Moi. Mietin ostavani The Sims 4 Lisäosan. Jonku expansion packin. Minkä vai kannattaako odottaa Teini vuodet lisäriä.
Mikä lisäosa
11
421
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu tosi pitkälti siitä, mitä peliltä toivot. Oletko vaniljana pelaava sisustaja vai kenties yliluonnollisuuksista innostuva? Kerro vähän pelityylistäsi, niin on helpompi suositella.
- Anonyymi
Tykkään siitä että on pelattavaa ja että on kiva mailma. omistan tällä hetkellä yliopisto pikkukoti kamaa ja unelmakoti.
- Anonyymi
Myös että tulee iso mailma jossa on paljon asuin tontteja.
- Anonyymi
Kissat ja koirat todella hyvä lisäosa, samoin vuodenajat (vuodenajoissa ei tule muuten maailmaa). En suosittele maalaiselämää, se ei mielestäni ole hintansa arvoinen.
Ekoelämää vaikuttaa hyvältä (en osaa kuitenkaan suositella Ekoelämää, sillä sitä minulla ei ole) - Anonyymi
Kiitos vastauksista
- Anonyymi
Suosittelen kaupunkielämää tai kimppapuuhaa. Oikeastaan ainoat lisärit jotka lisäävät kunnolla tekemistä ja tavaraa.
- Anonyymi
Oot varmaan ensimmäinen, jonka olen nähnyt suosittelevan kimppapuuhaa :D Kaupunkielämä voisi kyllä olla hyvin varteenotettava vaihtoehto.
Maailmat TS4 on surullisen pieniä, mutt Kaupunkielämässä tulee ihan kiva, vähän kaupunkimaisempi naapurusto, jossa on jopa 30 tonttia vissiin (https://gamerant.com/sims-4-every-neighborhood-ranked/). Kimppapuuhan Widenburg on kanssa kiva naapurusto, mutta pelillisesti tuo lisäri ei minusta tuo kovinkaan paljoa lisäarvoa. Kerhot ovat ainakin omaan pelityyliini lähinnä rasite ja niiden valtaaminen aivan liian helppoa :D
Varsinaisten lisärien ulkopuolelta suosittelen perhekeskeisille pelaajille Vanhemmuus-pelipakettia. Se tuo lisää väriä ja haastetta lastenkasvatukseen.
Toki, jos kaipaa esineitä yms ulkonäköön vaikuttavaa tilpehööriä enemmän kuin toimintoja, suosittelen tutustumaan CC:n loputtomaan maailmaan :D The Sims 4 -peliin on löydettävissä älyttömästi erilaisia kampauksia, kalusteita jne ilmaiseksi ja laillisesti. Myös toimintaa parantavia, lisääviä ja muokkaavia hackeja löytyy useampia. Mutta ne ovat jo toinen tarina XD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan ensimmäinen, jonka olen nähnyt suosittelevan kimppapuuhaa :D Kaupunkielämä voisi kyllä olla hyvin varteenotettava vaihtoehto.
Maailmat TS4 on surullisen pieniä, mutt Kaupunkielämässä tulee ihan kiva, vähän kaupunkimaisempi naapurusto, jossa on jopa 30 tonttia vissiin (https://gamerant.com/sims-4-every-neighborhood-ranked/). Kimppapuuhan Widenburg on kanssa kiva naapurusto, mutta pelillisesti tuo lisäri ei minusta tuo kovinkaan paljoa lisäarvoa. Kerhot ovat ainakin omaan pelityyliini lähinnä rasite ja niiden valtaaminen aivan liian helppoa :D
Varsinaisten lisärien ulkopuolelta suosittelen perhekeskeisille pelaajille Vanhemmuus-pelipakettia. Se tuo lisää väriä ja haastetta lastenkasvatukseen.
Toki, jos kaipaa esineitä yms ulkonäköön vaikuttavaa tilpehööriä enemmän kuin toimintoja, suosittelen tutustumaan CC:n loputtomaan maailmaan :D The Sims 4 -peliin on löydettävissä älyttömästi erilaisia kampauksia, kalusteita jne ilmaiseksi ja laillisesti. Myös toimintaa parantavia, lisääviä ja muokkaavia hackeja löytyy useampia. Mutta ne ovat jo toinen tarina XDOnko kaupunki lisärissä mitä pelattavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, jos kaipaa esineitä yms ulkonäköön vaikuttavaa tilpehööriä enemmän kuin toimintoja, suosittelen tutustumaan CC:n loputtomaan maailmaan :D The Sims 4 -peliin on löydettävissä älyttömästi erilaisia kampauksia, kalusteita jne ilmaiseksi ja laillisesti. Myös toimintaa parantavia, lisääviä ja muokkaavia hackeja löytyy useampia. Mutta ne ovat jo toinen tarina XDKun pelaan ps4 niin en tiiä saako siihen CC:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun pelaan ps4 niin en tiiä saako siihen CC:tä.
aa, juu, unohdan aina tän mahdollisuuden, ei tietääkseni saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aa, juu, unohdan aina tän mahdollisuuden, ei tietääkseni saa.
Ok kiitos kun vastasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410125
- 524950
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422151Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052028- 261824
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131531Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411372Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30953Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932