Onko Hyrynsalmella Lakan ostopistettä.
Lakat/Hillat ovat enimmäkseen kypsiä, ja niitä on paljon.
Turhaanko keräilen , onneksi olen vielä yksityisille saanut myytyä.
Lakan osto
14
956
Vastaukset
- Anonyymi
Myy vain yksityisille, saat paremman hinnan vältä toriostajia jotka ryöstää taikkupoimijoilta roposetkin
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat kommentillasi, aika voimakasta tekstiä, tietämättä oikeita faktoja. On ollut monta hyvää lakkavuotta ja varmaan markkinat on tukossa, ollaan kiitollisia että ostavat , suot on täynnä lakkaa kilomäärällä saavat moninkertaistua päivittäiset ansiot.
Kommentointi minun osalta päätyy ketjun aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat kommentillasi, aika voimakasta tekstiä, tietämättä oikeita faktoja. On ollut monta hyvää lakkavuotta ja varmaan markkinat on tukossa, ollaan kiitollisia että ostavat , suot on täynnä lakkaa kilomäärällä saavat moninkertaistua päivittäiset ansiot.
Kommentointi minun osalta päätyy ketjun aloittaja.Markkinat tukossa, menisit ees kerää, ja seuraa vuosittaisia hintoja 7 e sissää ja 15-20e ulos, ei oo ostaja ulos myynti hinta muuttunut.
Samoin kun ulkolaiset kerääjät tuli ni mustikan hinta tippunut keskimäärin euron kilo😂😜😂.
Bisneshän se kannattaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinat tukossa, menisit ees kerää, ja seuraa vuosittaisia hintoja 7 e sissää ja 15-20e ulos, ei oo ostaja ulos myynti hinta muuttunut.
Samoin kun ulkolaiset kerääjät tuli ni mustikan hinta tippunut keskimäärin euron kilo😂😜😂.
Bisneshän se kannattaaLakan ostokiintiö täyttynyt. Osto lopetettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markkinat tukossa, menisit ees kerää, ja seuraa vuosittaisia hintoja 7 e sissää ja 15-20e ulos, ei oo ostaja ulos myynti hinta muuttunut.
Bisneshän se kannattaa7-12 kg päivittäin puolentoista viikkoa keräsin, iänpuolesta työelämästä poissa, kokeile;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bisneshän se kannattaaHuomaa, jo tässävaiheessa kommentoija on pudonnut aiheesta mistä aloittaja lähti. Kaikille hyviä marjasaaliita 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7-12 kg päivittäin puolentoista viikkoa keräsin, iänpuolesta työelämästä poissa, kokeile;)
Minäkin sain sankonpohja näkymättömiin, kun urakoin toista tuntia. On se hankaletta mulle toi marjanpoiminta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bisneshän se kannattaaMarkkinavoimat sanelee hinnan. Siinä ei mielipiteet ja tunteet paljon paina.
- Anonyymi
Niin teenkin saan kaksinkertaisen hinnan kilolta
- Anonyymi
Kun minä rupesin ryyppäämään niin pullossa luki Alko ja kun minä lopetin ryyppäämisen niin pullossa luki Lakkaa.
- Anonyymi
Istvan kaataa Jaffaa lakkojen joukkoon ja myy tädellä hinnalla
- Anonyymi
Vieläkö ne ulkom.poimijat kusee marjoihin että saa painoa lisää
- Anonyymi
Meirän ei tarvitse enää kusta lakkojen sekahan kun ovat jo ylikypsiä .
- Anonyymi
Olis hyvä, jos lakat sais rauhassa kypsyä eikä niitä lähettäs roakana poimimaa. Ei ole mittää kiirettä siinä hommassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875