Mistä voi ostaa suomesta binderin

Anonyymi

Moi oon tälläi 15v kaappi trans poika ja etin kohtuu hintast binderii. Onks jotai paikkaa suomes mist pystyis ostaa ilma et tilaa netist ku en saa ite tilattuu netist ku oon nii nuori ja vanhemmat on tramsfoobisii nii en viitti kertoo niil. Arvostan jokaista vastausta <3

18

2939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle tuli mieleen, että miten vanhempasi sitten suhtautuisivat binderin käyttöön, jos sellaisen hankkisit?

Sun kannattaa ottaa yhteyttä transtukipisteeseen ja kysyä sieltä vertaistukiryhmien ym osoitteita, niitä ei tänne trollipalstalle viitsi laittaa. Siellä varmasti osataan auttaa ja mahdollisesti ehkä joku täysi-ikäinen voisi tilata binderin puolestasi.

• Anonyymi

Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?

Kiitos paljon!

• Anonyymi

Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tai sitten voi katsella Torilta yms.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tai sitten voi katsella Torilta yms.

Esimerkiksi. Löytyy hakusanoilla, myydään binderi.

https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_koko_M_99094330.htm

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on sitten siinä, ettei aloittaja voi tilata sieltä.

Mut mites tori? Yksityiset myy käteisellä.

• Anonyymi

Luin yhdestä kirjasta transvesti-naisesta, joka aloitti apteekin ideal-siteen avulla binder-sitomisen.
      En tiedä miten vaikeaa se on, mutta saattanee toimia.

• Anonyymi

Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.

Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
        Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.

Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
        Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.

Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle.

Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.

Nykyisin kuulemma transvestiittinainen voi poistattaa rintansa yksityisellä, siis jos sattuisi haluamaan. Tuossa vaan tuo trolli esiintyy nyt asiantuntijana, mutta piruuttaan sekoittaa transvettiittinaisen ja transmiehen samaksi asiaksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe