Olen laittamassa kyseistä kameraa myyntiin ja mainita SC:n mutta miten saan den selville?
Magic lanternin asennuksella ilmeisesti sen voisi saada, mutta onko joku muu tapa?
Kamerassa on ollut sama muistikortti uudesta asti ja kuvalaskuri kohdassa "jatkuva". Videoita ei ole kuvattu ja kuvattukin vähän. Puhunko paljon paskaa kertomalla kameran n. 460 kuvan olevan SC, sillä ei tuo kameran oma laskuri ole mitenkään voinut mennä ympäri eli 10460?
EOS M50 shutter count
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Sano vaikka että vähän kuvattu. Jos sanoo liian pienen lukeman niin voi herättää epäilyjä ostajassa miksi ollaan myymässä. Jos silmämääräinen kunto on hyvä tai uutta vastaava niin se kanattaa mainita. Varaudu kysymykseen "miksi olet myymässä?". Jos sitä ei osaa oikein perustella niin voi kauppa jäädä tekemättä.
- Anonyymi
Ps. perinteisillä kameroilla tarkoitetaan vielä toistaiseksi filmikameroita.
- Anonyymi
Kai sinulla nyt on ne kuvat tallessa, jota olet ottanut. Vaikka olisit poistanut useitakin, pystyt kyllä kuva numeroita tutkimalla päättelemään kuvatun määrän. Minä en voi sanoa onko sinulla mennyt 10000 kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187566- 545678
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693177Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72723Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3291127Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021