VASTATKAA PLIIS!! 😭
Joo, stressaan ehkä turhasta, mutta tänään hamsteri oli normaalisti huoneessani juoksentelemassa. Sitten yhtäkkiä sille tuli jokin kohtaus?? Se yhtäkkiä alkoi ”nykiä” ja kun yritin laittaa kättäni sen lähelle, tuli aika voimakas ”nykäys” sitten se alkoi taas liikkua normaalin näköisesti, mutta yhä välillä nyki. Sitten se tärisi liikkuessaan. Voiko olla vanhuuden oireita? Hamsterini täyttää syyskuussa vasta vuoden, eli ei kyllä mikään mummo ole. 🥺 En löytänyt netistä tietoja, mikä kyseessä voisi olla. AUTTAKAA 😭
ONKO HAMSTERINI KUOLEMASSA??!! :,(
Anonyymi
1
195
Vastaukset
- Anonyymi
Niin muuten: ja ei ole ottanut ruokaansa, vaikka normaalisti aina ottaa. Käytän eläinkaupan laadukasta siemenseosta ja tuoreruokia. Tiedän paljon hamstereista, ja mikä on niille turvallista, ja mikä ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013