Olen usein pohtinut mikä on noiden asioista valittajien perimmäinen syy siihen, että pitää valittaa. Ainakin kaksi syytä olen löytänyt: katkeruus ja kateus. Syy katkeruuteen voi olla ihan muualla, mutta se purkautuu valitusten kautta. Suvusta löytyy yksi isoääninen ja toiset vaikenevat. Ongelma on vain siinä, että koko perheen ja suvun maine menee. Kateus puolestaan liittyy rahanahneuteen. Tuo on minulle kuuluvaa - kukaan muu ei saa siitä hyötyä tai edes iloita.
Valittajat
8
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä juuri teet, valitat.
- Anonyymi
Joka paikkakunnalta löytyy. Nyt Kannuksessa taas alkanut, kun edellinen vakivalittaja lopetti. Surullista ja kallista tämä tyhjänpäiväinen valitusten tehtailu. Oikeus on valittaa, mutta se kertoo enemmän valittajista kuin asiasta.
- Anonyymi
Asiasta keskustelu on aivan eri asia kuin oikeusprosesseihin johtava valittaminen, mistä jälleen on ollut kyse useiden vuosien ajan…ja taas jatkuu.
- Anonyymi
Vieläpä niin että laitetaan joku valittamaan. Maksetaan palkkaa ja kirjoitetaan kaikki valmiiksi.
- Anonyymi
Ihmisiä on kohdeltu väärin,ei se kummempia analyyseja tarvi.
- Anonyymi
Asiaa pohtien ei tarvitse syntyä edes kannuslaisena eihän pidä.
- Anonyymi
Niin se vaan on aina,ainahan jostain pitää valittaa tai olla äänesä tai vähintään kade toiselle tai katkera tai ihan muuten vaan jäytää toista,Kyllä me olemme sitten katkeraa kansakuntaa ei sitä voi tajuta miksei voisi toiselle haluta jotakin hyvää on se mielenkiintoista
- Anonyymi
Ne valittaa joilla ei ole mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831