Moi oon tälläi 15v kaappi trans poika ja etin kohtuu hintast binderii. Onks jotai paikkaa suomes mist pystyis ostaa ilma et tilaa netist ku en saa ite tilattuu netist ku oon nii nuori ja vanhemmat on tramsfoobisii nii en viitti kertoo niil. Arvostan jokaista vastausta <3
Vastaukset 18
- Anonyymi
Mulle tuli mieleen, että miten vanhempasi sitten suhtautuisivat binderin käyttöön, jos sellaisen hankkisit?
Sun kannattaa ottaa yhteyttä transtukipisteeseen ja kysyä sieltä vertaistukiryhmien ym osoitteita, niitä ei tänne trollipalstalle viitsi laittaa. Siellä varmasti osataan auttaa ja mahdollisesti ehkä joku täysi-ikäinen voisi tilata binderin puolestasi.- Anonyymi
Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?
Kiitos paljon!
Itse ostin binderin tuolta. Laitan sulle linkin.
https://www.sateenkaarikauppa.fi/category/3/transtuotteet- Anonyymi
Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tai sitten voi katsella Torilta yms.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tai sitten voi katsella Torilta yms.Esimerkiksi. Löytyy hakusanoilla, myydään binderi.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_koko_M_99094330.htmPALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Esimerkiksi. Löytyy hakusanoilla, myydään binderi.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_koko_M_99094330.htmToinenkin löytyy, kokoja tiiä sitten.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_99074601.htm- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Toinenkin löytyy, kokoja tiiä sitten.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_99074601.htmOngelma on sitten siinä, ettei aloittaja voi tilata sieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on sitten siinä, ettei aloittaja voi tilata sieltä.
Mut mites tori? Yksityiset myy käteisellä.
- Anonyymi
Luin yhdestä kirjasta transvesti-naisesta, joka aloitti apteekin ideal-siteen avulla binder-sitomisen.
En tiedä miten vaikeaa se on, mutta saattanee toimia.- Anonyymi
Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.
Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.
Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.
Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle.Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.
Nykyisin kuulemma transvestiittinainen voi poistattaa rintansa yksityisellä, siis jos sattuisi haluamaan. Tuossa vaan tuo trolli esiintyy nyt asiantuntijana, mutta piruuttaan sekoittaa transvettiittinaisen ja transmiehen samaksi asiaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93801Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47451Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381