Ketään ei huvita mennä jäätelökioskille- Naikkosetkin ei innostu miehistä kun on kylmä kesä, niin heitäkään ei ole näkynyt jätskikioskin liepeillä.
kuumilla kesillä ne valtaa koko ympäristön ja iskee varattuja miehiä jotka menee sinne yksin, kyllä röyhkeimmät menee vaikka olisi koko perhe mukana. Soittoravintolaan menossa ja luulee että jokainen varattu mies lähtee mukaan. Jäätelökioski on hyvä isku paikka naikkosille.
Hyvä et on ollu kylmä kesä
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Näin käy aina. Minä en ole miestäni päästänyt jäätelökieoskille vuosiin, ja vielä se tuossa pyörii, se meis . Onneksi. Nauramme moisille sutturoille.. Yleensä minä haen jäätelöt, kaupassta.kun kipsoilla ei miehiä oikein voi päästää,voin sutturat viedä miehen Kyllä kaupas siellä siilauksia kuulee mutta minä vähät välitän.
Mun mies on niin komee että aina kun olemme iltakävelyllä, kauhee lauma seuraa pesässä, kerran mentiin piiloon että saatiin karistettua kannoilta naikkoset. On se kumma että varattuja miehiä metsästävät, en ymmärrä.- Anonyymi
Sama juttu, he tilaamme aina ruuat kotiin, ja sanomme jo puhelimessa tai netissä vatimuksen, että tuojan pitää olla vanha ruma nainen, jottei mies tä viedä mukana. Yleensä minä olen ovella ja mies on verhojen takana piilossa.
Mies on myös komea ja siksi meillä on ikkunalasit joista ei näe sisälle, ulos kyllä, ettei naikkoset tule ikkunan taakse kyttäilemään.
- Anonyymi
Totta, ei tarvi kun ovesta ulos mennä niin on jo hiprakasa oevia vapaita naakkoja oven edessä kyttäämäsö. Vapaat naiset on katalia juonittelijoita, kuljetaan pehreen perässä ja hetken tulle yritetään vinkata meistä sivummalle, tai kassajonossa koputellaan miestä selkän et hei osko tulta??? Vanhoja iski temppuja , ja säälittäviä.
Kesällä niitä pullonkaatelijoita on pilvin pimein puistojen penekillä vapaita miehiä jotka tarvii sen emän. Menkää sinne jonottamaan miestä ei jäätelökioski ole oikea piakka iskeä miestä.- Anonyymi
Niin tuttua, meillekin ovikello soi jatkuvasti ja kamera käy ikkunan takana. Kesällä tosiaan ne istuu pihallamme grillaamassa jo aamusta, jotta näkisi vaan mieheni joka on niin komee ettei voi ilman aurinkolaseja katsella, niin häikäsee.
En tajuu miten oonki osannu tuommosen nappaa, kun menoa on muille hyvin, mutta sanoi että ei mua vaihda. Nytkin mies on piilossa hetekan alla.
- Anonyymi
Ei kesä mikään kylmä ole ollut, vai oletko pohjoisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289