Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vinkkejä, mistä uusia lesbokavereita?

Anonyymi

Mikä olisi hyvä kanava tutustua lesboihin kaverimielessä? Koen välillä ulkopuolisuutta ystäväpiireissäni, jotka koostuvat lähinnä heteroista ja binaisista, lisäksi muutama tuttavalesbo.
Mistä olette löytäneet ihmisiä, jotka eivät odota muuta kuin ystävyyttä eivätkä ole jonkin sortin draamamagneetteja ? Sovelluksissa ei ole tärpännyt.

12

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt samaa sekä myös sitä, mistä etsiä sitä omaa kultaa, koska sovellukset eivät aina ole se oikea tie tai ei muuten vain käy. Asun sen verran maaseudulla, ettei täällä mitään bileitäkään ole lähistöllä eli uudet tuttavuudet olisi kyllä kiva juttu kuin myös sen kullan löytäminen.

    • Anonyymi

      Kulta voi aiheuttaa hulluutta, joten kannattaa suunnata katse pois metalleista. Kuutakaan ei voi suositella, sekin voi tehdä hulluksi, mutta mustikkametsä on hyvä valinta.

      • Anonyymi

        Täällä ei mustikkametsässä tule vastaan kuin kettuja korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei mustikkametsässä tule vastaan kuin kettuja korkeintaan.

        Peuran näin eilen. On muuten ihan älyttömän hyvä mustikkavuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peuran näin eilen. On muuten ihan älyttömän hyvä mustikkavuosi.

        Taitaa olla hyvä vuosi sen osalta. Oiiii, peurat on ihania ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei mustikkametsässä tule vastaan kuin kettuja korkeintaan.

        Kannattaisiko pysähtyä ja nostaa katseensa mustikoista, kun kettu tulee metsässä vastaan. Sen verran harvinaista kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko pysähtyä ja nostaa katseensa mustikoista, kun kettu tulee metsässä vastaan. Sen verran harvinaista kuitenkin.

        Kuulehan, on tapitettu toinen toisiamme, kun on vastaan tullut kettu tai mikä tahansa eläin. Olen antanut eläimelle kuin eläimelle tilaa ja aikaa poistua rauhassa paikalta, koska se metsä on heidän kotinsa, ei minun. Hyvin on pärjännyt ilman ongelmia ihan maalaisjärjellä.


    • Anonyymi

      Olispa oikeasti kiva saada seuraa mustikkametsään!

    • Anonyymi

      Jos joku tulee nykyään mukaan mustikkametsään, se on paljon harvinaisempaa kuin ketun näkeminen, joka kyllä sekin on harvinaista. Ihmiset ovat somen ja muun turhan keskellä aivan kilahtaneita.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä tuosta somesta, on niellyt ihmiset bittiavaruuden pinnallisuuteen, sovelluksiin, joissa selataan ihmisiä ulkonäön perusteella. Kettujen ja peurojen näkeminen ei edes ole harvinaista. Olis ihan tosissaan kiva, jos olisikin naisihminen, joka tulla tupsahtaisi eteen. Joku harvinaislaatuinen...


    • Anonyymi

      Toivo tavallista, se vasta olisi harvinaislaatuista.

      • Anonyymi

        Joo toivon tavallista. Harvinaislaatistahan se juuri on. Olisi kiva kohdata aito oma itsensä nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe