Moii oon tälläne 010/12 muija vantaalt ja mua mietityttää et millasii sääntöi on lastenkodis/laitokses. jos joudun sinne ois kiva tietää etukäteen mitä siel saa tehä ja mitä ei ja mont kertaa saa nhä frendei ja perhettä viikos ja tällee ja et kävisinks omas koulus vai jossai yksityises ja millä alueil saa liikkuu yms
Lastenkoti
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Omasta tahdostako haluat perhekotiin? Pienmuotoiset lastenkodit,nimen käytttö kai historiaa ja tilalle perhekoti yksiköt..Sosiaalivirasto kuuntelee jo lasta kun on 12vuotias.Perhe kodit on samat säännöt kuin normaali perheet.Erikseen on laitokset joihin sijoitetaan koulu lintsarit ja ongelma nuoret. Eiköhän nekin perhekoteja tai pien yksiköitä? Tiukempi valvonta toki ja rajoitukset..Ydin kaikessa lapsi saa turvalisen paikan kasvussa aikuisuuteen.Parhaiten selviää kun mene sosialiviraston nuoriso työn tekijälle juttelee ja kysy asiasta.Kertoen oman tilanteensa. Ovat vaitiolo velvollisia vanhemmille aina kun ollaan 12v.ja sitä ylöspäin.Aivan samoin kuin kouluissa terveyden hoitajat tai läkärit. Vanhemille ei kerrota asioita terveydestäsi jo et itse lupaa anna.olen ymärtännyt?Ei kokemusta lehtien lööpit lukenut.
- Anonyymi
yleensä hoitolaitoksessa tehdään vaikea avosydänleikkaus, myös rinnat leikataan irti, poisto kestää yleensä 2 min ja siihen ei tarvita puudutusta, iloisia hetkiä laitoksessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931478Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1951456Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?771205- 901135
- 811015
- 841010
- 40985
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v87940Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66935Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/8884