Alipainesukittajan seliseli.

Anonyymi

Kirjoittaja on rakennusmestari, ison päällikön neuvonantaja joka iso päällikkö jalostaa asuntoja, sekä sukittajalla itselläänkin on kerrostalonsa rempassa.

__________________________________________________________


Näin olet saaripunkero kertonut että et ole koskaan ollut yrittäjä.

Et koskaan ole rakentanut mitään myöskään. Näin kerroit.

Et koskaan ole omistanut mitään, etkä koskaan ole harrastanut mitään. Sinulla ei koskaan ole ollut lainaa eikä luottoa.

Sanoit myös ettet koskaan ole tehnyt mitään fyysisiä töitä pullakäsilläsi... Mutta hyvin sä googlaat!

Sukitus ei ole perusrakentamista. En ole siihen koskaan törmännyt enkä edes nähnyt. Termi oli minulle uusi ja käytin sitä väärässä kohdassa.

Mutta silti Pattayalla viemäriverkkoa alipaineistetaan hajuhaittojen ehkäisemiseksi. Sitä on tehty vuodesta 2015-2017 saakka.

20-10 on the road

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppuun taputeltu alipaineistaja 2010 tiesi myös kaasujen painot joita alipaineella imuttaa, ties miten käytännössä.
      Hänen rakas ystävänsä klooni myös selvensi pneumatiikan insinöörinä asioita tietäen hajusuodattimet ja että viemärin korvausilmaputki onkin sen johdosta, että viemäreitä tuuletetaan ja että katolla on yleensä enemmän painetta.

    • Anonyymi

      Et sinä tiedä mitään rakennusalasta, putkilla on useita korjaustapoja, ilman että putket revitään irti, kevyin on päällystäminen, sitten on vaihtoehtona asettaa paineella sisäpintaan tehdään keinotekoisesti "uusi putki", tai vaihdetaan putket kokonaan. Poika hyvä avoviemäriä on mahdoton paineista suuntaan eikä toiseen, koska se on avoviemäri.
      By NumBall Hua Hin kohta 61v.

      • Anonyymi

        Tottakai osaan googlata olen ollut it-alalla yli 30 vuotta, mutta saat anteeksi vittuilusi jokainen tekee virheitä, mutta älä kuitenkaan kerro ostaneesi kerrostalon, olet tuolla alalla täysin kokematon, se on kovaa ja raakaa business, jossa katteet on pieniä, mutta voin kyllä vakuuttaa että olen sinua huomattavasti laajemmin koulutettu, en tiedä mistään kaikkea mutta vähän joka alasta. jopa rakennusalasta.


      • Anonyymi

        Ootas vaan kuules Numba kun sen insinööriklooni pian kertoo, että viemärin päähän on asennettu finnairin vanhasta koneesta moottori väärinpäin niin että imut on ihan valtaisat, jopa niin että se ilmaa kevyempi kaasu muuttuu raskaammaksi ja huisvuis vaan vex vex turbiinin kautta Pattayan taivaalle.
        Se ei ollutkaan sukittamista vaan kengittämistä.

        Heh, ei ole kuullutkaan sukittamisesta mutta kirjoitti sukittamisesta ..... väärässä kohtaa.

        Tuo tyyppi on aina väärässä kohtaa koska elää haaveilluusiointernetelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai osaan googlata olen ollut it-alalla yli 30 vuotta, mutta saat anteeksi vittuilusi jokainen tekee virheitä, mutta älä kuitenkaan kerro ostaneesi kerrostalon, olet tuolla alalla täysin kokematon, se on kovaa ja raakaa business, jossa katteet on pieniä, mutta voin kyllä vakuuttaa että olen sinua huomattavasti laajemmin koulutettu, en tiedä mistään kaikkea mutta vähän joka alasta. jopa rakennusalasta.

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...

        Höpsistä, tuo omanapanarsisti ei tervehdy koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...

        Ei Herra Jumala... Maailmanhistorian tyhmin mies on nyt jo tekniikan ja filosofian taitaja, kun todellisuudessa et edes muista mitä olet edellisessä lauseessa sanonut.

        NASA, Microsoft, Vaisala, Tikkakosken lennosto, PC Superstore, Jyväskylän Yliopisto, Helsingin nuorisotoimi, Ranskalainen IT-firma ja muutama muu työnantaja ja OWH:lta 80 miljoonan euron osakesalkku, musta titaaniamex- kortti ja Rolls Royce.

        Noista hommista sitten sairaseläkkeelle 2010 paikkeilla ja taskuun on jäänyt kumipuinen kuksa ja 2000 euron Navara, alle 200 euron vuokrakopissa asustelet / kk ja syöt halvimmissa ravintoloissa.

        Jokin tuossa yhtälössä ei täsmää, huomaatko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas vaan kuules Numba kun sen insinööriklooni pian kertoo, että viemärin päähän on asennettu finnairin vanhasta koneesta moottori väärinpäin niin että imut on ihan valtaisat, jopa niin että se ilmaa kevyempi kaasu muuttuu raskaammaksi ja huisvuis vaan vex vex turbiinin kautta Pattayan taivaalle.
        Se ei ollutkaan sukittamista vaan kengittämistä.

        Heh, ei ole kuullutkaan sukittamisesta mutta kirjoitti sukittamisesta ..... väärässä kohtaa.

        Tuo tyyppi on aina väärässä kohtaa koska elää haaveilluusiointernetelämää.

        Oletpas ollen Numba sinä senssu 24/7, kaikki on täällä senssuja 24/7, senssu siellä 24/7, senssu täällä 24/7, senssu siellä ja täällä 24/7, katso vaikka sänkysi alle, senssu on sielläkin 24/7. Senssu asuu toisten päässä 24/7 ja muuttaa päästä päähän 24/7 ollen nyt minun päässäni 24/7.

        By NumBall päivittäin haaveilluusiointernetelämää Pattayan Savosta 61v.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Ei Herra Jumala... Maailmanhistorian tyhmin mies on nyt jo tekniikan ja filosofian taitaja, kun todellisuudessa et edes muista mitä olet edellisessä lauseessa sanonut.

        NASA, Microsoft, Vaisala, Tikkakosken lennosto, PC Superstore, Jyväskylän Yliopisto, Helsingin nuorisotoimi, Ranskalainen IT-firma ja muutama muu työnantaja ja OWH:lta 80 miljoonan euron osakesalkku, musta titaaniamex- kortti ja Rolls Royce.

        Noista hommista sitten sairaseläkkeelle 2010 paikkeilla ja taskuun on jäänyt kumipuinen kuksa ja 2000 euron Navara, alle 200 euron vuokrakopissa asustelet / kk ja syöt halvimmissa ravintoloissa.

        Jokin tuossa yhtälössä ei täsmää, huomaatko itse?

        En nyt kerkeä väitellä kanssasi, mutta jatka vaan, jos se elämääsi helpottaa,


    • Anonyymi

      Yhdellä perhostytöllä oli niin kova imu päällä, että pallitkin mainasi irrota.

    • Anonyymi

      Naapuritalossa tekivät sukituksen vajaa kymmenen vuotta sitten.
      Nyt tekevät koko homman perinteisellä tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe