Millonkahan Linuxista on joku versio niin valmis, ettei tarvi alkaa hommaan uutta versiota ennen kuin on oppinu edellisen vinkeet, sama homma ku winnillä mutta ahkerampaan tahtiin
kikik
14
798
Vastaukset
winukasta tulee sellanen versio jolla uskaltaa liikkua verkossa ilman massiivista suojaa hyökkäyksiä vastaan!?
;-)- Ministeri Käkriäinen
Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä
- selitä
Ministeri Käkriäinen kirjoitti:
Ei mulla tuu mitään hyökkäyksiä ku en liiku kaikenmaailman "pokemoneita" seuraamassa, teen työtä tietokoneella en leiki käyttiksien kanssa. Paskaa saa ku tilaa tai on tilaamatta määrätyiltä sivuilta. Hakee netistä sen minkä tarvii eikä tongi kaikkia paskalaatikoita niin pysyy konekin pystyssä
>Paskaa saa ku tilaa...
Johan on taas tekniikka hallussa :)
Ainoa käyttäjältä vaadittu toimi matopyydyksen käynnistämiseksi winukalla on nettipiuhan laittaminen seinään. Ministeri Käkriäinen kirjoitti:
sulla ei ole nettiyhteyttä...?
Vai mistä tiedät mitä sun konettas vastaan ollaan tekemässä/tehty!?!?
;-)- jea
Ministeri Käkriäinen kirjoitti:
tarkistappas palomuurin logi jos sulla sattuu sellasta olee. esim. kun katoin ton rautapalomuurin logeja nii kyllä siihen on kaikein maailman troijalaiset ja muut koittanu koputella ja softapalomuurin logissa on lisää noita vaikka muille jakais. päivittämätön ja suojaamaton widows xp kone saastuu sanotaanko n. 60sec-20min vähän riippuen tuurista
- Käkriäinen
jea kirjoitti:
tarkistappas palomuurin logi jos sulla sattuu sellasta olee. esim. kun katoin ton rautapalomuurin logeja nii kyllä siihen on kaikein maailman troijalaiset ja muut koittanu koputella ja softapalomuurin logissa on lisää noita vaikka muille jakais. päivittämätön ja suojaamaton widows xp kone saastuu sanotaanko n. 60sec-20min vähän riippuen tuurista
Mullako vaan on ollu tää sama asennus jo seittemän vuotta että revi siitä
- Käkriäinen
jea kirjoitti:
98SE, f-sec5 ja palomuuri ei muuta
- ...........
Käkriäinen kirjoitti:
98SE, f-sec5 ja palomuuri ei muuta
asennuksesi voi olla sama mutta kaatumisia onkin sitten vuosien satossa tullut tolla 98:lla tuhansittain, joten tunge se paska wintoosasi sinne minne ei aurinko paista. Yötä päivääkö se on päällä niinkuin kunnon linuxpalvelimet ym?
- Käkriäinen
........... kirjoitti:
asennuksesi voi olla sama mutta kaatumisia onkin sitten vuosien satossa tullut tolla 98:lla tuhansittain, joten tunge se paska wintoosasi sinne minne ei aurinko paista. Yötä päivääkö se on päällä niinkuin kunnon linuxpalvelimet ym?
Palvelimet? Ketä te luulette palvelevanne, voi vettu, mun koneella ei elätetä paikallisia energialaitoksia eikä päästetä luteita imeen siitä sen nimissä että ite saa jotakin, mulla on varaa ostaa ne ohjelmat mitä tarvin ja paikallisella kielellä ei millään jokelluksella. Ja sinä voit sen linkkus työntää sinne reikään mistä se on tullukki, se on sun housujen sisäpuolella, takana semmonen ruskia räppä, tähtää siihen. Linux on vieläki sama ku alunperinki, köyhän opiskelijan viritys toiseta käyttöjärjestelmästä lisättynä Microsoftin kymmenen vuotta vanhoilla ohjelmilla joita on sen verran muuteltu että ei heti vinguta tekijanoikeuksista. Linukkilaisilla vaan on kiire aina ku pitäs pysyä kehityksen kelkassa saamalla kaikkien laitteiden ajurit samaan paskaan ettei tarvi ettiä niitä muualta mutta sehän ei silloin ole ikinä valmis. Uuteen koneeseen on turha linkkua edes haaveilla, johan se on selvinnyt että te ostatte koneen käyttöjärjestelmän mukaan minä käytön mukaan
Käkriäinen kirjoitti:
Palvelimet? Ketä te luulette palvelevanne, voi vettu, mun koneella ei elätetä paikallisia energialaitoksia eikä päästetä luteita imeen siitä sen nimissä että ite saa jotakin, mulla on varaa ostaa ne ohjelmat mitä tarvin ja paikallisella kielellä ei millään jokelluksella. Ja sinä voit sen linkkus työntää sinne reikään mistä se on tullukki, se on sun housujen sisäpuolella, takana semmonen ruskia räppä, tähtää siihen. Linux on vieläki sama ku alunperinki, köyhän opiskelijan viritys toiseta käyttöjärjestelmästä lisättynä Microsoftin kymmenen vuotta vanhoilla ohjelmilla joita on sen verran muuteltu että ei heti vinguta tekijanoikeuksista. Linukkilaisilla vaan on kiire aina ku pitäs pysyä kehityksen kelkassa saamalla kaikkien laitteiden ajurit samaan paskaan ettei tarvi ettiä niitä muualta mutta sehän ei silloin ole ikinä valmis. Uuteen koneeseen on turha linkkua edes haaveilla, johan se on selvinnyt että te ostatte koneen käyttöjärjestelmän mukaan minä käytön mukaan
uuteen!
A64 3000- pomo
djmosse kirjoitti:
uuteen!
A64 3000Ei tuo "linukkimies" edes tiedä, mitä on 64 bittisyys.
pomo kirjoitti:
Ei tuo "linukkimies" edes tiedä, mitä on 64 bittisyys.
kun ei kauheesti ole varaa ostaa esim 64bittistä alphaa/PPC konetta, niin joudun tyytymään halpoihin!
:-D
Ja sinä tiedät mikä on 64 bittisyys...?
;-)- mikässenyolikaan
djmosse kirjoitti:
kun ei kauheesti ole varaa ostaa esim 64bittistä alphaa/PPC konetta, niin joudun tyytymään halpoihin!
:-D
Ja sinä tiedät mikä on 64 bittisyys...?
;-)linukkimies=on siis tuo "linukin"hokija a.k.a turo trollaaja eli winukkimies
Trollinsa vaan ovat niin tyhmiä, eipä se taida muustakaan tietää mitään. - TuxxPingviini
mikässenyolikaan kirjoitti:
linukkimies=on siis tuo "linukin"hokija a.k.a turo trollaaja eli winukkimies
Trollinsa vaan ovat niin tyhmiä, eipä se taida muustakaan tietää mitään.Älkääpäs nyt lapsukaiset tapelko, vaan halatkaa toisianne ja kuunnelkaa, kuin lintu puhuu.
Katsokaas totuus on se, että linukka on perseestä ja winukka on perseestä.
Linukalla ei mitään tee, koska sille ei ole käyttökelpoisia ohjelmia.
Winukalla taas ei mitään tee, koska jotkut tuhmat (en yleistä) linukka-sedät kirjottelee winukalle viruksia.
Mitä siis lapsukaiset tästä kaikesta opimme? No emme yhtään mitään, joten jatkakaa...Lintu kuuntelee. kvaak kvaak.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384