LIVERPOOL - AC MILAN

P.Eräsmies

Hieno finaali tulossa, veikkaan 3-2 jatko-aika voittoa Liverpoolille.

45

7348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat

      Enpä tiiä tuleeko mitää kovin hienoa finaalia kun siellä on sellanen joukkue kun AC MILAN

      • Poolivoittaa

        Peukut Poolille, toivotaan että Milan kaatuu, en tyksi Milanista...


      • Nimetön

      • Anfield
        Poolivoittaa kirjoitti:

        Peukut Poolille, toivotaan että Milan kaatuu, en tyksi Milanista...

        LIVERPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
        USkomaton finaali. Uskomatonta. uskomatonta. Sami Hyyyyyyyypiiiiiäääääää. No niin nyt onkin sitten euroopassa yks tunnettu suomalainen


    • forzajuve

      Olen samaa mieltä, hieno finaali tulossa, vaikka olenkin suuri Juvefani. Voittajasta oon eri mieltä. Milan on kokeneempi ja taitavampi joukkue kuin Liverpool. Shevchenko tekee 2 maalia ja Milan voittaa 2-1.

      • tim

        0-1 vedetty 100 ekellä saas nähä


    • Nimetön

      Illan ottelusta tulee kahden puolustavan joukkueen kohtaaminen. Molemmat joukkueet hakevat tulosta eikä mitään hienouksia varmasti tulla näkemään. AC Milanin kokoonpano on kuitenkin materiaaliltaan vahvempi ja nälkä on varmasti yhtä suuri kuin Liverpoolilla vaikka kuka sanoisi mitä. Veikkaan varsinaisen peliajan lopputulokseksi 0-0 tai 1-0 Milanille. AC Milan kuitenkin vie...

    • Savonmies

      Veikkaan että menee jatkoajalle tilanteessa 1-1 ja Milan voittaa pelin lopulta.

      Olen itse Liverpoolin puolella, joten toivon olevani lopputuloksesta väärässä.

    • You´ll never walk alone!

      Veikkasin jo ennen välierävaihetta, että finaalissa ovat Liverpool ja Milan ja peli päättyy Milanille 1-0. Toivon kuitenkin olevani väärässä ja pidän peukkuja Liverpoolille!

      • Jaska

        Liverpool voittaa 3-1. Jatkoille ei mennä. Milan Baros ratkaisee pelin. Sami Hyypiälle peukut pystyyn


    • tosi fani

      veikkkaan että ac milan vie liverpool itkee..
      mutta liverpoolin mahdollissudet ovat vastaiskut. joten peukut liverpoolille.,,

      • Juan Carlos

        Veikkaisin, että käy juuri toisinpäin kuin sanoit. Liverpool hyökkää ja Milan iskee vastaiskuista.


    • toivotaan

      Liverpool voittaa toivottavasti!Milan on tylsä jengi..

    • pill pearl

      lopettakaa puhe hyypiöstä, mokaa monesti ja hidas kuin mikä

      • älä jauha

        kyllä aika moni mokailisi kauden jossain vaiheessa jos vaan pääsisi pelaamaan maailman parhaita vastaan toisin kuin muut suomalaiset!!

        suomella on paras päävalmentaja, mutta

        mufc voittaa maailmanmestaruuden, pool on hyvä brittien kakkonen


      • että olisi

        Sinäkö sen tiedät paremmin kun yksi maailman parhaimmista valmentajista? Hitaahko kyllä on mutta avut ovatkin mahtavassa pääpelivoimassa joka on brittijalkapallossa tärkeässä roolissa.
        Taitaisit silti jäädä 100m toiseksi. tv kuva valehtelee paljon.


    • odotan_matsia

      luulenpa että liverpool tämän hoitaa, hyypiä tekee ainakin yhden maalin ja peli päättyy 4-3 tai 4-2. niin kuin näkyy runsasmaalista ottelua odotan.

    • blackmagictiger

      JOMPI KUMPI.ITTE TYKKAAN MOLEMMISTA

    • jeppe

      Onko tietoa tuleeko matsi suorana selostuksena miltään radiokanavalta?
      duunin takia ei pysty telkkaa väijyy, ois hienoo jos vois edes kuunneella selostusta jostain..

    • KimmoJ-9

      ...Ei muuta sanaa...

    • tulla jatkoaikaa

      Voi jamie gallager parka. Ihan pihalla toissa kahdessa crespon maalissa. Mutta katsokaapa vain, brittilehdistö löytää kyllä noistakin maaleista suurimman syntipukin hyypiästä vaikka tulivat selkeästi jamien tontilta.
      Sama on niinkinpäin kun hyypiä pelaa oikein unelma pelin niin, yllätys yllätys, kehut kerääkin tämä söpöliini jamie poju.

      • vi********** jen kevät

        Uskomatonta milan. Milloin viimeksi oletta antaneet vastustajan tehdä toisella puolikkaalla kolme maalia? Sinne taitaa mennä rahat.....


    • padini

      Hieno eka puoliaika.. ainakin meidän milanin puolella olevien kannalta. Ja kenelle olisin mielummin suonut onnistumisen kuin Paolo Maldinille!

      • Nimetön

        jep, Maldini taisi ratkaista pelin.
        Sai Milanin uskomaan, että peli on
        selvä ja Liverpoolista ei ole enää
        vastusta. Toisin kuitenkin kävi,
        Jeehuu!

        -Hymi Saabia


    • KimmoJ-9

      ...Ikinä ei kannata nuolaista ennenkuin tipahtaa...

      • todella

        UPEETA


      • KimmoJ-9
        todella kirjoitti:

        UPEETA

        ...


    • Hyypiä

      OTTAA RAUTAKANGEN PERSEESTÄÄN POIS??????????????????

      • Nimetön

        niin koska sä otat sen rautakangen hanurist pois vitun risto


    • Tio

      Kiitos Liverpool ja AC Milan hyvästä pelistä, mutta ennen kaikkea... ONNEKSI OLKOON SAMI HYYPIÄ!!! On se hieno fiilis, kun oman kylän pojat pärjää maailmalla !!! Litmanen ja Hyypiä... yhteistä mestareiden liigan voitto ja MyPa...

      • Jarmo

        Kyllä on hienoa olla suomalainen! Kiitos Sami ja kiitos siitä että oikeesti uskottiin voittoon! Tätä jos tapahtuis lätkässä niin oltais jo vähintään 11-kertaisia maailmanmestareita!

        Terveisin,

        Jorma


      • Näin on!
        Jarmo kirjoitti:

        Kyllä on hienoa olla suomalainen! Kiitos Sami ja kiitos siitä että oikeesti uskottiin voittoon! Tätä jos tapahtuis lätkässä niin oltais jo vähintään 11-kertaisia maailmanmestareita!

        Terveisin,

        Jorma

        Ensi keväällä opetetaan Olli Jokiselle ja kumppaneille kuinka voitetaan! Sami Hyypiä tulee Suomen lätkäjoukkueen henk. koht. manageriksi!

        Voitontahtoa ja positiivista ylpeyttä!

        Myös lätkään!

        Terve,

        Gustaf


      • Jallu
        Jarmo kirjoitti:

        Kyllä on hienoa olla suomalainen! Kiitos Sami ja kiitos siitä että oikeesti uskottiin voittoon! Tätä jos tapahtuis lätkässä niin oltais jo vähintään 11-kertaisia maailmanmestareita!

        Terveisin,

        Jorma

        Näin on!

        Kyllä suomalaiset osaa voittaakin, kunhan on vain oikeassa seurassa. Kyllä me vielä lätkässäkin voitetaan, kun on oikeet valmentajat ja oikeenlainen asenne jätkillä!

        -Jallu


      • lilus
        Jallu kirjoitti:

        Näin on!

        Kyllä suomalaiset osaa voittaakin, kunhan on vain oikeassa seurassa. Kyllä me vielä lätkässäkin voitetaan, kun on oikeet valmentajat ja oikeenlainen asenne jätkillä!

        -Jallu

        älkää jooko sitä lätkää sekottako, vaikka onkin kiva laji. Nyt on kesä keskitytään siihen jalkapalloon, maajoukkueen pelit edessä, samoin veikkausliiga jossa on taso noussut huimasti!


      • MMM
        Jallu kirjoitti:

        Näin on!

        Kyllä suomalaiset osaa voittaakin, kunhan on vain oikeassa seurassa. Kyllä me vielä lätkässäkin voitetaan, kun on oikeet valmentajat ja oikeenlainen asenne jätkillä!

        -Jallu

        Ei siinä valmentajassa niinkään. Jos sais esimerkiks puolustukseen kavereita, jotka osais puolustaa eikä soittaa vaan suutaan, ni se auttais jo paljon.


    • Nimetön
    • Mahtavaa

      Kiitos Liverpool!!!Mahtava voitto!!!Hyvä Hyypiä!!

      • Mahtavaa

        Kannatti odottaa!!!!! YES. Liverpool on RAUTAA!!!!!


    • Mr.Anfield

      Ai että oli mahtavaa kuulla biisin soivan stadionille juhlien käynnistyttyä! Ja minkä nousun jälkeen!!
      KIITOS Liverpool FC!

    • JOULUPUKKI

      Aivan mahtava matsi, osoitus jokaiselle ihmiselle että elämässä ei kannata antaa periksi. Usko omaan juttuusi yhtä kovin kuin LIVERPOOLIIN! Olen onnesta ymmyrkäisenä!!!!!!

    • Raid

      Onnea koko Liverpoolille, etenkin Hyypiälle, kapteeni Gerrardille sekä valmentaja Benitezille! Kiitos Liverpool!

      • tyttö

        Koko illan mä odotin ja jännitin tota matsia ja olin jo pelossa että milan voittaa... onneksi jaksoin uskoa parhaaseen liverpooliin, se kannatti!!! Tää on hienoa!!


      • sittenkään?
        tyttö kirjoitti:

        Koko illan mä odotin ja jännitin tota matsia ja olin jo pelossa että milan voittaa... onneksi jaksoin uskoa parhaaseen liverpooliin, se kannatti!!! Tää on hienoa!!

        Paras ja paras? Jos milan hallitsi peliä vajaata kymmentä minuuttia lukuunottamatta niin kyllä siitä parhaasta voidaan olla toistakin mieltä. Olin kyllä tietenkin poolin puolella ja toivoin heidän voittoa. Se, millä tavalla se sitten tuli oli pettymys. Olen hyökkäävän ja rohkean pelityylin kannattaja, joten oli surullista nähdä minkä jyrän alla liverpool tosi asiassa oli lähes koko pelin. Mutta voitto mikä voitto.


    • puuli

      Uskomaton matsi, meinasin sammuttaa telkkarin jo 1.puoliajan jälkee, mutta onneks en! tuli ihan tippa linssiin ilosta ku katto niitä Poolin juhlivia pelaajia ja laulavia faneja! YOU'LL NEVER WALK ALONE! :D ainoot milanista jota kävi sääliks oli rui costa, joka sai taas tyytyä hopeaan, ja veteraani-maldini

      • odotan_matsia

        katsokaapas tuo ylempi kommentti samalla nimimerkillä ja kukapa veikkasi pelin lopputuloksen oikein, mutta täytyy myöntää että ensimmäisen puoliajan jälkeen meinasi usko loppua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe