Hei.
Nyt olisi hieno tilaisuus tarjolla aloittaa uusi ihana harrastus, nimittäin paritanssi!
Olen 23v urheilullinen, sosiaalinen, avoin ja pirtsakka nainen :)
Olen haaveillut paritanssin aloittamisesta jo pitkäään, monia vuosia mutta homma kaatunut siihen ettei ole paria harrastuksen aloittamiseen :((
Tämä olisi todella itselle intohimo ja ihana harrastus jonka niin kovin haluaisin päästä aloittamaan. Tesomalla tanssiseura spiralilla alkaa uusi alkeiskurssi 16.8 ja tähän etsin harrastuskaveria. Puhtaasti kaveria, ei ole parisuhde tai mikään seksuaalinen etsinnässä.
Etsinnässä onkin suurinpiirtein samanikäinen mies: 22-28v voisi heittää ikähaarukaksi.
toivon että omaisit perushyvän rytmitajun ja olisit pidempi kuin minä (170cm)
Muuten tähän ei tarvitse mitään pohjaa, kyseessä ihan alkeiskurssi ja mitään tanssikokemusta ei tosiaankaan tarvita.
Vain hyvää asennetta ja todellista kiinnostusta lajia kohtaan!
Etsinnässä harrastuspari
8
64
Vastaukset
Nyt rekisteröidyin ja aloittaja on siis nimellä Rosevine nyt 😄
- Anonyymi
Miten tiukka tuo ikähaarukka on?
- Anonyymi
Nuori ja punakka ukko?
- Anonyymi
Voithan mennä niille kursseille yksin. Josko sieltä nappaisit parin itsellesi. Voit myös katsella kursseja joihin ei tarvitse paria.
Yritetty on, ei sieltä paria löytynyt eikä varmaan löydy nyt alkavaltakaan… tuohon paritanssikurssille kun menee niin kaikilla siellä jo on valmiiksi oma pari..
- Anonyymi
Rosevine kirjoitti:
Yritetty on, ei sieltä paria löytynyt eikä varmaan löydy nyt alkavaltakaan… tuohon paritanssikurssille kun menee niin kaikilla siellä jo on valmiiksi oma pari..
Jos avauspuheenvuorosi pitää paikkansa, niin nappaat sieltä naurettavankin helppsti miehen: ne muut naisethan ovat niin hulluja, että tuovat omat parinsa valiiksi ulottuvillesi, jolloinka sinun tarttee vain valita parhaat päältä. Äläkä nyt vasn rupea sössäämään mitään uskollisuusjuttuja, koska nyt on kysymys siitä kenellä on ja kenellä ei ole omaa paria eikä uskollisuudesta!
- Anonyymi
Miten tiukka haarukka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389