Diess eroaa, Volkswagen seurauksena luultavasti konkurssiin.

Anonyymi

Diess eroaa, Volkswagen seurauksena luultavasti konkurssiin. Hän oli Volkswagenin paras toivo, mutta nyt VW päässee Toyotan ja Stellantiksen lähitulevaisuudessa jyrkkään alamäkeen menevien seuraan.

Kiinalaiset varmaankin hurraavat nyt.

67

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uusi VW CEO, Blume tulee tappamaan koko firman.

      • Anonyymi

        Kerro toki miksi ja miten Blume tappaa koko firman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi ja miten Blume tappaa koko firman?

        Koska kaveri on täysi idiootti, eikä tajua minne ala on menossa? Ehkäpä siksi?


    • Anonyymi

      Trollitehtaan kurapaskoo. . Älä kommentoi ! ! Älä anna huomioo narsu trollille ! !

    • Anonyymi

      Toyotan omapojan märkä uni ja haave joka ei toteudu koskaan.
      Mistä hän noita juttuja oikein keksii?

      • Anonyymi

        Pakko keksiä kun kasetti ei kestä todellisuutta.

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko keksiä kun kasetti ei kestä todellisuutta.

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä.

        Hienoa, että helmitaulupelle is back!!
        Saadaan taas nauraa!!!😆🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että helmitaulupelle is back!!
        Saadaan taas nauraa!!!😆🤣😂

        Taas palattiin normaaliin kun osapula alkaa helpottaa. VW myy paljon enemmän kuin Toyota ja se on kova pala vaikka tuo Toyotan menestys johtui muista kuin autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas palattiin normaaliin kun osapula alkaa helpottaa. VW myy paljon enemmän kuin Toyota ja se on kova pala vaikka tuo Toyotan menestys johtui muista kuin autoista.

        Sinulla on selvästi jokin lukihäiriö, tai muu sellainen vastaava, kun et edes ymmärrä lukemaasi sisältöä. DIESS erosi, koska muu johto sitä vaati, koska VW ei ole onnistunut juuri missään hänen johdollaan. Mutta onhan se toki kivaa puolustaa sitä omaa "johtajaa" Kuten aiemmin natsi saksassakin tehtiin, kun nuoriso palvoi Führeriä . Eiks jeh!😝


    • Anonyymi

      Erotettiin koska ei käynnistänyt ajoissa autojen valmistusta, jotka olisivat täyttäneet EU:n päästövähennyssäännökset, vaan Volkswagen joutui maksamaan suuret sakot liian suurista valmistamiensa autojen keskimääräisistä päästöistä.

      Toinen syy oli se, että ei myöskään saanut ajoissa kuntoon kiirellä kyhättyjen sähköautojen ohjelmistoja. Näillä autoilla oli tarkoitus saavuttaa EU:n määräämä autonvalmistajan autojen keskimääräinen päästö eli 95 g/km. Sitä ei kuitenkaan ehditty saavuttaa, jonka Toyota oli saavuttanut jo kaksi vuotta aiemmin.

      Ohjelmistovirheiden seurauksena luottamus Volkswagenin sähköautoihin hupeni ja kysyntä kärsi.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/volkswagenia-uhkaavat-jattimaiset-sakot-uutuusmalli-ei-tehnytkaan-sita-mita-sen-piti/7974698

    • Anonyymi

      Miksi tulosta takova VW meni konkurssiin?
      Taitaa lapsella olla taloustaidot aika heikot. Konkurssiin mennään kun firmalla on niin paljon velkoja ja maksuja ettei niistä selviä, ei pääse velkasaneeraukseen ja uusia rahoittajia ei löydy.

    • Anonyymi

      Maanantaina putoaa Volkswagenin kurssi.

    • Anonyymi

      Milloinkas viimeksi olette siitä konsernista ja sen toimista jotain positiivista lukeneet? Minulle ei nyt kyllä ihan heti tule mieleen. On suunniteltua huijausta vankeustuomioineen Karmeita suunnitteluvirheitä ja laatu on ollut venyvän jakoketjun ja öljysyöpön moottorin siivittämää.
      Olisitko vielä kiinnostunut ostamaan?

      • Anonyymi

        "Milloinkas viimeksi olette siitä konsernista ja sen toimista jotain positiivista lukeneet?"

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Milloinkas viimeksi olette siitä konsernista ja sen toimista jotain positiivista lukeneet?"

