Olen laittamassa kyseistä kameraa myyntiin ja mainita SC:n mutta miten saan den selville?
Magic lanternin asennuksella ilmeisesti sen voisi saada, mutta onko joku muu tapa?
Kamerassa on ollut sama muistikortti uudesta asti ja kuvalaskuri kohdassa "jatkuva". Videoita ei ole kuvattu ja kuvattukin vähän. Puhunko paljon paskaa kertomalla kameran n. 460 kuvan olevan SC, sillä ei tuo kameran oma laskuri ole mitenkään voinut mennä ympäri eli 10460?
EOS M50 shutter count
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Sano vaikka että vähän kuvattu. Jos sanoo liian pienen lukeman niin voi herättää epäilyjä ostajassa miksi ollaan myymässä. Jos silmämääräinen kunto on hyvä tai uutta vastaava niin se kanattaa mainita. Varaudu kysymykseen "miksi olet myymässä?". Jos sitä ei osaa oikein perustella niin voi kauppa jäädä tekemättä.
- Anonyymi
Ps. perinteisillä kameroilla tarkoitetaan vielä toistaiseksi filmikameroita.
- Anonyymi
Kai sinulla nyt on ne kuvat tallessa, jota olet ottanut. Vaikka olisit poistanut useitakin, pystyt kyllä kuva numeroita tutkimalla päättelemään kuvatun määrän. Minä en voi sanoa onko sinulla mennyt 10000 kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782