Hyvä et on ollu kylmä kesä

Anonyymi

Ketään ei huvita mennä jäätelökioskille- Naikkosetkin ei innostu miehistä kun on kylmä kesä, niin heitäkään ei ole näkynyt jätskikioskin liepeillä.
kuumilla kesillä ne valtaa koko ympäristön ja iskee varattuja miehiä jotka menee sinne yksin, kyllä röyhkeimmät menee vaikka olisi koko perhe mukana. Soittoravintolaan menossa ja luulee että jokainen varattu mies lähtee mukaan. Jäätelökioski on hyvä isku paikka naikkosille.

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin käy aina. Minä en ole miestäni päästänyt jäätelökieoskille vuosiin, ja vielä se tuossa pyörii, se meis . Onneksi. Nauramme moisille sutturoille.. Yleensä minä haen jäätelöt, kaupassta.kun kipsoilla ei miehiä oikein voi päästää,voin sutturat viedä miehen Kyllä kaupas siellä siilauksia kuulee mutta minä vähät välitän.

      Mun mies on niin komee että aina kun olemme iltakävelyllä, kauhee lauma seuraa pesässä, kerran mentiin piiloon että saatiin karistettua kannoilta naikkoset. On se kumma että varattuja miehiä metsästävät, en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Sama juttu, he tilaamme aina ruuat kotiin, ja sanomme jo puhelimessa tai netissä vatimuksen, että tuojan pitää olla vanha ruma nainen, jottei mies tä viedä mukana. Yleensä minä olen ovella ja mies on verhojen takana piilossa.
        Mies on myös komea ja siksi meillä on ikkunalasit joista ei näe sisälle, ulos kyllä, ettei naikkoset tule ikkunan taakse kyttäilemään.


    • Anonyymi

      Totta, ei tarvi kun ovesta ulos mennä niin on jo hiprakasa oevia vapaita naakkoja oven edessä kyttäämäsö. Vapaat naiset on katalia juonittelijoita, kuljetaan pehreen perässä ja hetken tulle yritetään vinkata meistä sivummalle, tai kassajonossa koputellaan miestä selkän et hei osko tulta??? Vanhoja iski temppuja , ja säälittäviä.
      Kesällä niitä pullonkaatelijoita on pilvin pimein puistojen penekillä vapaita miehiä jotka tarvii sen emän. Menkää sinne jonottamaan miestä ei jäätelökioski ole oikea piakka iskeä miestä.

      • Anonyymi

        Niin tuttua, meillekin ovikello soi jatkuvasti ja kamera käy ikkunan takana. Kesällä tosiaan ne istuu pihallamme grillaamassa jo aamusta, jotta näkisi vaan mieheni joka on niin komee ettei voi ilman aurinkolaseja katsella, niin häikäsee.
        En tajuu miten oonki osannu tuommosen nappaa, kun menoa on muille hyvin, mutta sanoi että ei mua vaihda. Nytkin mies on piilossa hetekan alla.


    • Anonyymi

      Ei kesä mikään kylmä ole ollut, vai oletko pohjoisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe