Pentagon perustaa uuden toimiston

Pentagon perustaa uuden AARO-toimiston:

Pentagon on perustanut uuden toimiston jonka nimi on All-Domain Anomaly Resolution Office (=AARO).
Uuden toimiston tehtävä on tutkia poikkeavia tunnistamattomia kohteita avaruudessa, ilmakehässä,vedenalla sekä kohteita jotka voivat esiintyä esim.sekä ilmakehässä että vedenalla ( transmedium).
Uuden toimiston johtajana toimii tri Sean M. Kirkpatrick.
Samalla kerrotaan että aikaisemmin toiminut toimisto UAPTF lopetetaan ja sen tiedot siirretään uuteen AARO-toimistoon.

https://www.defense.gov/News/Releases/Release/Article/3100053/dod-announces-the-establishment-of-the-all-domain-anomaly-resolution-office/

20

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs tähän sanoo kalibrointihemmo? Tutkiiko ne uskonnollisia tuntemuksia vai todellista ilmiötä?

      • Anonyymi

        Ehkä hän kommentoi sitten kun niitä poikkeavia ja tunnistamattomia kohteita esiintyy, jos esiintyy. UAPTF ei ainakaan saanut "mitään aikaiseksi" ja ehkä siinä syy lopetukselle. Pahoittelut UAPTF puolesta puhujille ja tosi faneille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän kommentoi sitten kun niitä poikkeavia ja tunnistamattomia kohteita esiintyy, jos esiintyy. UAPTF ei ainakaan saanut "mitään aikaiseksi" ja ehkä siinä syy lopetukselle. Pahoittelut UAPTF puolesta puhujille ja tosi faneille.

        Jahas, kalibrointipojulla on nyt oma sihteerikin. Merkittävä henkilö siis kyseessä.

        Kerro sille kanabroileripojulle että hän on nyt ymmärtänyt asian väärin joko tyhmyttään, tietämättömyyttään tai häntä yksinkertaisesti pelottaa liikaa. Todennäköisimmin kaikkea noita kolmea.

        Uutinen kertoo vain sen että tutkimus laajenee ja logistisesti tapahtuu tutkimuksen siirto "saman katon alle" jossa jatketaan vanhoja tutkimuksia ja otetaan rinnalle muukin aiheeseen liittyvä, eikä tutkita näitä erillisinä.

        Varsin fiksua tutkimuksen kannalta, niin ei jää mahdollisuutta erillisille yksiköille jättää jakamatta sellaista tietoa, joka saattaa olla oleellista jakaa ja käsitellä kokonaisuutena.

        Eiköhän siellä pitkälti samat nimet ole mukana ja uusia siihen päälle. Synkronointi on siis homman nimi.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Jahas, kalibrointipojulla on nyt oma sihteerikin. Merkittävä henkilö siis kyseessä.

        Kerro sille kanabroileripojulle että hän on nyt ymmärtänyt asian väärin joko tyhmyttään, tietämättömyyttään tai häntä yksinkertaisesti pelottaa liikaa. Todennäköisimmin kaikkea noita kolmea.

        Uutinen kertoo vain sen että tutkimus laajenee ja logistisesti tapahtuu tutkimuksen siirto "saman katon alle" jossa jatketaan vanhoja tutkimuksia ja otetaan rinnalle muukin aiheeseen liittyvä, eikä tutkita näitä erillisinä.

        Varsin fiksua tutkimuksen kannalta, niin ei jää mahdollisuutta erillisille yksiköille jättää jakamatta sellaista tietoa, joka saattaa olla oleellista jakaa ja käsitellä kokonaisuutena.

        Eiköhän siellä pitkälti samat nimet ole mukana ja uusia siihen päälle. Synkronointi on siis homman nimi.

        Tämä sama palsta hörhö häirikkö se jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sama palsta hörhö häirikkö se jaksaa.

        Aika monta sen viestiä onkin siltä taas poistettu kuten näkyy ketjun lopusta.


      • Anonyymi

        Kiirettä on pitänyt. Tiimini on käyttänyt aikaa 24/7 kaupallisten satelliittien ja NATOn sotilaskäytössä olevien sensorien mittausvirheen selvittämiseen. Tämä jos mikä on rajoittaa lännen lentokaluston antamista Ukrainalle.

