Oon menossa mun perheen kanssa ulkomaille ja suunnitelmissa olis käydä ostamassa sähkötupakkaa ja tehdä niillä voittoa Suomessa, eli omaan käyttöön ne eivät mene. Oon alaikäinen, mutta ostotapa on ratkaistu. Ainoastaan mua pelottaa turvatarkastukset. Mun ainoo ongelma on et sähkötupakat kuuluu kuljettaa käsimatkatavaroissa. Jos laitan paketin laukkuuni ja läpivalaisu näkee sähkötupakat, alkaako he pohtimaan mun perheen eessä tupakoita ääneen niin että mun muu perhe kuulee. Toisena vaihtoehtona on mennä eri hihnalle, mutta alkaako ne siellä pohtimaan mun täysikäsyyttä?
Kiitos etukäteen!
Sähkötupakat turvatarkastuksessa
Anonyymi
1
233
Vastaukset
- Anonyymi
Kuljetat ne röökit peräsuolessa, jos noin paljon pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233