Ketään ei huvita mennä jäätelökioskille- Naikkosetkin ei innostu miehistä kun on kylmä kesä, niin heitäkään ei ole näkynyt jätskikioskin liepeillä.
kuumilla kesillä ne valtaa koko ympäristön ja iskee varattuja miehiä jotka menee sinne yksin, kyllä röyhkeimmät menee vaikka olisi koko perhe mukana. Soittoravintolaan menossa ja luulee että jokainen varattu mies lähtee mukaan. Jäätelökioski on hyvä isku paikka naikkosille.
Hyvä et on ollu kylmä kesä
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Näin käy aina. Minä en ole miestäni päästänyt jäätelökieoskille vuosiin, ja vielä se tuossa pyörii, se meis . Onneksi. Nauramme moisille sutturoille.. Yleensä minä haen jäätelöt, kaupassta.kun kipsoilla ei miehiä oikein voi päästää,voin sutturat viedä miehen Kyllä kaupas siellä siilauksia kuulee mutta minä vähät välitän.
Mun mies on niin komee että aina kun olemme iltakävelyllä, kauhee lauma seuraa pesässä, kerran mentiin piiloon että saatiin karistettua kannoilta naikkoset. On se kumma että varattuja miehiä metsästävät, en ymmärrä.- Anonyymi
Sama juttu, he tilaamme aina ruuat kotiin, ja sanomme jo puhelimessa tai netissä vatimuksen, että tuojan pitää olla vanha ruma nainen, jottei mies tä viedä mukana. Yleensä minä olen ovella ja mies on verhojen takana piilossa.
Mies on myös komea ja siksi meillä on ikkunalasit joista ei näe sisälle, ulos kyllä, ettei naikkoset tule ikkunan taakse kyttäilemään.
- Anonyymi
Totta, ei tarvi kun ovesta ulos mennä niin on jo hiprakasa oevia vapaita naakkoja oven edessä kyttäämäsö. Vapaat naiset on katalia juonittelijoita, kuljetaan pehreen perässä ja hetken tulle yritetään vinkata meistä sivummalle, tai kassajonossa koputellaan miestä selkän et hei osko tulta??? Vanhoja iski temppuja , ja säälittäviä.
Kesällä niitä pullonkaatelijoita on pilvin pimein puistojen penekillä vapaita miehiä jotka tarvii sen emän. Menkää sinne jonottamaan miestä ei jäätelökioski ole oikea piakka iskeä miestä.- Anonyymi
Niin tuttua, meillekin ovikello soi jatkuvasti ja kamera käy ikkunan takana. Kesällä tosiaan ne istuu pihallamme grillaamassa jo aamusta, jotta näkisi vaan mieheni joka on niin komee ettei voi ilman aurinkolaseja katsella, niin häikäsee.
En tajuu miten oonki osannu tuommosen nappaa, kun menoa on muille hyvin, mutta sanoi että ei mua vaihda. Nytkin mies on piilossa hetekan alla.
- Anonyymi
Ei kesä mikään kylmä ole ollut, vai oletko pohjoisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389