Henmar8

Aloituksia
52
Kommenttia
23
Kehitysvammaisten hyväksikäyttöä
Niin kauan kuin Kehitysvammaisten työkeskus paikassa laskuttaa aterioista 7€päivä ja jos työkeskus ryhmässä käy 23 päivä2317En saa samoja oikeuksia
Jos minun kohdallani on oikein laitettu Lievä älyllinen kehitysvamma miksi helvetissä kaikki muut asiakkaat joilla on my3360Lievä älyllinen kehitysvamma
Koska minun kohdallani on selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma miksi minun Vammaissosiaali työntekijät haluavat saada min1244ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma
Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmai3219Lievä älyllinen kehitysvamma
Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs1142Mitä tarkoittaa tämä?
Mitä tarkoittaa sana Autismi piirteinen kehitysvamman saaneena? Jos lääkäri lausunnoissa lukee Lievä älyllinen kehitysv0199Kehitysvammma työntekijöitä täällä?
Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en enään jaksa olla Kehitysvamma puolella asiakkaana ja tiedän haluan avuste0147Vastauksia??
Yhtä asiaa en ymmärrä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena niissä joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma 1. En1318Itsemääräämisoikeus
Olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena todennut itsemääräämisoikeus oikeus toteutuu ainoastaan Lievän älyl0223Ei todellakaan toimi!
Ne joilla on CP vamma/ Lievä älyllinen kehitysvamma ja istuu pyörätuolissa ja ei toimi kädet ja jalat. Ei toimi itsemäär1195Tämä voi olla kehitysvamman saaneena
PDA/EDA – Äärimmäinen vaatimusten välttely Äärimmäisessä vaatimussten välttelyssä (PDA/EDA) on kysymys monimutkaisesta,1171En ymmärrä pyörätuolissa olevia Kehitysvammaisia
En ymmärrä ADHD/ Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena miksi ne älyllisen kehitysvamman saaneet miehet jotka istuvat p1239Lievä älyllinen kehitysvamma
Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi? Koko ajan Kehitysvamma1152Tässä tutkimuksessa on syyt kehitysvammaan
Käytösoireet voivat johtua liiallisesta lääkityksestä, joka tulkitaan riittämättömäksi, esimer- kiksi käytösoireiden pah3158Älyllinen kehitysvamma
Itselläni on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena häiritsevä tarve laskea päässä kertolaskuja suihkussa ja taas suihk1161Lievä älyllinen kehitysvamma vs vaikea ADHD
Kun Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena en saa keskustelua kasvotusten enkä ajatusten tasolla saa muiden Kehitysvamm0476Voiko PDA olla?
Minun kohdallani on todettu olen haasteellinen asiakas muihin älyllisen kehitysvamman saaneisiin verrattuna, koska ryhmä0134Kehitysvamma
Mielestäni jos muut älyllisen kehitysvamman saaneena eivät osaa kirjoittaa tai lukea, niin niiden omaisten ei pitäisi os0179ADHD tai älyllinen kehitysvamma diagnoosi väärin?
Kehitysvamma lääkärillä olen ravannut asuntola ohjaajien kanssa, koska ne ohjaajat sitä mieltä, että Autismi ohjaus minu0283Mielipide kehitysvamman suhteen
Vaikka itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja ADHD mielestäni ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jo2217