Moi oon tälläi 15v kaappi trans poika ja etin kohtuu hintast binderii. Onks jotai paikkaa suomes mist pystyis ostaa ilma et tilaa netist ku en saa ite tilattuu netist ku oon nii nuori ja vanhemmat on tramsfoobisii nii en viitti kertoo niil. Arvostan jokaista vastausta <3
Mistä voi ostaa suomesta binderin
18
2939
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle tuli mieleen, että miten vanhempasi sitten suhtautuisivat binderin käyttöön, jos sellaisen hankkisit?
Sun kannattaa ottaa yhteyttä transtukipisteeseen ja kysyä sieltä vertaistukiryhmien ym osoitteita, niitä ei tänne trollipalstalle viitsi laittaa. Siellä varmasti osataan auttaa ja mahdollisesti ehkä joku täysi-ikäinen voisi tilata binderin puolestasi.- Anonyymi
Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sen nimi taitaa nykyisin olla sukupuolen moninaisuuden osaamiskeskus. Mutta kaipa sieltä saa edelleen neuvoja, vaikka olisi tavallinen trans matkalla tavalliseksi mieheksi?
Kiitos paljon!
Itse ostin binderin tuolta. Laitan sulle linkin.
https://www.sateenkaarikauppa.fi/category/3/transtuotteet- Anonyymi
Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuolta voi siis tilata alaikäisenä ilman pankkitunnuksia?
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tai sitten voi katsella Torilta yms.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Alaikäiset voivat asioida kaupassa huoltajan suostumuksella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tai sitten voi katsella Torilta yms.Esimerkiksi. Löytyy hakusanoilla, myydään binderi.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_koko_M_99094330.htmPALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Esimerkiksi. Löytyy hakusanoilla, myydään binderi.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_koko_M_99094330.htmToinenkin löytyy, kokoja tiiä sitten.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_99074601.htm- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Toinenkin löytyy, kokoja tiiä sitten.
https://www.tori.fi/uusimaa/Binder_99074601.htmOngelma on sitten siinä, ettei aloittaja voi tilata sieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on sitten siinä, ettei aloittaja voi tilata sieltä.
Mut mites tori? Yksityiset myy käteisellä.
- Anonyymi
Luin yhdestä kirjasta transvesti-naisesta, joka aloitti apteekin ideal-siteen avulla binder-sitomisen.
En tiedä miten vaikeaa se on, mutta saattanee toimia.- Anonyymi
Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transvestiittinaiselle ehkä silloin tällöin kai voisi käydä, mutta kun kyseessä on transmies, joka käyttäisi sitä päivittäin, se olisi vaarallista ja muutenkin muokkaisi kudoksia ikävällä tavalla aikanaan koittavaa rintojen poistoa ajatellen.
Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.
Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transvestimieheltä ei voi rintoja poistaa, koska hänellä niitä ei ole.
Transvestinainen saattaa haluta sitoa rintojaan ennen rintojen mahdollista poistoa.
Pikkasen tarkkuutta ihan perustasolle.Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tässä puhuttiin transvestiittimiehistä? Aloittaja on transmies ja joku otti puheeksi transvestiittinaiset, mikä sinänsä ok, koska heillä on samoja ongelmia löytää binderi kuin transmiehillä.
Nykyisin kuulemma transvestiittinainen voi poistattaa rintansa yksityisellä, siis jos sattuisi haluamaan. Tuossa vaan tuo trolli esiintyy nyt asiantuntijana, mutta piruuttaan sekoittaa transvettiittinaisen ja transmiehen samaksi asiaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876