Mitä yhteistä on tänäisellä säällä ja tällä keskustelupalstalla?
Arvoitus kaikille
15
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, lämmin, hellä!
- Anonyymi
Täällä onkin iskenyt joku sarja-vastaaja joka osioon osuu typerä kommentti tai laulun pätkä.
- Anonyymi
"Täällä onkin iskenyt joku sarja-vastaaja joka osioon osuu typerä kommentti tai laulun pätkä."
Kommentoimalla itse älykkäästi pystyt nostamaan keskustelun tasoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Täällä onkin iskenyt joku sarja-vastaaja joka osioon osuu typerä kommentti tai laulun pätkä."
Kommentoimalla itse älykkäästi pystyt nostamaan keskustelun tasoa.Osuva
- Anonyymi
Oisko lämmin, hellä, pehmoinen.
- Anonyymi
kuuma ,kostea ,hikinen.
- Anonyymi
Molemmat alkaa ässällä?
- Anonyymi
Suomettunut.
- Anonyymi
surkea?
- Anonyymi
No, kerro niin saadaan me tyhmemmätkin tietää
- Anonyymi
No, minäpä kerron. Tietenkin se, että vaikka säästä ja näistä keskusteluista tänään paasataan kuinka, niin huomenna se on jo unohtunut.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on tämän päivän kaatosateella ja tällä keskustelupalstalla?
- Anonyymi
Toivomme molempien loppuvan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivomme molempien loppuvan?
"Toivomme molempien loppuvan?" Vastahan tässä ollaan pääsemässä keskustelun alkuun!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toivomme molempien loppuvan?" Vastahan tässä ollaan pääsemässä keskustelun alkuun!!!
Juu, jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936