Esim pahoinpitelystä. Niin miksi ette kerro ikinä omaa osuutta asiaan? Esim ärsytitte tahallanne.
Kun teette rikosilmoituksen.
Anonyymi
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Sinänsä provokaatio ei ole syyllisyyttä vähentävä tai väkivaltaa oikeuttava tekijä, lain mukaan.
- Anonyymi
No poliisitkin harrastaa provosointia liikenteessä. Ajavat perä puskurissa melkein kiinni ja sitten kun provosoitava kohde ei provosoidu ja aja ylinopeutta niin lähtevät ohittamaan ja menevät ohi. Joskus käynyt niin liikenteessä.
- Anonyymi
Lainsäätäjäkin pitävät itsestäänselväna että omaa osuutta ei kerrota rehellisesti.
Jopa siinä määrin se itsestäänselvyys tuli esiin takavuosina (Auer, Aarnio), että ajatus ihmisistä suojakilpina sai sijaa heidän tapauksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329