Meille siis noin 1,5 v sitten tuli uroskani Jussi. Jussi sitten leikattiin ja tuli kaveri Lissu. Kanit oli ollu yli 1v yhdessä ongelmitta, nyt kuitenki alkanut jussilla nylkyttely ja vahva lisääntymistarve ihan yhtäkkiä. Kani syö yms liikkuu eikä mitään muuta epänormaalia. Leikkaus meni hyvin ei tietääkseni edes kipulääkkeitä annettu/ liikkui ja söi, oli normaali aikalailla heti leikkauksen jälkeen. nukutuslääkkeen loputtua. Herää meilenkiinto mitä tehdä? Kanit nyt erihuoneissa toinen kani ollu lepposampi siirron jälk!
Kanin outokäytös!
Anonyymi
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698