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.

        Miksi kunniallista maailman ykköstä yrität verrata tuohon pikkusinttejä kyhäävään kriminaalikonserniin? Mikä siinä on positiivista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kunniallista maailman ykköstä yrität verrata tuohon pikkusinttejä kyhäävään kriminaalikonserniin? Mikä siinä on positiivista?

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.

        Elä nyt kiusaa Toyotan omapoikaa. Hoitolaitos joutuu ostamaan taas uuden näppiksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kunniallista maailman ykköstä yrität verrata tuohon pikkusinttejä kyhäävään kriminaalikonserniin? Mikä siinä on positiivista?

        Kunniallinen, hihii!


    • Anonyymi

      eikös toyotan kannattavuus ole ihan eri luokkaa kuin VW?

      pörssiluvut

      • Anonyymi

        Konserni johon on ostettu liuta pieniä konkurssi kypsiä valmistajia tunnetaan surullisenkuuluisana Vilunkivagenina. Kaikki Sintit ei yhteenlaskettunakaan pärjää Toyotan suosiolle maailmassa. Syytä ei tarvi edes arvata. Kaikki tietää kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konserni johon on ostettu liuta pieniä konkurssi kypsiä valmistajia tunnetaan surullisenkuuluisana Vilunkivagenina. Kaikki Sintit ei yhteenlaskettunakaan pärjää Toyotan suosiolle maailmassa. Syytä ei tarvi edes arvata. Kaikki tietää kyllä.

        Kerro mikä VW:n merkeistä ei menesty.


      • Anonyymi

        VW ainakin takoo hienoa tulosta ja se taitaa harmittaa. Pörssit nyt heiluu ja menee ylös ja alas, mutta tuottavalle firmalle sillä ei ole merkitystä, enemmän sijoittajien ja spekuloijien juttuja ja ongelmia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mikä VW:n merkeistä ei menesty.

        No kaikkihan nuo ovat pikkusinttejä Toyotaan ja sen malleihin verrattuna, etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikkihan nuo ovat pikkusinttejä Toyotaan ja sen malleihin verrattuna, etkö tiennyt?

        Tojotat ovat latauskelvottomia kehitysmaiden kulkineita. VWn sähköautoja ostetaan jo miljoona per vuosi ja uusia tehtaita on rakenteilla esim USAssa. VW näyttää Tojotalle mihin maailma on menossa ja nyt tojotakin yrittää epätoivoisesti saada sähköautoja markkinoille. 10 vuotta Volsua jäljessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotat ovat latauskelvottomia kehitysmaiden kulkineita. VWn sähköautoja ostetaan jo miljoona per vuosi ja uusia tehtaita on rakenteilla esim USAssa. VW näyttää Tojotalle mihin maailma on menossa ja nyt tojotakin yrittää epätoivoisesti saada sähköautoja markkinoille. 10 vuotta Volsua jäljessä.

        Lennossa vaihtui aihe kun oljenkorsi lla ei huijaus onnistunut. Julkaise vielä se oma tilastosi suomesta niin olet vieläkin naurettavampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotat ovat latauskelvottomia kehitysmaiden kulkineita. VWn sähköautoja ostetaan jo miljoona per vuosi ja uusia tehtaita on rakenteilla esim USAssa. VW näyttää Tojotalle mihin maailma on menossa ja nyt tojotakin yrittää epätoivoisesti saada sähköautoja markkinoille. 10 vuotta Volsua jäljessä.

        Sinulla tietenkin on siitä kehitysmaaosuudesta jokin uskottava linkki kun sitä oljenkortta jatkuvasti yrität hädissäsi tarjota. Maailman myydyin kun kehitysmaat vaan ostaa. Oletko tyhmä vai Kade vai molempia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lennossa vaihtui aihe kun oljenkorsi lla ei huijaus onnistunut. Julkaise vielä se oma tilastosi suomesta niin olet vieläkin naurettavampi.

        Trafin lukuja nämä ovat, ei minun.

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.

        Millois muuten se Tojon ensimmäinen sähköauto rekisteröidään suomessa? VW on ollut jo pitkään rekisteröinnin top-30 listalla ID:lläja Enyaqilla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelkästään kehitysmaiden latauskelvottimia.
        Sähköautojen myyntiluvut määrittelevät autofirmojen tulevaisuuden. Siksi Teslan arvo yhtiönä on neljä kertaa suurempi kuin Toyotan.

        VW tekee tänä vuonna miljoona sähköautoa ja tilauskirjat ovat jo täynnä pitkälti ensi vuoden puolelle. Näin rakennetaan menestystä jota Toyotakin alkaa matkimaan kymmenen vuotta jäljessä Telaa ja VW:tä.

        https://www.ev-volumes.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään kehitysmaiden latauskelvottimia.
        Sähköautojen myyntiluvut määrittelevät autofirmojen tulevaisuuden. Siksi Teslan arvo yhtiönä on neljä kertaa suurempi kuin Toyotan.

        VW tekee tänä vuonna miljoona sähköautoa ja tilauskirjat ovat jo täynnä pitkälti ensi vuoden puolelle. Näin rakennetaan menestystä jota Toyotakin alkaa matkimaan kymmenen vuotta jäljessä Telaa ja VW:tä.

        https://www.ev-volumes.com/

        Kyllä. Latauskelvottomis ei enää lasketa myyntiin.

        Ainoa relevantti määrä on täyssähköisten myynti. Plugaritkin ovat vähän niin ja näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Latauskelvottomis ei enää lasketa myyntiin.

        Ainoa relevantti määrä on täyssähköisten myynti. Plugaritkin ovat vähän niin ja näin.

        Toinen pomo lusimassa ja toinen jättämässä uppoavan laivan? Varovasti arvioiden en todellakaan ostaisi. Olisi kyllä melkoinen riskisijoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään kehitysmaiden latauskelvottimia.
        Sähköautojen myyntiluvut määrittelevät autofirmojen tulevaisuuden. Siksi Teslan arvo yhtiönä on neljä kertaa suurempi kuin Toyotan.

        VW tekee tänä vuonna miljoona sähköautoa ja tilauskirjat ovat jo täynnä pitkälti ensi vuoden puolelle. Näin rakennetaan menestystä jota Toyotakin alkaa matkimaan kymmenen vuotta jäljessä Telaa ja VW:tä.

        https://www.ev-volumes.com/

        Toyotan suurimmat markkina-alueet ovat maailman suurimmat talousmahdit: Japani, Yhdysvallat, Kiina, Intia, Iso-Britannia ja Italia sekä nousevana talousmahtina Brasilia.


    • Anonyymi

      Talous on pahasti kuralla. Tarvitaan myös talousjohtajaa avuksi. Leike lehdestä.

      "Volkswagen-ryhmän talousjohtaja Arno Antlitz nousee samalla operatiiviseksi johtajaksi auttamaan Blumea, sillä Blume jatkaa myös johdossa."

      • Anonyymi

        VW takoo kymmenien miljardien tulosta joka vuosi ja on Teslan kanssa aivan omassa luokassaan sähköautojen segmentissä.
        Tojo harhaili aikansa yksin latauskelvottomien hybridiensä kanssa mutta nyt se peesaa Volsua ja Teslaa sähköautojen suhteen.
        Tojon latauskelvoton hybridihölmöily on ohi. Muut olivat fiksumpia ja menivät suoraan ladattaviin autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW takoo kymmenien miljardien tulosta joka vuosi ja on Teslan kanssa aivan omassa luokassaan sähköautojen segmentissä.
        Tojo harhaili aikansa yksin latauskelvottomien hybridiensä kanssa mutta nyt se peesaa Volsua ja Teslaa sähköautojen suhteen.
        Tojon latauskelvoton hybridihölmöily on ohi. Muut olivat fiksumpia ja menivät suoraan ladattaviin autoihin.

        Madaltuneet TAKUUKULUT auttoivat Toyotaa taistelemaan epäsuotuisia valuuttakursseja vastaan kun yhtiö kertoi viimeisen vuosineljänneksensä tuloksesta.

        Takuukulut ovat osa luotettavuutta.

        Toyotan voitto vuodelta 2021 21 miljardia euroa.


    • Anonyymi

      Saksalainen kriminaalikonserni valmistaa vilunkivaageneita.

      • Anonyymi

        VW 763
        Skoda 653
        Audi 260
        Cupra 67
        Seat 45
        Porsche 29
        Tot 1.817

        Toyota 1.194
        Lexus 11
        Tot. 1.205

        VW ylivoimaa 50% suuremmalla rekisteröintimäärällä. Siinä kai riittävästi positiivisuutta. Suomen kansa on jo monta vuosikymmentä ostanut eniten konsernin autoja.

        VWn valmistamat autot voittavat vertailut ympäri maailmaa.
        Toyota osallistui TM:n talviauto-vertailuun mutta turkkilainen elektroniikka petti ja Toyota jouduttiin tuomaan hinurin lavalla etelään sulamaan. Tätä on Toyotan laatu tänä päivänä.


      • Anonyymi

        Kyllä, joo, maailman velkaisin ja laatu Ukrainasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, joo, maailman velkaisin ja laatu Ukrainasta.

        VW takoo joka vuosi kymmenien miljardien voiton ja tekee laatuautoja joissa käytetään osia myös Ukraista. Slava Ukraine!!!!!

        Tojo tehdään turkkilaisista halpisosista ja se oli ainoa auto joka ei päässyt omin avuin TMn talvitesteistä kotiin. Hinurin lavalla tuotiin etelään sulamaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Volkswagen on kovaa tahtia putoamassa Toyotan ja Stellantiksen kaltaisten luusereitten joukkoon. Ei hyvä.

      • Anonyymi

        VW on maailman toiseksi suurin sähköautojen vamistaja noin miljoonan auton kapasiteetilla ja lisää tehtaita rakennetaan koko ajan. Ainoa autonvalmistaja joka pystyy haastamaan Teslan.

        Toyota on 10 vuotta takamatkalla ja ymmärsi vasta pari vuotta sitten miten pahan mokan on tehnyt juuttumalla latauskelvotomiin. Nyt tojo seuraa nöyränä Teslan ja VWn näytämää tietä.


      • Anonyymi

        Eikös se hellantis vai mikä lie ole se konkurssikypsien merkkien keräilylaitos johon kohtapuoleen volsukin velkaisimpana konsernina on menossa. Toyota nyt tuskin maailman ykkösenä ei kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW on maailman toiseksi suurin sähköautojen vamistaja noin miljoonan auton kapasiteetilla ja lisää tehtaita rakennetaan koko ajan. Ainoa autonvalmistaja joka pystyy haastamaan Teslan.

        Toyota on 10 vuotta takamatkalla ja ymmärsi vasta pari vuotta sitten miten pahan mokan on tehnyt juuttumalla latauskelvotomiin. Nyt tojo seuraa nöyränä Teslan ja VWn näytämää tietä.

        On sulla kuvitelmat ja uskotkin vielä niihin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman suurin luuseriko?

        Toyota on tänä vuonna viiden ensimmäisen kuukauden aikan valmistanut ja myynyt 1.200.000 autoa enemmän kuin Volkswagen.

        https://dailykanban.com/2022/06/30/worlds-largest-automakers-may-2022-hyundai-group-kicks-alliance-off-the-podium/

        Toyota on mennyt menojaan maailman ylivoimaisena ykkösenä ja vaginaattori toivoo joskus tulevaisuudessa välttävänsä allianssin ja konkurssin. Röllikin postailee päivittäin tuskissaan vaan omaa tilastoaan vain suomesta kun maailman isot luvut ahistaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Seuraus: Teslan premarket pörssikurssi plussalla, kun Volkswagen uhkaa entistä vähemmän.

      Volkswagenin kurssi taas tänään pahimmillaan 5% miinuksella, nyt hieman noussut takaisin.

      • Anonyymi

        Toinen pomo linnassa ja toiselle annettu ymmärtää että nyt pitää erota tai erotetaan.
        Viisas pysyy kaukana tuollaisesta konsernista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen pomo linnassa ja toiselle annettu ymmärtää että nyt pitää erota tai erotetaan.
        Viisas pysyy kaukana tuollaisesta konsernista!

        Hauskoja ja ihan omia päätelmiä Toyotan omapojalta, vai olisikohan vaan hänen toiveunia?
        Sieltä tuli uusi johtaja remmiin ja tällä saadaan ammattiyhdistys rauhoittumaan ja soputumaan pakolliseen muutokseen ja sähköautoja alkaa tulemaan hihnalta nopeampaan tahtiin kun osapulakin helpottaa.
        Ei auton omistamien vaikuta firmojen asioihin mitenkään ja osakekurssien muutokset ei ajamiseen vaikuta mitenkään, hauskoja ja epätoivoisia juttuja omapoika jaksaa kehitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja ja ihan omia päätelmiä Toyotan omapojalta, vai olisikohan vaan hänen toiveunia?
        Sieltä tuli uusi johtaja remmiin ja tällä saadaan ammattiyhdistys rauhoittumaan ja soputumaan pakolliseen muutokseen ja sähköautoja alkaa tulemaan hihnalta nopeampaan tahtiin kun osapulakin helpottaa.
        Ei auton omistamien vaikuta firmojen asioihin mitenkään ja osakekurssien muutokset ei ajamiseen vaikuta mitenkään, hauskoja ja epätoivoisia juttuja omapoika jaksaa kehitellä.

        Ihan hienosti jo kirjoittelet. Vielä jos oppisit saamaan tuon aivojesi tuotoksen jotenkin ymmärrettävään kuosiin niin se vw pomo siellä linnassakin lusiessaan saattaisi jopa peukuttaa osaamistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hienosti jo kirjoittelet. Vielä jos oppisit saamaan tuon aivojesi tuotoksen jotenkin ymmärrettävään kuosiin niin se vw pomo siellä linnassakin lusiessaan saattaisi jopa peukuttaa osaamistasi.

        Etkö ymmärrä selkeää kirjoitusta? Diess ei ole menossa linnaan, vaan eroamassa ja uusi johtaja on jo valittu. Sinulla taitaa olla paljon ongelmia luetun ymmärtämisessä ja sotket vääriä asioita keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä selkeää kirjoitusta? Diess ei ole menossa linnaan, vaan eroamassa ja uusi johtaja on jo valittu. Sinulla taitaa olla paljon ongelmia luetun ymmärtämisessä ja sotket vääriä asioita keskenään.

        Onko joku sellaista väittänyt että se Diess kin olisi linnaan menossa? Eikös sinne lusimaan tuomittu joku vw pomo seitsemäksi vuodeksi petoksesta kun se suunnitelmallinen päästöhuijaus paljastui . Kaipa se siellä istuu vieläkin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toiveajattelua omapoika. VW:llä menee taas hyvin kun osapula helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua omapoika. VW:llä menee taas hyvin kun osapula helpottaa.

        Ukrainalainen ko osapula vai mikä helpottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainalainen ko osapula vai mikä helpottaa?

        Paljonko tulee osia romaniasta ja bulgariasta?


    • Anonyymi

      olis hyvä asia petos ja rikossakille-mutta valtio maksaa kaiken...

    • Anonyymi

      Volkswagenin myynti on laskenut tämän vuoden ensimmäisen vuosipuoliskon aikana viime vuoteen verrattuna lähes 30 % ja 20 % Euroopassa.

      • Anonyymi

        Tuo on tilapäistä. Ongelma on, että Diess olisi laittanut Volkswagenista pihalle riittävän paljon porukkaa, jotta firman tuotantokustannukset pysyvät aisoissa.

        1000 sähköauton valmistukseen kun tarvitaan paljon vähemmän työntekijöitä kuin 1000 polttomoottoriauton, ehkäpä vain puolet. Tästä eivät ammattiyhdistysliikkeen edustajat pitäneet. Varmaan parempi pistää sitten koko firma konkkaan, eikös?


      • Anonyymi

        Lipun voi ottaa jo pois puolitangosta siellä vaginarilassa! Itkuvirren paikka kuitenkin kun vain yksi osuma top kympissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lipun voi ottaa jo pois puolitangosta siellä vaginarilassa! Itkuvirren paikka kuitenkin kun vain yksi osuma top kympissä?

        Meillä VW myi 56% enemmän kuin Toyota, vaikka osapula vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä VW myi 56% enemmän kuin Toyota, vaikka osapula vaivaa.

        Helmitaulupellekin jo herännyt koomasta ja kanveesista. puhumaan sekavia. Kauppalehden informaatio kertoo trafin tilaston jos tajunta vielä takkuaa.


    • Anonyymi

      Euroopassa ei tainnut olla ensimmäistäkään Toyotaa top10:ssä? Ei edes mopoauto Yarista.

      • Anonyymi

        Corolla oli luokkansa myydyin auto.


    • Anonyymi

      Uskaltaakohan VWn sähköautoa enää ostaakkaan jos kehitystä hidastetaan. Softat ei päivity sitäkään mitä ennen. Alusta varmaan pirstaloituu ja lopulta yksi bugi läjä koko pirssi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Uskalla lähestyä minua

      Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

      Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

      https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

      Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

      Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

      En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

      Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

      Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

      Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

      Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe