Alipainesukittajan seliseli.

Anonyymi

Kirjoittaja on rakennusmestari, ison päällikön neuvonantaja joka iso päällikkö jalostaa asuntoja, sekä sukittajalla itselläänkin on kerrostalonsa rempassa.

__________________________________________________________


Näin olet saaripunkero kertonut että et ole koskaan ollut yrittäjä.

Et koskaan ole rakentanut mitään myöskään. Näin kerroit.

Et koskaan ole omistanut mitään, etkä koskaan ole harrastanut mitään. Sinulla ei koskaan ole ollut lainaa eikä luottoa.

Sanoit myös ettet koskaan ole tehnyt mitään fyysisiä töitä pullakäsilläsi... Mutta hyvin sä googlaat!

Sukitus ei ole perusrakentamista. En ole siihen koskaan törmännyt enkä edes nähnyt. Termi oli minulle uusi ja käytin sitä väärässä kohdassa.

Mutta silti Pattayalla viemäriverkkoa alipaineistetaan hajuhaittojen ehkäisemiseksi. Sitä on tehty vuodesta 2015-2017 saakka.

20-10 on the road

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loppuun taputeltu alipaineistaja 2010 tiesi myös kaasujen painot joita alipaineella imuttaa, ties miten käytännössä.
      Hänen rakas ystävänsä klooni myös selvensi pneumatiikan insinöörinä asioita tietäen hajusuodattimet ja että viemärin korvausilmaputki onkin sen johdosta, että viemäreitä tuuletetaan ja että katolla on yleensä enemmän painetta.

    • Anonyymi

      Et sinä tiedä mitään rakennusalasta, putkilla on useita korjaustapoja, ilman että putket revitään irti, kevyin on päällystäminen, sitten on vaihtoehtona asettaa paineella sisäpintaan tehdään keinotekoisesti "uusi putki", tai vaihdetaan putket kokonaan. Poika hyvä avoviemäriä on mahdoton paineista suuntaan eikä toiseen, koska se on avoviemäri.
      By NumBall Hua Hin kohta 61v.

      • Anonyymi

        Tottakai osaan googlata olen ollut it-alalla yli 30 vuotta, mutta saat anteeksi vittuilusi jokainen tekee virheitä, mutta älä kuitenkaan kerro ostaneesi kerrostalon, olet tuolla alalla täysin kokematon, se on kovaa ja raakaa business, jossa katteet on pieniä, mutta voin kyllä vakuuttaa että olen sinua huomattavasti laajemmin koulutettu, en tiedä mistään kaikkea mutta vähän joka alasta. jopa rakennusalasta.


      • Anonyymi

        Ootas vaan kuules Numba kun sen insinööriklooni pian kertoo, että viemärin päähän on asennettu finnairin vanhasta koneesta moottori väärinpäin niin että imut on ihan valtaisat, jopa niin että se ilmaa kevyempi kaasu muuttuu raskaammaksi ja huisvuis vaan vex vex turbiinin kautta Pattayan taivaalle.
        Se ei ollutkaan sukittamista vaan kengittämistä.

        Heh, ei ole kuullutkaan sukittamisesta mutta kirjoitti sukittamisesta ..... väärässä kohtaa.

        Tuo tyyppi on aina väärässä kohtaa koska elää haaveilluusiointernetelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai osaan googlata olen ollut it-alalla yli 30 vuotta, mutta saat anteeksi vittuilusi jokainen tekee virheitä, mutta älä kuitenkaan kerro ostaneesi kerrostalon, olet tuolla alalla täysin kokematon, se on kovaa ja raakaa business, jossa katteet on pieniä, mutta voin kyllä vakuuttaa että olen sinua huomattavasti laajemmin koulutettu, en tiedä mistään kaikkea mutta vähän joka alasta. jopa rakennusalasta.

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...

        Höpsistä, tuo omanapanarsisti ei tervehdy koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas kun yliopiston yksi tavoite on kasvattaa kaltaisiani, tiedämme vähän tekniikan, filosofian yms aloista, ennenkuin se oma ala löytyy, siksi yksikään minut tunteva ei lähde kanssani kisaan yleistietämyksestä, olen huomannut että sinussa paljon hyvääkin, kunhan hiukan opettelet nöyryyttä, etkä kuvittele liikaa fysiikastasi...

        Ei Herra Jumala... Maailmanhistorian tyhmin mies on nyt jo tekniikan ja filosofian taitaja, kun todellisuudessa et edes muista mitä olet edellisessä lauseessa sanonut.

        NASA, Microsoft, Vaisala, Tikkakosken lennosto, PC Superstore, Jyväskylän Yliopisto, Helsingin nuorisotoimi, Ranskalainen IT-firma ja muutama muu työnantaja ja OWH:lta 80 miljoonan euron osakesalkku, musta titaaniamex- kortti ja Rolls Royce.

        Noista hommista sitten sairaseläkkeelle 2010 paikkeilla ja taskuun on jäänyt kumipuinen kuksa ja 2000 euron Navara, alle 200 euron vuokrakopissa asustelet / kk ja syöt halvimmissa ravintoloissa.

        Jokin tuossa yhtälössä ei täsmää, huomaatko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootas vaan kuules Numba kun sen insinööriklooni pian kertoo, että viemärin päähän on asennettu finnairin vanhasta koneesta moottori väärinpäin niin että imut on ihan valtaisat, jopa niin että se ilmaa kevyempi kaasu muuttuu raskaammaksi ja huisvuis vaan vex vex turbiinin kautta Pattayan taivaalle.
        Se ei ollutkaan sukittamista vaan kengittämistä.

        Heh, ei ole kuullutkaan sukittamisesta mutta kirjoitti sukittamisesta ..... väärässä kohtaa.

        Tuo tyyppi on aina väärässä kohtaa koska elää haaveilluusiointernetelämää.

        Oletpas ollen Numba sinä senssu 24/7, kaikki on täällä senssuja 24/7, senssu siellä 24/7, senssu täällä 24/7, senssu siellä ja täällä 24/7, katso vaikka sänkysi alle, senssu on sielläkin 24/7. Senssu asuu toisten päässä 24/7 ja muuttaa päästä päähän 24/7 ollen nyt minun päässäni 24/7.

        By NumBall päivittäin haaveilluusiointernetelämää Pattayan Savosta 61v.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Ei Herra Jumala... Maailmanhistorian tyhmin mies on nyt jo tekniikan ja filosofian taitaja, kun todellisuudessa et edes muista mitä olet edellisessä lauseessa sanonut.

        NASA, Microsoft, Vaisala, Tikkakosken lennosto, PC Superstore, Jyväskylän Yliopisto, Helsingin nuorisotoimi, Ranskalainen IT-firma ja muutama muu työnantaja ja OWH:lta 80 miljoonan euron osakesalkku, musta titaaniamex- kortti ja Rolls Royce.

        Noista hommista sitten sairaseläkkeelle 2010 paikkeilla ja taskuun on jäänyt kumipuinen kuksa ja 2000 euron Navara, alle 200 euron vuokrakopissa asustelet / kk ja syöt halvimmissa ravintoloissa.

        Jokin tuossa yhtälössä ei täsmää, huomaatko itse?

        En nyt kerkeä väitellä kanssasi, mutta jatka vaan, jos se elämääsi helpottaa,


    • Anonyymi

      Yhdellä perhostytöllä oli niin kova imu päällä, että pallitkin mainasi irrota.

    • Anonyymi

      Naapuritalossa tekivät sukituksen vajaa kymmenen vuotta sitten.
      Nyt tekevät koko homman perinteisellä tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe