Tämä on mielestäni hyvä kyselytutkimusalusta https://attapoll.app/join/zaeia
Itse olen kokenut tämän toimivaksi ja kannattavaksi ja kyllä saa bonarit jokaisesta linkin kautta liittyneestä.
Teen myös chatissä lirjoitteluhommia ja siitä lisätietoa halukkaille säpolla, kerron mielelläni lisää ja rekryan ihmisiä, koska myös siitäkin hyödyn itsekkin. [email protected]
kyselytutkimuksia tai chattityötä
4
1372
Vastaukset 4
- Anonyymi
Minäkin suosittelen AttaPollia.
Kyselyihin osallistuminen on tietysti ilmaista, mutta hieman aikaa se kysyy.
Kyselyiden aiheet on ihan tavalliseen arkielämään liittyviä, kysely voi liittyä esim. suosikki ruokakauppaasi tai vaikkapa mielipiteisiisi eri aamiaismysleistä ja muroista.
Ittellä ollu nyt noin 1,5 kuukautta AttaPoll käytössä, ja sinä aikana oon nostanut keskimäärin 5 e viikossa. Tiedän AttaPollia pitempään käyttäneiden kuitenkin tienaavan vielä tätä enemmän. Ja palkkion saa halutessaan nimen omaan rahana, ei pelkästään lahjakortteina, kuten Yougovissa ja monilla muilla vastaavilla sivustoilla.
Kyselyt on suomeksi. Sovellus on itsessään englanniksi, mutta niin yksinkertainen, että perus enkun taidolla varmasti pärjää :)
Kertyneet palkkiot 3 eurosta ylöspäin voi kotiuttaa Paypaliin, siirto tapahtuu käytännössä heti pyynnön jälkeen. Paypalista rahat voi siirtää pankkitililleen.
Kutsu kamuja ja perhettä mukaan, tällöin saat 10 % siivun heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.
Alla suosittelu linkkini, jonka kautta voit liittyä AttaPolliin:
https://attapoll.app/join/qvjkaEli siis moneenko kyselyyn suurinpiirtein vastasit jotta sait nostettua sen 5e?Paljonko meni aikaa?
- Anonyymi
SZLEG, koodilla 5€ bonus sovellukseen ja enemmän kuselyitä kun laittaa, ihan näin vinkiksi kaikille jotka tarvii nopeasti rahaa
- Anonyymi
https://attapoll.app/join/szleg
Tuosta linkistä kun liityt sovellukseen niin heti on tarjolla 10€ edestä kyselyitä ja jokaisesta kyselyistä 25€ enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67778
- 113752
- 37706
- 130657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40599- 67589
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493- 27475
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68420
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys65388Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58387- 35383
- 29374
- 23367
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27364