Moii oon tälläne 010/12 muija vantaalt ja mua mietityttää et millasii sääntöi on lastenkodis/laitokses. jos joudun sinne ois kiva tietää etukäteen mitä siel saa tehä ja mitä ei ja mont kertaa saa nhä frendei ja perhettä viikos ja tällee ja et kävisinks omas koulus vai jossai yksityises ja millä alueil saa liikkuu yms
Lastenkoti
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
Omasta tahdostako haluat perhekotiin? Pienmuotoiset lastenkodit,nimen käytttö kai historiaa ja tilalle perhekoti yksiköt..Sosiaalivirasto kuuntelee jo lasta kun on 12vuotias.Perhe kodit on samat säännöt kuin normaali perheet.Erikseen on laitokset joihin sijoitetaan koulu lintsarit ja ongelma nuoret. Eiköhän nekin perhekoteja tai pien yksiköitä? Tiukempi valvonta toki ja rajoitukset..Ydin kaikessa lapsi saa turvalisen paikan kasvussa aikuisuuteen.Parhaiten selviää kun mene sosialiviraston nuoriso työn tekijälle juttelee ja kysy asiasta.Kertoen oman tilanteensa. Ovat vaitiolo velvollisia vanhemmille aina kun ollaan 12v.ja sitä ylöspäin.Aivan samoin kuin kouluissa terveyden hoitajat tai läkärit. Vanhemille ei kerrota asioita terveydestäsi jo et itse lupaa anna.olen ymärtännyt?Ei kokemusta lehtien lööpit lukenut.
- Anonyymi
yleensä hoitolaitoksessa tehdään vaikea avosydänleikkaus, myös rinnat leikataan irti, poisto kestää yleensä 2 min ja siihen ei tarvita puudutusta, iloisia hetkiä laitoksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974183
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.703437Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723064SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812539Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2052137Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73791
- 52766