt päästiin ruoka-aineisiin. 😂

Hunajaiset siivet vaiko kenties rintapalat vaiko koipipalat? 😆

Makkara kuulostaa vähän tylsältä. 🤭

Toki toki, ruoka on tärkee aihe. Sitähän sanotaan että rinnat on kuivemmat mitä koivet, että päätöksen hetki taas käsillä 😜
        Ja broilerista nyt tässä puhun 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki toki, ruoka on tärkee aihe. Sitähän sanotaan että rinnat on kuivemmat mitä koivet, että päätöksen hetki taas käsillä 😜

Toki voi myös olla sekin mahdollista tässä, että valitsemas neiti bee noilta osin muistuttaa broileria. Mutta höyhenpeitettä ei takuulla ole 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niiiii, broilerilla kun ei kunnon kankkujakaan ole. Täytyy nauttia paloista mitkä löytyy. 😆

Kaitpa se on aina tuon broiskun kanssa, ettei kuumenneta liikaa ja kuivateta, vaan nautitaan sopivasti kypsyneenä ja nestettä saa lihaan jäädä. 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Toki voi myös olla sekin mahdollista tässä, että valitsemas neiti bee noilta osin muistuttaa broileria. Mutta höyhenpeitettä ei takuulla ole 😂

Kunhan ei ihan kauheasti kotkottaisi, ainakaan väärässä kohtaa. 😂

• Anonyymi

Kunhan ei ihan kauheasti kotkottaisi, ainakaan väärässä kohtaa. 😂

Eipä se kotkotus oo vielä tähän mennessä ketään hulluuteen ajanu 😇 sopivan lämpösenä hyvinkin kimmoisa tipunen, ehkei niitä isoimpia paloja oo suotu minnekään, mutta sopiviin kohtiin 😉 tämä neiti bee iskee päänsä tyynyyn, eikä haaveile bee rapun tipuista! 😇 Kaunihia unosia sinne. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä se kotkotus oo vielä tähän mennessä ketään hulluuteen ajanu 😇 sopivan lämpösenä hyvinkin kimmoisa tipunen, ehkei niitä isoimpia paloja oo suotu minnekään, mutta sopiviin kohtiin 😉 tämä neiti bee iskee päänsä tyynyyn, eikä haaveile bee rapun tipuista! 😇 Kaunihia unosia sinne. 🙂

Kauniita unia. 🤗

• Anonyymi

Olen monesti nähnyt miehestä ihan ollaan oltu vaikka missä ja harrastettu vaikka mitä.

• Anonyymi

Muutama yö sitten näin eroottisen unen, joka liittyi hyvin kauan tuntemaani ihmiseen.

• Anonyymi

Kyllä! Enkä malta odottaa, että pääsee taas nukkumaan!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍

Mä laitan aina halaustyynyn kainaloon ja kuvittelen hänen olevan siinä, ja melkein aina tavataan unessa!!!

• Anonyymi

Viime yönä näin hänestä pitkästä aikaa unta, mutta se oli kaikkea muuta kuin eroottinen uni. Minä sain pitkän vankeustuomion Amerikassa kun poliisi teki minulle tarkastuksen ja hallustani löytyi iso määrä opioidipillereitä. Saattoi olla, että elinkautinenkin olisi tullut, en kaikkea muista.
      Hän päätyi unessa traagiseen ratkaisuun, näin hänet kuolleena matkalla kun minua oltiin viemässä vankilaan.
      Jotenkin jäi ahdistamaan kyseinen uni ja tekis mieli kysyä, et kaikki on ok, mut en kehtaisi nyt häiritä häntä.
      Hän on kuulemma nähnyt minusta eroottisen unen tai useampia.
      Näkisinpä minäkin hänestä.

Nainen olen, vaikka unessa huumeita hallustani löytyi. xD

• Näen epämukavia unia, mutta herätessäni näen hänet ja mieleni täyttyy onnen tunteesta.

• Anonyymi

Kaksi kertaa olen häneen liittyen nähnyt sellaisen unen. On muutamaa vuotta minua vanhempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      206
      30222
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      249
      3411
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      3411
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      93
      2844
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      21
      2407
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1801
    7. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      17
      1497
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1339
    9. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      313
      1244
    10. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      33
      1161
    Aihe