        AARO on liian kunnianhimoinen hanke, päädyimme siihen. Lopputuloksena on että multisfääri mittauksen sensoriviidakosta tulee skaalaus- ja aproksimaatiogridi, missä mittaustulokset eivät ole vertailukelpoisia. Käy niin että telkkä sukeltaa nopeammin kuin lentää. Näitä tuloksia on sitten nolo esitellä.

        AAROn pitäisi tarkasti rajata mitä tekee. Vaikka seuraa vain etelä-pohjoissuunnassa tietyllä lentokorkeudessa ja nopeudella liikkuvia kohteita. Se vasta mittaustiedettä onkin.

        Muuten, kyllä siihen vankilaan osui Venäjän valmistama ohjus. Se on helppo tunnistaa lentoradasta. Lännen ohjus tarkentaa juuri ennen osumaa suuntaansa kun Venäläinen ohjus lentää lehmän hännän muotoista rataansa kuten tämäkin teki. Osui tuurilla tai kohde oli oikeasti joku toinen. Kyllä länsi osaa pistemäisen GPS mittauksen, osuu hyvin. Niitä harvoja sensoreita mihin luotan.


    • Anonyymi

      Suomalainen nimi :-D

    • Anonyymi

      Alkaa olla buroota buroon päällä etteivät varmasti tiedä kuka tutkii mitäkin. Siinäpä aika kuluukin mukavasti kun vakoilevat toinen toistensa tietoja.

      • Anonyymi

        Mitähän nämä "tiedot" ovat? 🤣


    • Anonyymi

      Tässä organisaatiomyllyssä voisi olla kyse kongressin ja armeijan valtataistelusta: Kumpi johtaa valtiollista ufotutkimusta, kumpi omistaa raportit ja tutkimustulokset, kumpi ottaa haltuun mahdollisen ufoista peräisin olevan materiaalin, kumpi päättää mitä tietoa julkaistaan.

      Ufot lentelevät tarkkailemassa armeijan salaisimpiakin laitoksia, aseita ja välineitä. Näitä tapauksia tuskin luovutetaan siviiliorganisaation tutkittavaksi.

      • Ymmärtääkseni tämä tutkimusten yhdistäminen on juuri siitä syystä toteutettu, ettei tule päällekkäisyyksiä ja tiedonsiirto nopeutuu yhden katto-organisaation alla. NASAlla tosin on nyt omansa, mutta tuskinpa he pihtailevat tietoa työnantajaltaan ja rahoittajaltaan.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Ymmärtääkseni tämä tutkimusten yhdistäminen on juuri siitä syystä toteutettu, ettei tule päällekkäisyyksiä ja tiedonsiirto nopeutuu yhden katto-organisaation alla. NASAlla tosin on nyt omansa, mutta tuskinpa he pihtailevat tietoa työnantajaltaan ja rahoittajaltaan.

        Yhdysvaltain hallinnon eri haaroissa on jos jonkin sortin uskonnollis-poliittis-aatteellista kuppikuntaa, jotka kampittavat toisiaan ja salailevat saamaansa tietoa vaikka sitten pelkkää ilkeyttään.


      • Anonyymi

        Ei kannata väheksyä myöskään yksityistä tahoa; ase- ja energiateollisuus etunenässä.
        Uskonto on myös erittäin suuri tekijä siinä mihin panostetaan.


    • Anonyymi

      Hei, eikös se ollut James T. Kirk joka komensi Enterprise avaruusalusta ja jolla oli vähän samantapainen tehtävä, tutkia ja etsiä uusia elämänmuotoja avaruudesta?

      • Anonyymi

        Kyllä. Ja potkut tulee tälle AARO-toimiston komentajallekin ellei ala alieeneja löytymään.


    • Anonyymi

      AARO-toimisto tulee tosin toimimaan huomattavasti pienemmällä henkilöstöllä ja näin ollen arvatenkin pienemmällä budjetilla.

      • Anonyymi

        No aivan varmasti. Tuo nyt ei ollut mikään uutinen sinänsä. Kalibrointimiehen totuus vaikuttaa laajalle.


      • Anonyymi

        Samat organisaatiot ja henkilöt on mukana. Mutsis toimii arvatenkin pienemmällä budjetilla.


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Ja ainakin minun mutsi toimii erittäin suurella budjetilla.

      • Anonyymi

        Niin ne rekkaparkeissa sanovat, että deluxe hintaa mutsis pyytää tuotteesta, jonka päiväys oli parasta ennen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe