Keharit tuudittautuu

Anonyymi

Täälläkin monet kirjoittaa "En ole kehari, koska osaan luetella numerot" , mutta kirjoitustyyli sitten paljastaa, ei olet pilkkuja ja kaikki vaan samaan sössöön ihanasti rempallaan.

Onko se niin, että keharit haluavat vaan tuudittautua siihen tunteeseen, että ovat terveitä, koska osaavat luetella numeroita? Tosi asiassa he ovat surullisia ja vittuuntuneita, että ovat kehareita.

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kehareiden selittely kertoo vain sen, että kehitysvamma on niin paha, ettei edes itse ymmärrä olevansa vammainen.

    • Minnä ymmärä olvani kehtys vammanen minnua ei harmitta olla vammanen minnä voi hyvi ja ollen onnelinen

      • Anonyymi

        Kehitys vammaiset on suloisia ja aitoja ihmisiä! Meillä kaikilla on omat vamma me ja sairaudet, älkää koskaan moittiko toisia oli vamma mikä tahansa! Kaikilla on oikeus elämään!


    • Ei ole näin. Jos ohjaajat sanoo että älyllisesti kehitysvamman saaneena ei pitäisi yksin osata maksaa vuokra laskut netissä ja kehitysvammmaisten tukiliiton sivuilla lääkäri Maria Arvio on todennut ne joilla on Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneilla on nettipankki tunnukset itsellään niillä on Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin laitettu, mutta kyseinen Maria Arvio ei suostu silti purkaa väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa. Ja jos minun psykologi papereissa lukee kielellinen älykkyys taso 75äö ei täsmää psykologi papereissa tämä Lievään älylliseen kehitysvammmaan. Se mitä olen lukenut Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso on 69-70 äö. Kun tilasin netistä erilaiset eväät Kehitysvamma kirjan mitä tarkoittaa kun siinä luki ne joilla on entinen Heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet kuuluu Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän? Näin luki Kehitysvamma kirjassa onko siis Suomessa katsottu, että Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso voi olla 80äö ylimmillään, koska vastaavaa kirjoittaa Kehitysvammaisten tukiliitto sivut ja lukee, että ne joilla on vaikea ADHD on muka lähellä älyllistä kehitysvammaa. Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan tämä, että tuntuu, että toinen kehitysvamman saanut asiakas vainoaa minua ja se täytyy minun saada tappaa. Kykeneekö teidän mielestä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena kirjoittaa pitkiä viestejä? Se mitä kaksois diagnoosi ihmisenä tiedän ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne eivät osaa lukea minun pitkiä viestejä ja minä en osaa kirjoittaa lyhyesti enkä osaa puhua hitaasti ja helpoilla sanoilla. Voisiko minulla johtuu tämä kaikki Heikkolahjaisuus taso jutusta. Mielestäni Kehitysvammaliiton pitäisi selvittää jos kerran Kehitysvamma kirjassa lukee että Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän kuuluu ne joilla on Heikkolahjaisuus ja tämän uusin muoto. Itselläni on muka ohjaajien mielestä Autismi Ekko jos lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD niin silloin ei ole oikea sana Autismi Ekko vaan Kehitysvamma Ekko ja ne kehitysvamman saaneet joilla on Heikkolahjaisuus todettu koko testi psykologi papereissa niillä on kuvien tunnistus ainoatakaan mennyt 69 ja loput mennyt tyhmästi 71-85äö . Itse olen saanut kuulla vammaissosiaali työntekijältä suoraa minulla käytös häiriöt eivät muka kuuluu Lievään älylliseen jos yrittää saada myytyä lääkkeitä eteenpäin muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille kirjeenvaihto jutun kautta ja kun kerroin tekisi mieli myrkyttää sellainen asiakas joka kieltää käyttämästä omaa kehitysvamma sanaa niin vammaissosiaali työntekijä sano että minulla ei täsmää Lievään älylliseen kehitysvammmaan käytös eli kuulemma ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne eivät kosta muihin asiakkaisiin sitä että tekis mieli tappaa toinen asiakas. Ja mitä tiedän kaikki muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena vihaa omaa kehitysvammma diagnoosi sanaa en ymmärrä miksi minä olen ainoa joka on kiinnostunut lukemaan kirjoja omasta kehitysvamma diagnoosista. Uusi Tukihenkilö joka opiskelee Kehitysvamma sano että kun puhun ainoastaan mitä asioita on jätetty kirjoittamatta kehitysvamman suhteen sano minulle, että silloin minun Kehitysvamma muka väärin. Jos joku teistä tuntee toisen älyllisen kehitysvamman saaneen joka ei osaa kirjoittaa lyhyesti asiaa niin laita henna Koskela Facebook sivuilla viesti minulle. Minua ei hyväksy enää työkeskus ryhmään koska en ota ohjausta vastaan. Itse epäilen PDA piirteitä minulla on koska saan kuulla että miksi käsken muita tekee asioita omasta puolestani PDA on vasta Autismin alaprofiili mutta moni PDA Facebook sivuilla kirjoittanut ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma jonka alle kuuluu myös saada PDA. Mielestä myös Narsisti jutun alle PDA kuuluu. Itsellä lukee ADD/ADHD 9/9

    • Miksi uusi työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma alaa sanoo minulla sen mielestä väärin Lievä älyllinen kehitysvamma kysyin työntekijältä millä perusteella sen mielestä minulla Kehitysvamma väärin se sano että kun luen Kehitysvamma aiheisia kirjoja niin siitä muka tietää että Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu väärin. Nyt se työntekijä joka opiskelee Kehitysvamma alaa kielsi minua olemasta muiden Kehitysvammaisten parissa vapaa ajan kaveri koska ne muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa. Miksi helvetissä Kehitysvamma puolella ei voi kertoa muille asiakkaille että joillakin on Heikkolahjaisuus todettu koko testi ja Heikkolahjaisuus ei ole mikään diagnoosi josta syystä sen katsotaan kuuluvan Lievän älyllisen kehitysvamman toiseen ääri päähän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe