Kaason lahja

lahjakortti

Ajattelin antaa kaasolle kiitokseksi lahjakortin kauneushoitolaan jotta pääsee hemmottelemaan itseään rankan häärumban jälkeen. Mikä olisi mielestänne sopiva summa lahjakortille?

8

6714

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

Kaasolleni myös jotain hemmottelu-juttuja. Kannattaa katsella hinnastoja ja päättää summa sitten. Olisihan se kiva, että lahjakortti kattaa koko hoidon, ettei tarvitse kaason mennä omalle kukkarolleen. Mun vanhemmat ovat myös innokkaasti mukana auttamassa ja mietin heillekin jotain vstaavaa, mutta en ole vielä keksinyt, mikä se voisi olla...

• miu

Voit myös antaa sellaisen lahjakortin johon olet itse jo määritellyt hoidon ja maksanut sen jo etukäteen. Näin lahjan saaja ei välttämättä saa tietää lahjan hintaa. Mun mielestä on tosi kaunis ajatus tuo kauneushoito. Itse olisin ikionnellinen.

• lehti

Mietin jotain esinettä kultakaupasta johon voisi kaivertaa hääpäivän ja kaason nimen. Mitä mieltä olette?

• morsio

pannaan kirjoja. Suosittelen P. Niemisen kääntämiä kiinalaisia runoja.

• sain

Moi! Mä sain sellaisen kullanvärisen ruusun johon oli sit tehty kaiverrukset. Mutta olisiko vielä parempi idea ostaa sellainen kiva valokuvakehys, johon voisitte sitten laittaa hääkuvanne sekä kaivertaa haluamanne tekstin! =)

• Lahjatonna
        sain kirjoitti:

Moi! Mä sain sellaisen kullanvärisen ruusun johon oli sit tehty kaiverrukset. Mutta olisiko vielä parempi idea ostaa sellainen kiva valokuvakehys, johon voisitte sitten laittaa hääkuvanne sekä kaivertaa haluamanne tekstin! =)

Yök, ei minulle ruusua eikä kehystäkään! Moni ei välttämättä pidä mitään koriste-esineitä hyllyssään eli mieluummin kaiverrutat vaikka viinilasiin "Kaaso" jos kaaso ylipäätään juo viiniä! Itse sain valmistujaislahjaksi aikanaan maljakon, jonka pohjassa oli valmistujaispäiväni eli itse tykkään kyllä kaivertamisideasta!

• asdf

Teidän ja kaason varallisuudesta, sekä ko. hoitolan tasosta, voi olla mitä vain 300 euorosta 3000 euroon.

• RvaOuzala

No ohhoh! Kyllä on rikas nuoripari jos on edullisimmillaan varaa 300 euroa antaa lahjaksi kaasolle!

Kyllä minusta ajatus on tärkein, että näkee, että on muistettu eikä se, että kaaso saa ökykalliin lahjan!

Musta toi hintahaarukka oli aika huono!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe