Valittajat

Anonyymi

Olen usein pohtinut mikä on noiden asioista valittajien perimmäinen syy siihen, että pitää valittaa. Ainakin kaksi syytä olen löytänyt: katkeruus ja kateus. Syy katkeruuteen voi olla ihan muualla, mutta se purkautuu valitusten kautta. Suvusta löytyy yksi isoääninen ja toiset vaikenevat. Ongelma on vain siinä, että koko perheen ja suvun maine menee. Kateus puolestaan liittyy rahanahneuteen. Tuo on minulle kuuluvaa - kukaan muu ei saa siitä hyötyä tai edes iloita.

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sinä juuri teet, valitat.

• Anonyymi

Joka paikkakunnalta löytyy. Nyt Kannuksessa taas alkanut, kun edellinen vakivalittaja lopetti. Surullista ja kallista tämä tyhjänpäiväinen valitusten tehtailu. Oikeus on valittaa, mutta se kertoo enemmän valittajista kuin asiasta.

• Anonyymi

Asiasta keskustelu on aivan eri asia kuin oikeusprosesseihin johtava valittaminen, mistä jälleen on ollut kyse useiden vuosien ajan…ja taas jatkuu.

• Anonyymi

Vieläpä niin että laitetaan joku valittamaan. Maksetaan palkkaa ja kirjoitetaan kaikki valmiiksi.

• Anonyymi

Ihmisiä on kohdeltu väärin,ei se kummempia analyyseja tarvi.

• Anonyymi

Asiaa pohtien ei tarvitse syntyä edes kannuslaisena eihän pidä.

• Anonyymi

Niin se vaan on aina,ainahan jostain pitää valittaa tai olla äänesä tai vähintään kade toiselle tai katkera tai ihan muuten vaan jäytää toista,Kyllä me olemme sitten katkeraa kansakuntaa ei sitä voi tajuta miksei voisi toiselle haluta jotakin hyvää on se mielenkiintoista

• Anonyymi

Ne valittaa joilla ei ole mitään tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5177
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      26
      3488
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      39
      2842
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      18
      2021
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1830
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      282
      1560
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1095
    Aihe