Miten sen ajattelit

Anonyymi

Että olisin koskaan valmis? Onko sinulla mies jotain hyviä vinkkejä siihen kuinka voisin olla?

65

893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valmis? Eikait siinä tuut jutteleen tai laitat viestiä tai soitat. Ei se muuta vaadi....

      • Anonyymi

        Vaatii se meidän tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii se meidän tilanteessa.

        Viestistä kaikki lähtee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestistä kaikki lähtee....

        Niin se normaalisti tekisi. Tämä ei kuitenkaan mene niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se normaalisti tekisi. Tämä ei kuitenkaan mene niin.

        Kyllä sekin menee niin. Laitat vaan viestin niin alkaa etenemään.


    • Mikään ei mene kuten luullaan

      • Anonyymi

        Riippuu vähän mitä asiaa halutaan luulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän mitä asiaa halutaan luulla.

        Yleisesti ottaen suunnitelmat muuttuvat alkuperäisistä.


      • Anonyymi
        Höynä kirjoitti:

        Yleisesti ottaen suunnitelmat muuttuvat alkuperäisistä.

        Tämä on totta mutta tuo aiempi ei.


    • Anonyymi

      Mitä sä saat tällaisesta?

      • Anonyymi

        Mitä sä saat näihin provoihin uskomisesta? Noin niinkuin vuosien pieteetillä niin ilmeisesti paljonkin…-sivusta


    • Anonyymi

      Aina voit jäädä tänne palstalle leikkimään. Täältä löydät ihan koska vaan mielialaasi sopivia vastauksia.

      • Anonyymi

        Onko fantastista elää illuusiossa, että täällä olevat kirjoitukset on totta? Enimmäkseen ei ole. Vaihteleeko se lapsenusko mielialan mukaan vai onko hölmöys vakio?


    • Anonyymi

      Minulla on itselläni vaikeuksia ymmärtää etten ole ollenkaan rakastettava. Sinä tarvitset nainen miehen kuka on jotakin. Minua hädin tuskin on olemassakaan. Niin vähäinen on merkitykseni.

      • Anonyymi

        Höpsistä 🤗 on sulla merkitystä. Usko tai älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä 🤗 on sulla merkitystä. Usko tai älä.

        Sivusta siis tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä 🤗 on sulla merkitystä. Usko tai älä.

        Olet kuin enkeli, joka käy torjumassa pahoja ajatuksia.


      • Anonyymi

        En halua ketään kuka on jotakin. Mitä teen statuksella kun tarvitsen ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin enkeli, joka käy torjumassa pahoja ajatuksia.

        Muutaman kerran kuullut saman irl 🤗 toivottavasti saan pahat ajatuksesi torjuttua ja edes hieman toivomaan paremmasta ☺️


    • Tiedän miten tässä käy

    • Anonyymi

      Oot valmis sitten kun susta itsestä siltä tuntuu. Jaksan odottaa kyllä. Mieheltä tämä.

      • Anonyymi

        Mutta onko mitään vinkkejä siihen että voisin olla valmiimpi? Kun sinun mielestä en ollut.


      • Anonyymi

        Kiva että jaksat odottaa.


    • Anonyymi

      Tuossa pari päivää aiemmin kun muutamat viestit vaihdettiin, jätin sinut pohtimaan uudelleen vastaustasi, miksi et ollut mukamas "valmis". Kerroit tunteneesi hyvin kokonaisvaltaisesti. Odotit koinko minä samoin. Kyllä koin sen kokonaisvaltaisesti. Aiemmin siitä kyllä jo sinulle kertonutkin sillä(kin) sanalla.

      Ethän halunnut aiemmin edes tavata. Vaikka olit muutamankin kerran lipsauttaa, ja ainakin kerran olit jo myöntymässä ja ilmaisit kirjoituksessa tahtovasi treffeille, mutta peruit jo heti kohta senkin orastuksen. Mikälie vedätys sekin oli. No mutta joka tapauksessa, se oli koko ajan hyvin vastahakoisenoloista 'jumppaamista'. Olit tyytyväinen tuolloin tilanteeseesi, ei se jäänyt epäselväksi. Kerroit sen niin suoraan kuin voi, vieläpä useampaan otteeseen, jopa hyvinkin roisilla ja loukkaavalla tavalla.

      • Anonyymi

        Täälläkö kirjoitin että haluaisin treffeille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkö kirjoitin että haluaisin treffeille?

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Palstalla? Oletkohan sekoittanut minut johonkin toiseen. :D kyllä voisin treffeilekin haluta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Mutta ei sillä enää ole merkitystä, kun et sitten lopulta kumminkaan halunnut, vaan ikään kuin aloit jo perua. Vasta kevään ollessa jo pitkällä, aloit haikailla todellista lähentymistä. Omat suhteesi alkoivat hiipumaan niin 'havahduit' asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei sillä enää ole merkitystä, kun et sitten lopulta kumminkaan halunnut, vaan ikään kuin aloit jo perua. Vasta kevään ollessa jo pitkällä, aloit haikailla todellista lähentymistä. Omat suhteesi alkoivat hiipumaan niin 'havahduit' asiaan.

        Älähän nyt. Sekoitat johonkin toiseen. Olen kyllä välillä ollut täälläkin tyylillä haluan en halua haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt. Sekoitat johonkin toiseen. Olen kyllä välillä ollut täälläkin tyylillä haluan en halua haluan.

        En, kyllä se sinä/hän oli. Täällä menee kuka tahansa sekaisin, etenkin jos hurmassa on. Ellei koneella ole ja ip:tä tsekkaa (jos tieto asuinpaikasta), tai puhelinnumeron paikannuksella tunnistele (jos on puh. num.), niin kuin eräät täällä laiskuuttaan ja päättelykyvyttömyyttään tekee jatkuvasti. Seuraavat työkseenkin jotkut monia. Mutta kyllä sitä vain jotenkin ihmeellä sen toisen tunnistaa muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kyllä se sinä/hän oli. Täällä menee kuka tahansa sekaisin, etenkin jos hurmassa on. Ellei koneella ole ja ip:tä tsekkaa (jos tieto asuinpaikasta), tai puhelinnumeron paikannuksella tunnistele (jos on puh. num.), niin kuin eräät täällä laiskuuttaan ja päättelykyvyttömyyttään tekee jatkuvasti. Seuraavat työkseenkin jotkut monia. Mutta kyllä sitä vain jotenkin ihmeellä sen toisen tunnistaa muutenkin.

        Näittekö te sen naisen kanssa viime vuonna loppupuolella? Ette ole kasvotusten puhuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kyllä se sinä/hän oli. Täällä menee kuka tahansa sekaisin, etenkin jos hurmassa on. Ellei koneella ole ja ip:tä tsekkaa (jos tieto asuinpaikasta), tai puhelinnumeron paikannuksella tunnistele (jos on puh. num.), niin kuin eräät täällä laiskuuttaan ja päättelykyvyttömyyttään tekee jatkuvasti. Seuraavat työkseenkin jotkut monia. Mutta kyllä sitä vain jotenkin ihmeellä sen toisen tunnistaa muutenkin.

        En tiedä oletko hän mies edes. Ei taida täällä olla. Kunhan sain mieleisen vastauksen kysymykseeni niin se riittää. Ajattelen että sain sen häneltä. Tuossa laitoin nuo perinteiset mistä voi tunnistaa. Kaupan alalla en ole koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näittekö te sen naisen kanssa viime vuonna loppupuolella? Ette ole kasvotusten puhuneet?

        Ei nähty. Ollaan puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähty. Ollaan puhuttu.

        Olisi tietysti hyvä varmistaa nämä ensin. Kuten tuossa aiemmin laitoin niin kuvittelen että hän minulle tuon vastasi etten ollut valmis ja siksi ei tullut puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nähty. Ollaan puhuttu.

        Voidaan silti puhua täällä vaikket ole hän? Vai haluatko puhua täällä vain sen naisen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan silti puhua täällä vaikket ole hän? Vai haluatko puhua täällä vain sen naisen kanssa?

        Ok. Mistäs puhuttaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mistäs puhuttaisiin?

        Aika hyvin meitä on puhuttanut tuo outo yhteys tuohon kaivattuun. Varmaan siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin meitä on puhuttanut tuo outo yhteys tuohon kaivattuun. Varmaan siitä?

        Joo, sopii. Se on vähintäänkin aikas veikeen vinkeetä, kuinka tunnistaa toinen niin usein, kun tuntuu että harvemmat tunnistaa. Jännä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sopii. Se on vähintäänkin aikas veikeen vinkeetä, kuinka tunnistaa toinen niin usein, kun tuntuu että harvemmat tunnistaa. Jännä juttu.

        Miten sinä tunnistat sen naisen täällä? Luulit minuakin häneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sopii. Se on vähintäänkin aikas veikeen vinkeetä, kuinka tunnistaa toinen niin usein, kun tuntuu että harvemmat tunnistaa. Jännä juttu.

        Miten sen kaivatun voi tunnistaa täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä tunnistat sen naisen täällä? Luulit minuakin häneksi.

        Ei, vaan vastasin kysymykseesi muodossa; "sinä/hän oli". Sitä kuinka tunnistan en voi valitettavasti paljastaa, täällä on trolleja ja provoajia jotka heti tarttuvat siihen ja tykittävät sitten aloituksia ja viestejä matkien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen kaivatun voi tunnistaa täällä?

        En voi valitettavasti kertoa. Tärkein että minä ja hän tunnistamme toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan vastasin kysymykseesi muodossa; "sinä/hän oli". Sitä kuinka tunnistan en voi valitettavasti paljastaa, täällä on trolleja ja provoajia jotka heti tarttuvat siihen ja tykittävät sitten aloituksia ja viestejä matkien.

        Totta tuokin. Onpa hyvä että olette löytäneet toisenne täällä. Minulla ei taida olla mitään toivoa sen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kyllä se sinä/hän oli. Täällä menee kuka tahansa sekaisin, etenkin jos hurmassa on. Ellei koneella ole ja ip:tä tsekkaa (jos tieto asuinpaikasta), tai puhelinnumeron paikannuksella tunnistele (jos on puh. num.), niin kuin eräät täällä laiskuuttaan ja päättelykyvyttömyyttään tekee jatkuvasti. Seuraavat työkseenkin jotkut monia. Mutta kyllä sitä vain jotenkin ihmeellä sen toisen tunnistaa muutenkin.

        Miten kehtaat omiin aloituksiin vastailla ja vastailla mukamaste toisenkin puolesta! Uskotko itse näihin satuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kehtaat omiin aloituksiin vastailla ja vastailla mukamaste toisenkin puolesta! Uskotko itse näihin satuihin?

        Uskotko sinä näihin provoihin, on se olennaisempi kysymys. Jos kerran tunnistat, että sama trolli vastailee itselleen, niin on ristiriitaista urputtaa aloittajalle kuin hän olisi se jonka oletat olevan tai edes se, jonka olisi syytä herätä unesta, jopa enemmän kuin aloittajan eli naista esittävän miehen sinun olisi syytä tehdä näin


    • Anonyymi

      Parhaat vinkit saat multa aina, tänäkin tiistaina.

      • Anonyymi

        Kerrohan mies vinkkejä? Milloin olisin valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan mies vinkkejä? Milloin olisin valmis?

        Toi on joku sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on joku sivusta.

        Ihan aloittajalta oli tämä kommentti mihin viittaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aloittajalta oli tämä kommentti mihin viittaat.

        Niin siis tarkoitin sitä jolle vastasit.

        Vastaan kyssään: Kun aika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkoitin sitä jolle vastasit.

        Vastaan kyssään: Kun aika on.

        En oikein usko että hän mies täällä olisi ja siksi on ihan sama kenelle vastaan. Mikään vastaus ei ole sivusta tai keskeltäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko että hän mies täällä olisi ja siksi on ihan sama kenelle vastaan. Mikään vastaus ei ole sivusta tai keskeltäkään.

        Voihan hän toisinaan olla jos täällä on nainen joka häntä vain kiinnostaa. Vaikka enempi tämä ja naapuripalstatkin naisten keskustelupalstoja ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hän toisinaan olla jos täällä on nainen joka häntä vain kiinnostaa. Vaikka enempi tämä ja naapuripalstatkin naisten keskustelupalstoja ovat.

        Mutta toki miehiäkin joukkoon mahtuu. Naiset houkuttelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan hän toisinaan olla jos täällä on nainen joka häntä vain kiinnostaa. Vaikka enempi tämä ja naapuripalstatkin naisten keskustelupalstoja ovat.

        On täällä jos ei vastaa tunnisteisiin kunnolla tai oikein. Olen itse koko ajan kysynyt vain tunnisteilla ja kukaan ei ole ominut. Ehkä hänellä on naisia siellä muualla kuin palstallakin kiinnostamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä jos ei vastaa tunnisteisiin kunnolla tai oikein. Olen itse koko ajan kysynyt vain tunnisteilla ja kukaan ei ole ominut. Ehkä hänellä on naisia siellä muualla kuin palstallakin kiinnostamassa.

        Aivan. Totta. Minkälainen herra hän on jota kaipailet täältä? Olette siis keskustelleet irl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Totta. Minkälainen herra hän on jota kaipailet täältä? Olette siis keskustelleet irl?

        Me ei olla puhuttu kasvotusten. Ja viimeksi viime vuonna nähtiin. En tiedä yhtään millainen on tiedän vain mille näyttää. On kai mukavakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis tarkoitin sitä jolle vastasit.

        Vastaan kyssään: Kun aika on.

        Miksi sinä tämän omit? Tuo vastaaja olisi voinut olla hän ja tulit sivusta.


      • Anonyymi

        Mietin kyllä kovin. Tuo ensimmäinen kommentoija olisi voinut olla hän. Tuskin sinäkään se mies olisit kun eihän se täällä ole.


    • Anonyymi

      Lpo

    • Anonyymi

      Ei löydy

    • Anonyymi

      Ei löydy

    • Anonyymi

      Älä nyt ainakaan alaikäisenä kenenkään aikuisen miehen kelkkaan lähde. Kerro jollekin aikuiselle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      154
      3094
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1643
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1587
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1465
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      380
      1459
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1275
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      16
      999
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      882
    9. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      59
      862
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      260
      842
    Aihe