Onko harrastuskiintiössäsi tilaa uusille ?

Anonyymi

Vieläkö sinulla on innostusta syksyisin aloittaa joku uusi harrastus ?
(vaikka into saattaakin "lätsähtää" alun jälkeen)
Liittyyköhän se tapa entisiin koulunalkamisiin ? Syksyisin alkoivat opiskelut.
Syksyllä piti "ryhdistäytyä" loman jälkeen.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti joutuu tiputtamaan vanhoja harrastuksia pois,
      kun ei kuule eikä näe hyvin "apuvälineistä" huolimatta.
      Harrastuskursseilla tuli käytyä aikaisemmin, mutta ei kehtaa enää
      olla siellä tukkeena nuorempien seassa.

    • En noista harrastuksista tiedä,
      mutta SPR ystäväpalvelun mahdollisuuksia
      omalla paikkakunnallani olen ajatellut tutkailla.

      tai jos lahtisi lukemaan vielä iäkkäämmille ihmisille.

      Eli vapaaehtoistyö kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Mitä suotta. On vaan, seurailee maailman menoa.

    • Anonyymi

      haitannooko tuo mitään.
      aloituksia tulee ja aloituksia menee.

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi onkiminen ja virvelöinti. Kun saisi kaverin rannalle kököttämään, on kyllä pieni mahdollisuus. Ei ole kovin pitkä aika kun laitoin kaikki kalastusvehkeet perheestä kierrätyskeskukseen, niin että alusta pitäen kaikki pitäisi hankkia.

    • Anonyymi

      Ei ole innostusta!
      Nykyinen riittää.
      Viikon ainoa vapaapäivä salin lihaskunnon taantumisen hidastamisyrityksistä on lauantai.
      Rautojen ja nuorison putkivempeleiden kanssa jähyäminen ja sen jälkeinen kahviossa maailman parantaminen vievät kerrallaan vähintään pari tuntia.
      Kun siihen lisää kotiin kävelyn marketin kautta, sapuskan valmistuksen ja pöydän kattamisen, niin huo harrastukset kyllä riittävät hauraalle vanhukselle.

      Olen välillä kokeillut ryyppäämistä mutta sillä on samentava vaikutus ja lisäksi heikentää miehen normaalia aineenvaihduntaa.

    • Anonyymi

      Kesän pidin taukoa aktiviteetistä jossa kerhotoimintaa kohtaamista ymm.Kaikki ilmaista ja kaiken ikäisille! Aamun virkkuna illan torkkuna.Toiinta keskityy keskipäivän jälkeen.Jolloin jo olen ulkoilut yksinäni 3h.Syönyt lounaani ja päiväuneni alkaa edes 30-60 minutti.Enkä ole sisällä istuja.Sepä se!Kesällä heillä toki ulkona toimintaa. pehmut kudos reumani estää Mölkyn pelin ym.Kuin keilaamisen ja piljardi pelit. Mikä ei ulospäin näy ja ei muista vaivoja lukea, valitaa raha! ON TERVE JA RIKAS.Toivotaan kuitenkin jatkuu joku entinen likunta muoto heillä kerran vikossa kun koulut alkaa? Muutoin se on oma toimista kävelyä 3X päivässä.Tuo yksinäiselle ihmiselle kuitenki kävely hyvän mielen ja hyvät unen lahjat.Aina voi itselle luvata.Jospa menisin ? Aloittaisin ? Urheilupuistojen ulkona ilmaiset kuntolaiteiden käytön,Enkkä vain ohi kulkisi.Kaatselisi hyviä ja ilmaisia,miksei käytäjiä? Kun itsekään en käytä.Mutta kasi talven selkää olen jo Hihtänyt hitaasti ja hartaasti Kivikon metsässä Helsinki 94 Yksinäni. Lipsuu suksen pohjat Sukseni ostettu joskus 80 luku.On ikää.Sama on luistimeni .Mutta luistelut silti kaksi talvenselkää nillä.Teriä ei teroitettu.Ehkä nin hyvä? En isoille luistelukentille menen.Oneksi onleikkipuisto Lampi ja siellä alkuillasta pieni jää luistelen kun Valaistu alue ja en törmää muihin,en ole muiden tiellä.Ajon samaa tehdä tulevaki talvi.En anna polvien nivelrikon estää.Lääkäritkin kaikeen liike on paras lääke kivulle.Mutta kaiken kannataa joku harrastus aloitaa,itselle sopiva kuitenkin.Yksin voi tehdä ulkonakin monia asoita.Joten ei rahasta kinni. Sempiä, Hyvää loppu kesää ja alkavaa syksyä.Itse rakastan jokaista vuoden aikaa tuo aina jotain utta,mitä odotaa ja anteksi teksiti virheeni monia ärsytää ne ,Mutta kun on luki häiriö! Halit kaikille täältä Itä-Helsingistä. Mummo 69v.lähellä on 70v..

    • Anonyymi

      Punttisali ja uimahalli oli suljettu heinäkuun ajan paikkakunnallani, elokuussa taas liikuntapaikat avautuu. Vuosia punttisalitreeni ja uinti kuuluneet harrastuksiin. Välillä juoksulenkit myös. Tää heinäkuu on mennyt pääasiassa mökillä, ihan mukavaa ollut tämäkin.

    • Anonyymi

      Voisin aloittaa, jos vain keksisin jotai mikä kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Liikunta muuttunut rajoittuneeksi, en pysty harrasmaan niitä mitä olen harrastanut eikä löydy mitään tilalle.

    • Anonyymi

      Syksyllä olen pirteimmilläni, jotenkin olo leppoisaa kun illat pimenee. Kesällä tuntuu et pitäs olla menossa ja kokea kaikkea, siksi olo voi tuntua yksinäiselle. Nukun hyvin kun pimeää ja ei ole hellettä.

      • Anonyymi

        Milloinkaan ei ole niin yksinäinen kuin kesällä,
        kun kaikki iloisena menevät menevät kimpassa jonnekin
        ja itse on yksin.
        Piirtelen ja maalailen maisemia ym. harrastuksekseni.
        Se sopii yksinäiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkaan ei ole niin yksinäinen kuin kesällä,
        kun kaikki iloisena menevät menevät kimpassa jonnekin
        ja itse on yksin.
        Piirtelen ja maalailen maisemia ym. harrastuksekseni.
        Se sopii yksinäiselle.

        Sama juttu, kesällä tunnen itseni todella yksinäiseksi, vaikka mikään ei ei ole toisin kuin talvella. Olisihan se mukavaa jos olisi kavereita joiden kanssa käydä muuallakin kuin kahvilla, vaikka pienillä retkillä kotimaassa, mutta sitä onnea ei minulla ole ja olen kesällä yhtälailla kotona kuin talvellakin. Ei mikään estä yksin liikkumista, mutta en enää saa yksin lähdetyksi, vielä hiukan nuorempana kävin yksin ulkomailla ja matkoilla kotimaassa, mutta nyt ei yksin matkustaminen tunnu mukavalta.
        Uusia harrastuksia en ole koskaan erityisemmin syksyllä haalinut, harrastan mikä tuntuu kivalta ja harrastukset ovat jatkuneet samoina vuosia.


    • Anonyymi

      Töllötin on kiva.

    • Anonyymi

      Ammuntaa ja tanssia voisi taas jatkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      194
      2396
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      381
      2002
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1314
    4. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1191
    5. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1173
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      925
    7. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      910
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      870
    9. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      21
      780
    10. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      53
      775
    Aihe