Löysin kirjahyllyä penkoessa kaksi ufokirjaa

Anonyymi

Toinen oli joku tapani kuninkaan kirja 70-luvulta toinen joku ulkomaalainen

Pyyhin perceeni osalla sivuista, loput poltin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjojen kannet irrotetaan ja sisälehdet lajitellaan paperinkeräykseen ja kannet energiajäteastiaan.

      :-)

      • Anonyymi

        En minä lajittele mitään pistän edelleen biojätteetkin sekasin sekajätteinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä lajittele mitään pistän edelleen biojätteetkin sekasin sekajätteinä.

        Kierrätys on kivaa kun siihen pääsee jyvälle.

        Aloita vaikka lasin kierrätyksestä. Keräät lasipurkit sut muut muovipussiin ja sitten kaadat ne keräysastiaan. Ja muovipussi sekajätteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrätys on kivaa kun siihen pääsee jyvälle.

        Aloita vaikka lasin kierrätyksestä. Keräät lasipurkit sut muut muovipussiin ja sitten kaadat ne keräysastiaan. Ja muovipussi sekajätteeseen.

        Mitä järkeä siinä on?

        Ei maailma pelastu jos Suomessa joku tupakantumppi pistetään roskiin.

        Kiinassa, Yhdysvalloissa tai Intiassa tehdään toisin niin on ihan oikeasti sama, että saastuttaako Eurooppa täysillä vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä siinä on?

        Ei maailma pelastu jos Suomessa joku tupakantumppi pistetään roskiin.

        Kiinassa, Yhdysvalloissa tai Intiassa tehdään toisin niin on ihan oikeasti sama, että saastuttaako Eurooppa täysillä vai ei.

        Jokainen tekee oman pienen osansa maailmanparantamisessa. Muuta ei pysty tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee oman pienen osansa maailmanparantamisessa. Muuta ei pysty tekemään.

        Joo kiitos vain, minä jätän väliin. Tehkööt muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiitos vain, minä jätän väliin. Tehkööt muut.

        Selvä.

        Btw. Aloin kierrättämään myös muoveja tässä vähän aikaa sitten. Oli mukava ostaa sitten uusiomuovista tehty halpa muovisanko.


    • Anonyymi

      Mutta eihän sulla ole kirjahyllyä!

      • Anonyymi

        Pyyhkikö silläkin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe