Ongelmia juken jarrujen kanssa. Kun hiljaa painaa jarrupoljinta poljin vajoaa melkein pohjaan. Pääsylinteri uusittu jarrut käyty läpi ilmattu kahteen kertaan.
Nissan juke jarrut
Anonyymi
4
708
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaa on vielä järjestelmässä
- Anonyymi
Ei oikei voi. Oon kakskertaa kaikki pyörät ilmannu. Ja vika Alko ennen kun jarruihin satuttiin. Ja toiseksi kun jarrupoljinta painaa lujaa niin poljin pysyy ylhäällä vaikka kuinka lujaa painaisi. Eli ei pitäis olla ilmaa. Mutta mistä antaa periksi hiljaa painettaessa.
- Anonyymi
Ei kun takaisin pajalle.
- Anonyymi
Normaali ilmiö muissakin autoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706774
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323688- 613057
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271636- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest481366