Hyvä et on ollu kylmä kesä

Anonyymi

Ketään ei huvita mennä jäätelökioskille- Naikkosetkin ei innostu miehistä kun on kylmä kesä, niin heitäkään ei ole näkynyt jätskikioskin liepeillä.
kuumilla kesillä ne valtaa koko ympäristön ja iskee varattuja miehiä jotka menee sinne yksin, kyllä röyhkeimmät menee vaikka olisi koko perhe mukana. Soittoravintolaan menossa ja luulee että jokainen varattu mies lähtee mukaan. Jäätelökioski on hyvä isku paikka naikkosille.

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin käy aina. Minä en ole miestäni päästänyt jäätelökieoskille vuosiin, ja vielä se tuossa pyörii, se meis . Onneksi. Nauramme moisille sutturoille.. Yleensä minä haen jäätelöt, kaupassta.kun kipsoilla ei miehiä oikein voi päästää,voin sutturat viedä miehen Kyllä kaupas siellä siilauksia kuulee mutta minä vähät välitän.

Mun mies on niin komee että aina kun olemme iltakävelyllä, kauhee lauma seuraa pesässä, kerran mentiin piiloon että saatiin karistettua kannoilta naikkoset. On se kumma että varattuja miehiä metsästävät, en ymmärrä.

• Anonyymi

Sama juttu, he tilaamme aina ruuat kotiin, ja sanomme jo puhelimessa tai netissä vatimuksen, että tuojan pitää olla vanha ruma nainen, jottei mies tä viedä mukana. Yleensä minä olen ovella ja mies on verhojen takana piilossa.
        Mies on myös komea ja siksi meillä on ikkunalasit joista ei näe sisälle, ulos kyllä, ettei naikkoset tule ikkunan taakse kyttäilemään.

• Anonyymi

Totta, ei tarvi kun ovesta ulos mennä niin on jo hiprakasa oevia vapaita naakkoja oven edessä kyttäämäsö. Vapaat naiset on katalia juonittelijoita, kuljetaan pehreen perässä ja hetken tulle yritetään vinkata meistä sivummalle, tai kassajonossa koputellaan miestä selkän et hei osko tulta??? Vanhoja iski temppuja , ja säälittäviä.
      Kesällä niitä pullonkaatelijoita on pilvin pimein puistojen penekillä vapaita miehiä jotka tarvii sen emän. Menkää sinne jonottamaan miestä ei jäätelökioski ole oikea piakka iskeä miestä.

• Anonyymi

Niin tuttua, meillekin ovikello soi jatkuvasti ja kamera käy ikkunan takana. Kesällä tosiaan ne istuu pihallamme grillaamassa jo aamusta, jotta näkisi vaan mieheni joka on niin komee ettei voi ilman aurinkolaseja katsella, niin häikäsee.
        En tajuu miten oonki osannu tuommosen nappaa, kun menoa on muille hyvin, mutta sanoi että ei mua vaihda. Nytkin mies on piilossa hetekan alla.

• Anonyymi

Ei kesä mikään kylmä ole ollut, vai oletko pohjoisesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe