Tunsimme vaimoni kanssa jo nuoresta kun olimme naapureita,
Hän kehittyi varhain ja jo alle kymmenvuotiaana hänellä oli tissit alkaneet kasvaa ja takapuoli pyöristyä, hän oli kovin läheinen isoisänsä kanssa,
minäkin sain saunoa usein heidän kanssaan, siellä isoisä kavereineen hyppyytti häntä polvillaan saunassa, hän oli hiukan naiivi ja liian kiltti estääksen kaiken mitä tapahtui, tosin hän myönsi kyllä itsekkin tykänneensä ja ajatelleensa että aikuisten kanssa se on sallittua toisin kuin meidän poikien kanssa.
Kerrankin kun he tekivät lähtöä saunaan puuliiteriltä hän pyysi isoisän kättä kävelyn ajaksi, isoisällä oli käsissä olut ja puukuorma joten hän sanoi että ota tuosta kiinni osoittaen puolijäykkää todella isoa lähes puuhalon kokoista penistänsä.
Tyttöystäväni piti koko matkan peniksestä tiukasti kiinni vaikka se vaan kasvoi ja koveni, hyvä tyttö kehui isoisä ja kaverinsa kehuivat myös että reipas tyttö.
Kun olimme saunoneet aikamme oli pesun vuoro, minä pesin itseni nopeasti ja menin jäähdyttelemään, koska minua hiukan hävetti kun pippelini jäykistyi vaikka ei sitä huomannut kukaan kun se on niin pieni, kuin pikkurilli, kuulin puhetta sisältä saunasta, katsoin ikkunasta kun isoisä kavereineen käski hänet polvilleen kontilleen ylälauteelle että voivat pestä paremmin, hän pyllisti selkä notkolla jalat leveällä ovelle päin kysellen että näinkö, juuri noin hyvä tyttö, isin tyttö, samalla he vuorotellen saippuoivat ja puristelivat häntä, hän selvästi nautti yrittäen työntää peräreikäänsä mahdollisimman ylös ja esille.
Hänen isoisänsä työnsi sormea hänen peräreikään sanoen että pitää pestä huolellisesti kaikki paikat.
Miehet kehuivat häntä hänen huohottaessa inisten mielihyvästä, aivan kuin hän olisi saanut orgasmin jo niin nuorena.
Tuleva vaimoni
Anonyymi
1
2443
Vastaukset
- Anonyymi
Söpö tarina :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623