Mitäs väärennettyjä kelloja tää palsanmäki oikein myy
Palsanmäki
8
335
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa paskaa välillä on kirppareiden vitrineissäkin kuten aikoinaan 18K stanssattuja romanialaisia "kultasormuksiakin"
- Anonyymi
Eihän se voi rikos olla, jos laittaa myyntiin tavaroita jotka on annettu myytäväksi. Jos ei sano niiden olevan aitoja Rolexeja. On ostajan vastuulla, ostaako kellon vai luuleeko ostavansa Rolexin.
- Anonyymi
EU-lakien mukaan toisen tavaramerkin käyttäminen omissa tuotteissa on kiellettyä,
samoin sellaisten tavaramerkkiväärennösten myyminen firman/yrittäjän toimesta.
Yksityishenkilö pystyy tilaamaan itselleen Kauko-Idästä feikinkin tuotteen, mutta jos yrittäjä sellaista feikkiväärennöstä EU:ssa kauppaa niin sehän onkin laitonta .
Lisäksi jos tulli huomaa yksityishenkiönkin tilauksessa olevan tavaramerkkiväärennöksiä niin luultavasti takavarikoivat ne (kaikkia tullikaan ei osanne tunnistaa väärennöksiksi ?). - Anonyymi
Ketku äijä. Mitäs jos itse oisit ostanut kello aitona roleksina ja ois paljastunut väärennökseksi
- Anonyymi
Linnaan vaan koko ketku
- Anonyymi
Parempi vaan olla pieniä tekoja, isoista voi tulla enemmän , ja joutua vaikka telkien taa, ohhoijaa
- Anonyymi
Mummoja könyytetään
- Anonyymi
näin sanoo itse kejsaripelikaani
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725