Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

23

  1. Kehitysvammaisten hyväksikäyttöä

    Niin kauan kuin Kehitysvammaisten työkeskus paikassa laskuttaa aterioista 7€päivä ja jos työkeskus ryhmässä käy 23 päivä
    Kehitysvammaiset
    2
    130
  2. En saa samoja oikeuksia

    Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on my
    Kehitysvammaiset
    3
    150
  3. Lievä älyllinen kehitysvamma

    Koska minun kohdallani on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma miksi minun Vammaissosiaali työntekijät haluavat saada min
    Kehitysvammaiset
    1
    111
  4. ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma

    Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmai
    Kehitysvammaiset
    3
    81
  5. Lievä älyllinen kehitysvamma

    Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs
    Kehitysvammaiset
    1
    66
  6. Mitä tarkoittaa tämä?

    Mitä tarkoittaa sana Autismi piirteinen kehitysvamman saaneena? Jos lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysv
    Kehitysvammaiset
    0
    95
  7. Kehitysvammma työntekijöitä täällä?

    Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste
    Kehitysvammaiset
    0
    78
  8. Vastauksia??

    Yhtä asiaa en ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niissä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma 1. En
    Kehitysvammaiset
    1
    103
  9. Itsemääräämisoikeus

    Olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena todennut itsemääräämisoikeus oikeus toteutuu ainoastaan Lievän älyl
    Kehitysvammaiset
    0
    112
  10. Ei todellakaan toimi!

    Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär
    Kehitysvammaiset
    1
    94
  11. Tämä voi olla kehitysvamman saaneena

    PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,
    Kehitysvammaiset
    1
    89
  12. En ymmärrä pyörätuolissa olevia Kehitysvammaisia

    En ymmärrä ADHD/ Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena miksi ne älyllisen kehitysvamman saaneet miehet jotka istuvat p
    Kehitysvammaiset
    1
    74
  13. Lievä älyllinen kehitysvamma

    Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma
    Kehitysvammaiset
    1
    46
  14. Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan

    Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah
    Kehitysvammaiset
    3
    68
  15. Älyllinen kehitysvamma

    Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk
    Kehitysvammaiset
    1
    75
  16. Lievä älyllinen kehitysvamma vs vaikea ADHD

    Kun Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en saa keskustelua kasvotusten enkä ajatusten tasolla saa muiden Kehitysvamm
    Kehitysvammaiset
    0
    255
  17. Voiko PDA olla?

    Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä
    Kehitysvammaiset
    0
    64
  18. Kehitysvamma

    Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os
    Kehitysvammaiset
    0
    104
  19. ADHD tai älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin?

    Kehitysvamma lääkärillä olen ravannut asuntola ohjaajien kanssa, koska ne ohjaajat sitä mieltä, että Autismi ohjaus minu
    Kehitysvammaiset
    0
    169
  20. Mielipide kehitysvamman suhteen

    Vaikka itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD mielestäni ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jo
    Kehitysvammaiset
    2
    103