Minkäainen ihminen meluaa

Anonyymi

Tahallisesti.

Siis jatkaa meluamista, vaikka tietää häiritsevänsä esim naapurin pihan käyttöä tai nukkumista.

Ovatko nömö( ex-) koulukiusaajia vai työpaikkakiusaaajia yms sakkia.

28

1138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu tupakoinnin kanssa. Kun paikassa on selkeä tupakoinnin kieltomerkki niin minkälainen ihminen menee nimenomaan siihen paikkaan tupakoimaan?

    • Anonyymi

      Kyllä se nimenomaan voi mennä sellaiseksi, että häirikkö nauttii siitä, kun naapuri ei voi metelin takia nukkua.

    • Anonyymi

      Meteliä on tosiaan ollut joka yö monta kuukautta. Koko yö yleensä on taukoamatonta meteliä. Siinä on huumekäyttöä, ihmeen hyvin metelöitsijöiden kunto on kestänyt. Eivät ole mitään hyväntahtoista porukkaa, mitään sisäistä rauhaa ei ole heille tullut.

      • Anonyymi

        Tämä ei liity asiaan, tahallisuudrsta ja ilkeydestä ei ole kyse jos ihminen on ssiras ja tuhoaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei liity asiaan, tahallisuudrsta ja ilkeydestä ei ole kyse jos ihminen on ssiras ja tuhoaa itseään.

        Hyvä huomio !. Minä luulin, että se olisi ilkeyttä.


    • Anonyymi

      Minä epäilen tosiaan, että naapuri on tuhoamassa itseään. Ei minulla varsinaisista huumausaineista ole todisteita. Mutta en usko, että kukaan ihan tupakan ja kahvin avulla pystyisi kaiket yöt valvomaan. Tupakkaa siellä menee reilunlaisesti, mutta väkevämpikin tuoksu on ollut rappukäytävässä.

    • Anonyymi

      Virolainen raksaäijä joka valvottaa joka toinen tai kolmas yö, 3 tuuri peräjälkeen mulla asunnon suhteen! On prkl kumma että meluajat sattuu olemaan nuoria miehiä ihan poikkeuksetta!

    • Anonyymi

      Ilkeä luonnevikainen ihminen sukupuolesta riippumatta.
      Ei usko mitään sääntöjä ennen kuin otat poliisin mukaan.
      Kokemusta on karmeista naapureista.
      Todennäköisesti entisiä koulukiusaajia ja työpaikalla hankalia. Kaikki jotka kohtasin kävivät töissä ja yksi eläkkeellä.
      Löysin vihdoin paikan, jossa on mukava asua.
      Kunnes tänne muuttaa joku häijy sekopää...

      • Anonyymi

        Kyllä psykopaatti meluaa. Psykopaatin yksi ominaisuus on huumausaineiden käyttö. Voi olla tietysti perinteisiäkin ns. hyväksyttäviä päihteitä tässä tapauksessa. Erikoinen tämä minun asumistilanne, koska nuo meluavat miehet eivät ole edes mitään aivan lähinaapureitani tässä talossa. Ovat mitä ilmeisimmin vielä homomiehiä. Eivät kunnolla ole tulleet kaapista ulos, koska suurimman osan ajastaan ovat pienehkössä asunnossaan. Toinen yleensä käy kaupasta ostamassa olutta ja tupakkaa. Ehkä kahviakin ostavat eli puhtaalla kasvisravinnolla elelevät, toivottavasti eivät kuitenkaan enää kovin kauan.


    • Anonyymi

      Minun naapurit ei kyllä käy töissä. Koko kesän ovat käyttäneet naapurien kiusaamiseen. On tästä moni asukas muuttanutkin pois. Yksi nainen tuli kesäkuussa ja kysyin häneltä, että luuleeko hän tulevansa viihtymään tässä talossa. Vakuutteli, että kyllä varmaan viihtyy. Viimeksi, kun näin hän sanoi, että kai tästä olisi muutettava pois, koska yläkerran asunnosta olisi vettä valunut hänen kattonsa läpi. Minä en oikein uskonut hänen puheitaan.

      • Anonyymi

        Jep munkin alakerran naapuri käyttää osan ajastaan kiusaamiseen ,tömistelee,kolistelee lähes joka yö ja hakkaa mun lattiaa eli omaa kattoaan,aivan hullu ja seko käyttää varmaan huumeita sen verran maanista tuo meno tuntuu olevan välillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep munkin alakerran naapuri käyttää osan ajastaan kiusaamiseen ,tömistelee,kolistelee lähes joka yö ja hakkaa mun lattiaa eli omaa kattoaan,aivan hullu ja seko käyttää varmaan huumeita sen verran maanista tuo meno tuntuu olevan välillä...

        Kolisteluistakin minulla on ikävää kokemusta. Kun asuin rivitalossa vielä pari vuotta sitten, niin siellä oli tosiaan seinänaapurina varsinainen kolistelija. Mies harrasta bodausta ensin, mutta myi sitten levytangot ja muskelilaitteet pois, mutta kahvakuulat jätti kuitenkin ja pudotteli niitä betonilattialle tahallisesti. Kun myin asuntoa ja asunnonvälittäjä oli tekemässä hinta-arviota, niin mies rymisteli tahallisesti, jota välittäjä kyseli, että meteliä tuo oikein on. Hintapyyntökin laski kai sen takia melko reippaasti.


    • Anonyymi

      Minkä lainen ihmine repii vuokratalon ilmoitus taulu laput tupakointi kielletty Heka kinteistössä Asunot,parvekeet,pihat. Osoitettu paikka tupakointin ulkona kuitenkin?Luleko ei hase asuntonsa sisällä poltaessa tuletusikunan edessä? Asuntokin haise ihan rappukäytävän asti. keskus ilmaston kautta!

    • Anonyymi

      Juupa juu mun naapurin 14v,saa rikkoa,tuhota,ottaa omin luvin käyttöönsä toisten omaisuutta ja hänen äitisä saa slaakin kun asiasta mainitsee,nuoria ei saa komentaa

    • Anonyymi

      Koska älyvapaa hörhöjen hyysäysvaltio mahdollistaa sen. Jos järjestelmä on järkätty tarkoituksella sellaiseksi ettei millekään häirinnälle tai muulle asumisongelmalle ole mahdollista tehdä mitään (joo voit lähteä johonkin älyvapaaseen haista-paska huuhaa-prosessiin joka ei hyödytä mitään) jokainen asunto on ongelma-asunto josta on muutettu jonkin asumista estävän ongelman vuoksi pois.

      • Anonyymi

        Hörhöille ei tosiaan näytä mitään voivan. Tässä talossa olikin jo asian annettu olla, kun muutin tänne. Ihmettelin, kun meteliä kuuluu kaiket yöt ja sitten vähän kyselin asiasta ja osoitin kyllä hieman mieltäkin asian suhteen. Sanottiin, että minun reaktiot on vääriä ja että asiat pitäisi hoitaa fiksusti. Mutta mitäänhän ei ole epäkohtien suhteen tehty, joten pois täältä on muutettava. Isännöitsijä vaatii vähintään 3:n henkilön allekirjoitukset, jotta hän mihinkään epäkohtaan puuttuisi. Isännöitsijä on myös voimakkaasti puolustanut häirikköjä tai ei ole viitsinyt perehtyä koko asiaan, koska häiriköt ovat tehneet valituksia siitä, että heidän kotirauhaansa olisi häiritty. Se onkin ovela veto huumeporukalta, tehtailla valituksia, että heidän rauhaansa häirittäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörhöille ei tosiaan näytä mitään voivan. Tässä talossa olikin jo asian annettu olla, kun muutin tänne. Ihmettelin, kun meteliä kuuluu kaiket yöt ja sitten vähän kyselin asiasta ja osoitin kyllä hieman mieltäkin asian suhteen. Sanottiin, että minun reaktiot on vääriä ja että asiat pitäisi hoitaa fiksusti. Mutta mitäänhän ei ole epäkohtien suhteen tehty, joten pois täältä on muutettava. Isännöitsijä vaatii vähintään 3:n henkilön allekirjoitukset, jotta hän mihinkään epäkohtaan puuttuisi. Isännöitsijä on myös voimakkaasti puolustanut häirikköjä tai ei ole viitsinyt perehtyä koko asiaan, koska häiriköt ovat tehneet valituksia siitä, että heidän kotirauhaansa olisi häiritty. Se onkin ovela veto huumeporukalta, tehtailla valituksia, että heidän rauhaansa häirittäisiin.

        On se huumeporukka tosiaan kumma. Siinä on homomiehiä, isännöitsijä ei sen takia halua puuttua asiaan. Isännöitsijä itsekin on kai suuntautunut ainakin jonkin verran siihen homosuuntaan. Onneksi pääsen täältä pian pois.


    • Anonyymi

      Venäläinen ja Virolainen möykkäävät aina ja sääntöjä eivät noudata!

    • Anonyymi

      Olen asunut runsaan vuoden tässä. Keskustelu naapurin kanssa, jonka tein jo vuosi sitten, ei johtanut mihinkään. Yöt ovat aina rauhallisia. Mutta.
      Mäiske-kolina-pauke alkaa lähes joka arkiaamu viimeistään n. klo 7.30. Hetken on hiljaisempaa, kunnes taas yht' äkkiä, niinku jotain raskasta huonekalua tiputettaisiin lattialle 10 cm:n korkeudelta, ovia mäiskittäisiin pitkin seiniä. Ulosmenorituaali menee näin: mäiske-kolina-pauke, sitten ovi auki kolina-kolinalla, ja ovi kiinni kolina , vielä yks kolina -tyyliin. Tämä ulosmenovaihe kestää aina aikansa 1-3 min. Sama homma eli raamit-kaulassa, kun jostain tulee sisälle. Olen aivan kypsä, en jaksa enää edes hymyillä. Asumisrauha on melko velvoittava oikeus.

      • Anonyymi

        Jäi edellisestä pois: tuo sama mäiske kuuluu ajoittain pitkin päivää. Aina kun naishenkilö siellä on, niin sen kyllä sitten kuurompikin kuulee. Huomioitavaa on se, että kaikki muut sukulaiset, vierailijat ja yökyläilijä kuten lapsenlapsi osaavat asua ihan normaaleilla asumisäänillä.


    • Anonyymi

      Itellä asuu naapurissa sellanen 40 vuotta lähestyvä naamatatuoitu elämänkoululainen. Vituttaa kuunnella tota lähes päivittäistä möykkäämistä, johon kuuluu hirveä kolistelu, samojen amispoppi-biisien kovaääninen huudattaminen päivin ja öin sekä yleinen älämölö mitä juopporetkueen kanssa saa aikaseks. Tän tapauksessa kyse taitaa olla vaan yksinkertasesti siitä, että tyyppiä ei paskaakaan kiinnosta kukaan muu kuin "minä ite". Epäilen tyypin myös vahvasti olevan jotenkin henkisesti retardi, joka ei vaan kykene ottamaan muita huomioon. Käytöksestä päätellen jäänyt joku esimurrosikä päälle, kun kaikille uhotaan linnatuomioilla jos vähääkään sattuu tosta perseilystä huomauttamaan. Samainen kaveri vetelee naisystäväänsä turpaan ja ajelee kännissä pitkin kyliä, että sellasta. Katotaan millon isännöitsijä saa aikaseks tehä asialle jotain. Jo pelkästää tyypin naaman näkeminen aiheuttaa vitutushalvauksen.

      • Anonyymi

        Minä pääsin jo pois siitä asumishelvetistä. Tavaroita on tosin vanhalla asunnolla vielä melkoisesti, mutta on koko tämä kuu aikaa hakea niitä sieltä. On tosiaan se mies siellä noin 40-vuotias, joka ei hymyile koskaan, eikä myöskään tervehdi ainakaan minua. Hän esittää todella kovaa naamaa, mutta mitään todisteitä ei ole siitä, että hän ainakaan keskivertomiehen kanssa tappelussa mitenkään pärjäisi, koska ryhti on huono eikä kokoakaan miehellä paljoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pääsin jo pois siitä asumishelvetistä. Tavaroita on tosin vanhalla asunnolla vielä melkoisesti, mutta on koko tämä kuu aikaa hakea niitä sieltä. On tosiaan se mies siellä noin 40-vuotias, joka ei hymyile koskaan, eikä myöskään tervehdi ainakaan minua. Hän esittää todella kovaa naamaa, mutta mitään todisteitä ei ole siitä, että hän ainakaan keskivertomiehen kanssa tappelussa mitenkään pärjäisi, koska ryhti on huono eikä kokoakaan miehellä paljoa ole.

        Onneksi olkoon uudesta asunnosta, oli se sitten vuokra- tai asumisoikeusasunto. Toivottavasti siellä naapurit ovat rauhallisempia ja hiljaisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon uudesta asunnosta, oli se sitten vuokra- tai asumisoikeusasunto. Toivottavasti siellä naapurit ovat rauhallisempia ja hiljaisempia.

        Kiitos !. Täällä tosiaan uudessa kohteessa, joka on eri yhtiön ASO-asunto, on ainakin nyt alussa ollut melko rauhallista ja täällä tuntuisi asuvan myös melko sivistynyttä porukkaa. Monen kanssa en ole ehtinyt muuttokiireiden takia jutella, mutta ystävällisiä tuntuvat ne muutamat olevan. Tästä on matkaa kaupungin keskustaan vain noin 2 kilometriä. Talo on rakennettu vuonna 2010 ja paikat näyttävät siisteiltä, tupakointi kielto on tässä talossa myös. Aion asua tässä pidempään. Olen poliisin kanssa sopinut myös, että en itse provosoidu enää, jos huumeveikkonaapurit minua yrittävät provosoida. Poliisi kehui minua kyllä fiksuksi kaveriksi, se on jo melkoinen tunnustus sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon uudesta asunnosta, oli se sitten vuokra- tai asumisoikeusasunto. Toivottavasti siellä naapurit ovat rauhallisempia ja hiljaisempia.

        Taidat tietääkin, mistä asunnosta on kysymys. Se on tosiaan kummallinen taloyhtiö. Siinä on monta samanlaista saman ASO-yhtiön taloa vierekkäin. Kaikissa niissä taloissa on suuria ongelmia havaittavissa asukkaiden suhteen. Koiraihmisiä on paljon, varsinkin yksin asuvia naisia, jotka juttelevat lähinnä vain koiriensa kanssa. Mutta nämä koiraihmiset ovat parhaimmistoa selvästi siellä asuvista. Sitten tulee sellaista porukkaa, jonka toimia poliisi tosiaan melko aktiivisesti seuraa. Monet asukkaat siellä omistavat sekä auton että polkupyörän. Polkupyörillä he hyvin harvoin ajavat, koska ajokunto on humalatilan tai krapulan takia sellainen, ettei pyörällä voi ajaa; mutta auton rattiin nämä veijarit kuitenkin tarttuvat näissäkin tapauksissa.


    • Anonyymi

      Usein nämä ovat narsisteja. Minä minä saan tehdä ja tuota, Sillä asenteella ko. häiriköt käyttäytyvät.

    • Anonyymi

      Jonkun asteen narsisti/psyko sekote.Entä jos molemmat puoliskot on sitä?.Miten luulette naapureiden reagoivan.Harmittaahan se..jatkuva koneiden mölinä ja melu.7-22 joka päivä...ok-alue

    • Anonyymi

      Kantapäähakkaajan on pakko itsekin kuulla töminä, välillä siihen herää kuudelta aamulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2144
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe