Jaksatteko jälkikasvun kanssa

Anonyymi

Heitä on ikävä, ovat ihania.
Mutta...................

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteydessä melkein päivittäin viestien tavoin, pitkän välimatkan vuoksi tapaamiset parikertaa kuussa riittäee oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Kohta nekin on jo eläkkeellä, voitte sitten tapailla useammin.

      • Anonyymi

        Noin kahdenkymmenen vuoden kuluttua siis kohta.


    • Anonyymi

      Tuossa ovat kesälomallaan olleet pian kolme viikkoa, hyvin on mennyt. Ihanaa kun käyvät ja ovat.

    • Anonyymi

      Kyllä jaksaisin jos vaivautuisivat ottamaan yhteyttä ja käymäänkin.

    • Anonyymi

      Vetelän perheen höhlä jälkikasvu meni autoon ja kuoli. Ei osannut tulla ulos. Perheellä oli niin paljon autoja ettei höheltäjää poliisi löytänyt. Perhe jatkaa höhlää elämäänsä
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008962639.html

      • Anonyymi

        Ole sinä vaiti.
        Perheellään on muutenkin vaikeaa.
        Älä ole itse höhlä.
        Älkää muutkaan ruvetko tuomitsemaan.

        Otan osaa,


    • Anonyymi

      En ole tänä vuonna tavannut, kun asuvat toisessa puolessa maata ehkä ensi kuussa. Ikävää pukkaa välistä.

    • Anonyymi

      alottajalle :
      joo jaksan

      ne kun asuu kaaaakana

      niillä on omat perheet,
      mua ne ei vaivaa mitenkää,
      tuskin enään muistavat ett oon vielä elossa,,

    • Anonyymi

      Olen aina iloinen kun tulevat.....toisen lapsen perhe on lähellä ja toisen kaukana...mutta aina yhteyksiä pidetään ...miltei jokapäivä ....
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Itseläni lapsen lapset täysi ikäisiä,asuvat matkan takana opiskelevat ja käyvät töissä! Serustelut,harastukset.Joskus näkeen isommissa mutkissa. Miettikää itse kun olitte murosiässä matkalla aikuisuten ja jo 18-20v. tai 25v? Kävittekö aktivisesti suvun vanhimmilla kylässä? Mummoilla ,vareilla ,serkuilla, tädeillä,sedillä kumeilla kylässä ?Pitää muistaa heijastaa asiat eli peilata myös itseensä omaan nuoruuteen.Tämän päivän aikuiset lapset kuin heidän lapsensa siloin kun matkalla aikuisuuten kello ei riitä.Toisin kun eläkeläisillä aikaa on ja pahoitaa mielensä kun kukaan ei käy.Ninhän se minulakin on.Mutta en jää suremaan peilaan omaa nuoruttani ja se helpotaa pirusti.Tosin mumot vaarit kuoleet ennen kuin olin syntynyt edes. Johtu ihan siitä isä syntynyt 1895 äiti 1916.v Isän ensimäisen avioliton lapset syntynet 1925 ja 1926. Minä nyt tulossa 70v. Tuntuko itseään vanhemat 28 vuotta sisaret edes sisarilta? Minusta ei tuntunut.Olenko sitten viallinen?Isot sukupuolien väliset erot.

    • Tunnustettava,
      kun lähtöhaleja jaetaan
      ja kädet viuhkivat auton ikkunoissa
      kun perävalot syttyvät...

      silloin joskus päästän kiitollisen huokauksen
      kun hiljaisuus palaa taloon.

    • Anonyymi

      Eikö se ole paras hetki,kun perävalot näkyy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      204
      2525
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      430
      2217
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1257
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1221
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      945
    7. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      920
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      900
    9. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      80
      827
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      21
      800
    Aihe