Voiko joku kertoa vinkkejä telekinesian harjoitteluun? Mitkä asiat voi häiritä telekinesia harjoittelua? Kuinka pitkään kestää kunnes harjoittelu toimii? Oon yrittäny harjoitella jo viikon eikä mitään tulosta.
Telekinesia
Anonyymi
5
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Se tulos ei näy viikossa eikä välttämättä edes kuukausissa ite osaan jo jotain pikku juttuja oon harjotellu ehkä 2-3 kuukautta
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla ekana vähän ilman kanssa semmosilla kevyillä asiaoilla esimerkiksi folio tai paperi ja sitte vähennät sitä ilmaa koko ajan
- Anonyymi
Asiantuntijat ovat huijareita.
- Anonyymi
Esimerkiksi päästä pieru ja sitten väitä että et päästänyt, ne jotka eivät taivu ovat vaara kyvyillesi.
- Anonyymi
Olen kuullut eräästä tyypistä, jolla on kyky hävittää pieru telekineettisesti. Hän voi päästää pierun riippumatta paikasta ja seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j776701Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all622788Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔672364Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja241709- 831622
- 911564
- 791302
- 501254
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä4181134- 741018