Yleisen mielipiteen mukana kulkeva sellainen joka ei juuri vaivaudu tai välitä mitä ympärillä tapahtuu. Yleinen mielipide joka enemmistön mukana näkee asiat menee tällä tavalla oikein ja se on hyvin perusteltu.
Miksi toiset tarkoituksella yleistä mielipidettä vastaan tarkoitus perien tavoittelussa.
Tunnetko itsesi valistuneeksi yleisen mielipiteen käyttäjäksi, no selitä valistunut keskustelija.
pe
Yleinen mielipide ja sen vastakohta
32
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ampparimies levittää ylensä ja hesarinsa yleistä hesarimielipidettä
aivan mehevästi - Anonyymi
Kiitos aloituksesta, joka on vähän vaikeaselkoinen, kun siinä ei ole esimerkkiä.
Enemmistö on tyytyväinen hallitukseen. Yleisen mielipiteen mukaan meillä on
hyvä hallitus. Tarkoitatko nyt esimerkiksi sitä, että ne, jotka niin ajattelevat
"eivät juuri vaivaudu tai välitä mitä ympärillä tapahtuu" ? - Anonyymi
En ihan politiikkaa tarkoittanut vaan yleisesti, aloitus ei mistään kopsattu.
Kommmentoinnit on jokaisen omia se sikseen.
pe- Anonyymi
Voistiko selittää tarkemmin mitä tarkoitat tällä, kun ei oikein "avaudu":
"Miksi toiset tarkoituksella yleistä mielipidettä vastaan tarkoitus perien tavoittelussa.
Tunnetko itsesi valistuneeksi yleisen mielipiteen käyttäjäksi, no selitä valistunut keskustelija." Anonyymi kirjoitti:
Voistiko selittää tarkemmin mitä tarkoitat tällä, kun ei oikein "avaudu":
"Miksi toiset tarkoituksella yleistä mielipidettä vastaan tarkoitus perien tavoittelussa.
Tunnetko itsesi valistuneeksi yleisen mielipiteen käyttäjäksi, no selitä valistunut keskustelija."Minä olen huono arvostelemaan itseäni, pystyykö kukaan muu siihen täällä. jos määrittele itse itsensä mitä se kuvastaa.
Mennään sitten aluksi palstaan, kyllä eroavuuksia näkyy mielipiteissä vaikka anonyymejä, nimimerkeissä esiintyvät uskaltavat esiintyä sanansa takana se näkyy tasossa, tietysti kohdistatte mun tasoon, olen huono kirjoittaja kaikkine kirjoitus virheineen kaikista huolimatta sanon mitä kirjoituksissaini näkyy.
Kirjoitttaja vaikka anonyymi voi kirjoittaa paremmin kuin nimimerkillä, sanoman sisältö antaa tason, onko taso sisältöä vai oikeinkirjoitusta, oikeinkirjoitus voi olla mitä tahansa sisältöltään.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Minä olen huono arvostelemaan itseäni, pystyykö kukaan muu siihen täällä. jos määrittele itse itsensä mitä se kuvastaa.
Mennään sitten aluksi palstaan, kyllä eroavuuksia näkyy mielipiteissä vaikka anonyymejä, nimimerkeissä esiintyvät uskaltavat esiintyä sanansa takana se näkyy tasossa, tietysti kohdistatte mun tasoon, olen huono kirjoittaja kaikkine kirjoitus virheineen kaikista huolimatta sanon mitä kirjoituksissaini näkyy.
Kirjoitttaja vaikka anonyymi voi kirjoittaa paremmin kuin nimimerkillä, sanoman sisältö antaa tason, onko taso sisältöä vai oikeinkirjoitusta, oikeinkirjoitus voi olla mitä tahansa sisältöltään.Sinä olet hyvä kirjoittaja, Pertikki. Ei pilkuista ja pisteistä ole niin nokonnuukaa,
joku sinulle kateellinen kiusaajatyyppinen ihminen niistä huomauttelee ja se on
pelkästään hänen oma päänsärkynsä. Jos ei muuta osaa, esimerkiksi asiasisältöä
tuottaa, niin voi alkaa pilkunnussijaksi. Alhaisella älykkyystasolla
pienikin kiusa tuottaa ilmeisesti iloa ?
- Anonyymi
Valistuneita keskustelijoita on täälläkin, anonyyjä lähes kaikki ettei valistunutta pysy nimeämään jotkut tunnistaa siitä huolimatta tasoltaan.
- Anonyymi
enemistö ampparimiehistä on tyytyväinen kykyiseen halitukseen
- Anonyymi
Ampparimies käsite ei ole kenellekkään selvinny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampparimies käsite ei ole kenellekkään selvinny.
Se on vanhan persun käsite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vanhan persun käsite.
Tännekin ilmestyi joku, joka näkee persuja ihan kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tännekin ilmestyi joku, joka näkee persuja ihan kaikkialla.
Joka paikassa ne hullut reihuukin.
- Anonyymi
Tarkoitus ja perä..?
Tarkoitusperä ihan mitä tahansa, poliitikkojen kirjoituksissa näkyy tarkoitus näkyy myös politiikojen taso, läpinäkyvyys, rivien välistä voi lukea, ei pelkästään politiikassa.
Lisään yleisen mielipiteen ' linkin ' nyt lähden poies kun menoja muualle loppupäiväksi.
https://www.iltalehti.fi/kolumnistit/a/2010013011020816- Anonyymi
ISIS hyökkää voimalla
Onneksi isis-akkoja perheineen tuotiin Suomeen kehittelemään Haaviston toimesta
Isis iskee Afganistanissa – Taliban vastaa- Anonyymi
Suomi eläkeläisnoita-akat pahempia.
- Anonyymi
Onko yleinen mielipide enemmistön mielipide vai eniten ääntä pitävien mielipide vai kenties vielä jokin muu?
- Anonyymi
Järki-ihminen osaa kyllä mielessään seuloa mikä on mitäkin.
Eniten ääntä pitävä on persut. He itse luulevat edustavansa "yleistä
mielipidettä". He luulevat puhuvansa "kaikkien" suomalaisten puolesta,
kun eivät tiedä Suomen väkilukua, eivät tiedä paljonko Suomessa on
äänioikeutettuja ja kuinka monta prosenttia suomalaisista käyttää
äänioikeuttaan ja kuinka moni äänestää persuja.
Niitä äänestää pieni rasistivähemmistö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järki-ihminen osaa kyllä mielessään seuloa mikä on mitäkin.
Eniten ääntä pitävä on persut. He itse luulevat edustavansa "yleistä
mielipidettä". He luulevat puhuvansa "kaikkien" suomalaisten puolesta,
kun eivät tiedä Suomen väkilukua, eivät tiedä paljonko Suomessa on
äänioikeutettuja ja kuinka monta prosenttia suomalaisista käyttää
äänioikeuttaan ja kuinka moni äänestää persuja.
Niitä äänestää pieni rasistivähemmistö.Yleisen mielipiteen mukainen äänestys käyttäyttminen, kuinka hyvin ovat valistuneita vaikuttaa äänestys tulokseen, jos äänestys tulokseen vaikuttaa huuhaa " jytky " tapahtuuko kansan tahto parhaalla tavalla mielestäni ei, ketä syyttää syyttäisin kansaa tämä on nähty muissakin maissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisen mielipiteen mukainen äänestys käyttäyttminen, kuinka hyvin ovat valistuneita vaikuttaa äänestys tulokseen, jos äänestys tulokseen vaikuttaa huuhaa " jytky " tapahtuuko kansan tahto parhaalla tavalla mielestäni ei, ketä syyttää syyttäisin kansaa tämä on nähty muissakin maissa.
Ikävää jos on onnistuttu vaikuttamaan väärällä tavalla kansaa, se voi maksaa maltaita.
- Anonyymi
Ei ole mitään perusteluja eikä tarkoitusperiä. On vaan asioita, joissa on valtaporukan kanssa aidosti samaa mieltä. Ja sitten asioita joissa ei ole, ei siinä mitään tarkoituksella ole eri mieltä valtaväestön kanssa, se on oma mielipide ja sillä siisti.
Valtaporukan mukana on kuljettava, kun yksin tai pienellä ryhmällä ei voi mitään muuttaa. Se ei tarkoita että olisi aina samaa mieltä. Ne jotka kertovat eriävästä mielipiteestään, leimataan rettelöitsijöiksi. Joskus pidän heitä oikeassa olevina.
Usein olen valtaväestön puolella koska olen sellainen keskivertoelelijä. - Anonyymi
Yleinen mielipide taitaa olla että Suomen asiat hoidettu hyvin tai loistavasti.
Voi kuitenkin miettiä esim Fortum kauppoja, möivät sähkön siirtoverkot, josta asiasta ME maksamme kai hamaan tulevaisuuteen itsemme kipeäksi, ja kaupasta saadut rahat sijoitettiin Uniperiin josta tappioita tullut jo miljardeittain.
Kuten myös lainarahalla Italian ja Espanjan nostamisen suosta johon ovat joutuneet löysien vertokäytäntöjensä vuoksi!
Ja Tytti Tuppurainen on vaan sitä mieltä ettei Suomi ensin ole hyväksyttävää...
Marin käy Eu reissuillaan hommaamassa lisää velkaa Suomelle..
Upeeta va onko yleinen mielipide?- Anonyymi
11:43
Jankkaat ja jankkaat samaa virttä, vaikka et ymmärrä asioitten taustoja.
Henkilön, joka uskoo persujen valevideoita ei kannattaisi ottaa itseään
niin tosissaan ja nolata itseään toistuvasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11:43
Jankkaat ja jankkaat samaa virttä, vaikka et ymmärrä asioitten taustoja.
Henkilön, joka uskoo persujen valevideoita ei kannattaisi ottaa itseään
niin tosissaan ja nolata itseään toistuvasti.Taitaa itselläsi olla se asioden ymmärtäminen kovin heikolla tolalla!
Tottahan tuossa puhutaan. - Anonyymi
Totta on ano 12:37 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa itselläsi olla se asioden ymmärtäminen kovin heikolla tolalla!
Tottahan tuossa puhutaan.Persun totuus on "sieltä".
- Anonyymi
Tuppurainen onnistui kohtuu hyvin, opposio saa selitellä mitä haluaa. Miten yhdistää Tuppurainen yleiseen mielipiteeseen, korkeintaan mikä on kannatus ensi vaaleissa.
Pertikki - Anonyymi
Minusta yleinen mielipide on tavallaan oletus. Jos kysyt tai esität jotain ajatusta, voit saada nyökyttelyä. Joku mainitsi, että aidosti. Mielestäni mielikuva yleisestä mielipiteestä voi olla epätosi, koska ihmiset voivat mielistellä tai haluavat salata mielipiteensä syystä ja jotkut vain myötäilevät, koska niin luulevat muidenkin ajattelevan. Voit testata tuttaviin ja sukulaisiin.
Enemmistö. Voidaan mitata. Tehdään tilasto jostain asiasta myötä tai vastaan virhemarginaalein. Esim. Venäjän rajan avaaminen.
Sitten tämän enemmistön määrä voi vaihdella. Syy tieto, lisätieto, virheet jne.
Vähän sellainen eipäs-/juupasasetelma.
Näin mää nämät nään.
Voidaan käyttää kumpaakin manipuloinnista, houkuttelussa, painostamisessa ja vaikka sun missä.
Beng- Anonyymi
Todellinen mielipide tai aika lähellä on kansanäänestys, kuka mediassa äänekkäin, maahanmuutto vastaisuus nostattaa äänekästä meteliä, ne kotka pitävät siitä suurinta meteliä ovat vähemmistöä.
Maan hiljaiset perivät maan ilman meteliä, miten lie. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellinen mielipide tai aika lähellä on kansanäänestys, kuka mediassa äänekkäin, maahanmuutto vastaisuus nostattaa äänekästä meteliä, ne kotka pitävät siitä suurinta meteliä ovat vähemmistöä.
Maan hiljaiset perivät maan ilman meteliä, miten lie.Osalla ihmisistä ei ole mielipiteitä, koska he eivät pysty sellaista muodostamaan.
Muodostaakseen mielipiteen jostain asiasta tarvitsee tietoa.
Kaikilla ei ole.
On silti voimakkaita perustelemattomia mutu-teorioita:
"Mun mielestä asia on niin, kun musta tuntuu siltä".
- Anonyymi
Äkkiä ajatellen aiheessa ei ole sen syvällisempää keskustelemista.
Yleinen mielipide on se mitä mieltä suurin osa on,
sehän aina vallitsee, mutta ei se tarkoita, että se välttämättä hallitsee.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
Jokainen katsoo asioita omin perustein.
Yleinen mielipide perustuu johonkin
yhtä hyvin kuin ei-niin-yleinen mielipide.
Suomessa on yleinen mielipide, että suomalaiset on "maailman paras kansa".
Siitäkin joku suomalainen on eri mieltä.
Voi olla yleinen mielipide, että koivu on kaunein puu Suomessa.
Toinen voi olla sitä mieltä, että mänty.
Makuasioita.
Yhteiskunnalliset asiat ja politiikka jakavat ihmisiä moniin ryhmiin.
Niistä ei ole yleistä mielipidettä olemassakaan.
Jos niistä väittämään tai väittelemään käy,
silloin on oltava järkiperäiset perustelut, ettei uunoa itsestään tee.
Vaikkei olisikaan samaa mieltä kuin toinen,
perusteltu mielipide on helppo hyväksyä.
Perustelematon on nolla-mielipide, joka jää omaan arvoonsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537800- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482923
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484