Jota rakastaa ja jota ei haluaisi kuitenkaan menettää??
Mikä saa ihmisen satuttamaan, sitä
100
1908
Vastaukset
- Anonyymi
Niin sitä voisi kysyä monelta ihmiseltä 💘
- Anonyymi
Pelko. S
- Anonyymi
Mikä sellainen pelko on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sellainen pelko on?
Pelko siitä, että toinen satuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, sillä ei ole mitään järjen kanssa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, sillä ei ole mitään järjen kanssa tekemistä.
Molemmilla vielä lisäksi sama pelko, lankakerä senkun sotkeentuu entisestään.
Oisko kellään saksia että sais pätkittyä palasiksi nuo solmut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kellään saksia että sais pätkittyä palasiksi nuo solmut?Tuskin olet hän, en pysty villeimmissäkään kuvitelmissa häntä tänne hourulaan kuvittelemaan. Saksia löytyy täältä vino pino, mutta luulen että nämä solmut pitää selvittää hellemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kellään saksia että sais pätkittyä palasiksi nuo solmut?Yhdessä saadaan kaikki solmut avattua. Vaatii vain kärsivällisyyttä ja uskallusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä saadaan kaikki solmut avattua. Vaatii vain kärsivällisyyttä ja uskallusta.
Näinkö olisi? Näytä siitä jotain mulle . Muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä saadaan kaikki solmut avattua. Vaatii vain kärsivällisyyttä ja uskallusta.
Ihanasti kirjotettu tää 🥰❤️
- Anonyymi
Ei S.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei S.
Ei kun M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen pelko on epätervettä joka vain pilaa suhteen. Tuo on jo vainoharhaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen pelko on epätervettä joka vain pilaa suhteen. Tuo on jo vainoharhaisuutta.
Tuo on totta. Mutta minkäs teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Mutta minkäs teet?
Jos sä oot solmussa
- Anonyymi
Sitä voit miettiä kun et häntä saanut.
- Anonyymi
Olet ilkeä ihminen, ja menetät vielä itsekin rakkautesi kohteen.
- Anonyymi
No, hylkäämisen perusteena voidaan katsoa, jo olemassa oleva, kokonaisvaltainen holhoussuhde, että ei voida löytää tarvetta pillunkaan horoille, notta moro.
T.se on ihan pikkuse sivussa, tuo sun paskanjauhamises kanssa, että siitä ja tuota, moro.
Mmmmmmmoro
https://m.youtube.com/watch?v=fTYwoWF9zBs - Anonyymi
Sitä itsekin miettinyt. Voiko ihminen joka jättää usein toisen itkemään yksin tai näkee muttei reagoi voi kestää useita vuorokausia. Ei kysy mikä hätä ei mitään. Rakastaa oikeasti. Itse jos rakastan jotain ja vaikka olisin suuttunut näen että hänellä on paha olla työnnän sen syrjään ja lohdutan. Koska se on rakkautta. En halua että rakkauteni kohde kärsii.
- Anonyymi
Ihana. Tuollainen on juuri rakkautta.
- Anonyymi
Tuollainen toiminta on hienoa. Aina osapuolet eivät vaan samaan aikaan pysty tuohon. Mutta jos rakkautta on, niin ehkä sitten sitä kärsivällisyyttäkin tilanteessa.
- Anonyymi
Miehillä ei ole empatiakykyä,aivan tunteettomia putkiaivoja joista on vaikea saada selvää.Naisten kanssa nämä asiat hoituvat aivan luonnostaan.Suosittelen hakeutumaan pois noin kylmästä suhteesta.Vanhemmilla miehillä tämä tunnekylmyys vain korostuu,eivät puhu eikä heille saa puhua.Surkeita ressukoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä ei ole empatiakykyä,aivan tunteettomia putkiaivoja joista on vaikea saada selvää.Naisten kanssa nämä asiat hoituvat aivan luonnostaan.Suosittelen hakeutumaan pois noin kylmästä suhteesta.Vanhemmilla miehillä tämä tunnekylmyys vain korostuu,eivät puhu eikä heille saa puhua.Surkeita ressukoita.
Vai onko se vain jotain opittua, kasvatuksesta johtuvaa kyvyttömyyttä? Olen nähnyt, miten jotkut ovat kasvattaneet poikia. "Älä itke!" "Älä ole ämmä!" Jos kasvatetaan kovaksi, on vaikea ainakin näyttää niitä tunteita. Kyllä miehilläkin on empatiantunteita. Naiset voivat olla kyllä usein paljon ilkeämpiä, varsinkin toisia naisia kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt usko tuohonkaan . Tunnen pariskuntia joissa mies on avoimenpi tunteiden yms . Suhteen . tuo vain stereotyyppistä käytöstä miehiltä monesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko se vain jotain opittua, kasvatuksesta johtuvaa kyvyttömyyttä? Olen nähnyt, miten jotkut ovat kasvattaneet poikia. "Älä itke!" "Älä ole ämmä!" Jos kasvatetaan kovaksi, on vaikea ainakin näyttää niitä tunteita. Kyllä miehilläkin on empatiantunteita. Naiset voivat olla kyllä usein paljon ilkeämpiä, varsinkin toisia naisia kohtaan.
Parhaat empaattisemmat keskustelut olen käynyt erään miehen kanssa aikoinaan. Kyllä se on monesti kotina opittua tai ympäristön aikaan saamaa. Muut nauraa kun ei olekaan " kova jätkä" tyyppisesti. Tai kotona ei ole osoiteta tunteita ja kiintymystä puhuttu.
- Anonyymi
Juu juu olipas ympäripyöreää. Kuule kukaan perhe tai henkilö ei ole täydellinen lähdetään siitä.
Itsestään voi puhua muita ei kannata mustamaalata.
Kulissit joo mutta niistä on hyötyäkin ettei tee mitä tahansa ja jälkikasvulle ok koti jossa elää. Jos nuoresta ottaa sen asenteen että kakki perheet on pelkkää kulissia, olet todella väärässä. Harmi jos on ollut ikävä lapsuus. Mutta siitä voi selvitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu olipas ympäripyöreää. Kuule kukaan perhe tai henkilö ei ole täydellinen lähdetään siitä.
Kulissit joo mutta niistä on hyötyäkin ettei tee mitä tahansa ja jälkikasvulle ok koti jossa elää. Jos nuoresta ottaa sen asenteen että kakki perheet on pelkkää kulissia, olet todella väärässä. Harmi jos on ollut ikävä lapsuus. Mutta siitä voi selvitä.Ymmärsitköhän nyt yhtään mitään lukemastasi? Ei ollut sulle, eikä sille, eikä tolle. Eikä kenenkään mustamaalaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulissit joo mutta niistä on hyötyäkin ettei tee mitä tahansa ja jälkikasvulle ok koti jossa elää. Jos nuoresta ottaa sen asenteen että kakki perheet on pelkkää kulissia, olet todella väärässä. Harmi jos on ollut ikävä lapsuus. Mutta siitä voi selvitä.En kyllä ymmärrä mikä tuossa ketään mustamaalaa. Jokainen saa kirjoittaa omista kokemuksista nìinkuin ne kokee. Olen siis se jonka kommentii tuo vastaus tuli. Minusta hieno jos joku tiedostanut itsestään tuo käytösmallin ja lähtenyt sitä muuttamaan tietoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulissit joo mutta niistä on hyötyäkin ettei tee mitä tahansa ja jälkikasvulle ok koti jossa elää. Jos nuoresta ottaa sen asenteen että kakki perheet on pelkkää kulissia, olet todella väärässä. Harmi jos on ollut ikävä lapsuus. Mutta siitä voi selvitä.Eri mieltä tuostakin että onko se lapsillekaan hyväksi kasvaa ympäristössä jossa eivät opi puhumaan tunteista tai osoittamaan kiintymystä. Nehän siirtää ne eteenpäin omiin suhteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri mieltä tuostakin että onko se lapsillekaan hyväksi kasvaa ympäristössä jossa eivät opi puhumaan tunteista tai osoittamaan kiintymystä. Nehän siirtää ne eteenpäin omiin suhteisiin.
Todellakaan lasta ei saa jättää henkisesti yksin. Voidaan puhua jopa väkivallasta vanhemman taholta. Ja tää ollut ennen yleistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakaan lasta ei saa jättää henkisesti yksin. Voidaan puhua jopa väkivallasta vanhemman taholta. Ja tää ollut ennen yleistä.
Ei sitä voi ymmärtää oikein sellaiset, jotka eivät ole sitä kokeneet. Eikä myöskään sellaiset, jotka ovat kokeneet sen, mutteivät tunnusta totuutta. Kyllä meidän yhteiskunnassa on hyvin sairas väestö. Mutta kuitenkin osa porukasta haluaa mennä valoa kohti, vaikka tie on kuoppainen, eikä nopeaa helpotusta ole luvassa.
- Anonyymi
Tämä palsta saa satuttamaan ihmisiä ja siihen jotkut trollaajat pyrkivätkin etenkin jos ovat tunnistaneet jonkun.
- Anonyymi
Ikävää ja väärin.
- Anonyymi
Toiset esittää myös muita täällä tekeytyen säälittäväksi ja ongelmissa olevaksi vähä smaa kun ahdistavat.ympyrät joissa ollaan väkisin" huolissaan".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset esittää myös muita täällä tekeytyen säälittäväksi ja ongelmissa olevaksi vähä smaa kun ahdistavat.ympyrät joissa ollaan väkisin" huolissaan".
Joo ja ei tunnu missään tuollainen toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, molempiin suuntiin yhtä etovaa, hirveän helposti toiset tuntuu kuvittelen jonkun tietämänsä tai tuntevansa ihmisen tänne rypemään, tekisi mieli analysoida sellaisia tyyppejä ja/tai heidän motiiveja. Skaala vaihtelee hölmöydestä sosiopaattisiin taipumuksiin kun näitä ns pulmia ja itsetunto-ongelmia oikein tentataan jotta omissa kuvitelmissa olisi mihin kohtaan iskeä. Empiriaa on riittävästi kyseiseen puistattavaan havaintoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin,surkutellaan täälä kuinka on huonosti asiat kotona,mutta siellä ei puhuta asioista oikeilla nimillä.Täällä lässytetään. naisten kanssa joilla on niin ikävä että ei mitään rajaa.Joka aamu täytyy katsastaa onko tämä suuri rakastaja jo linjalla.Illalla sitten hyvät yöt.Aivan uskomatonta ja epätoivoista paskaa.Ruikuttajat ja parin minuutin rakastajat järki käteen.Tai sitten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin,surkutellaan täälä kuinka on huonosti asiat kotona,mutta siellä ei puhuta asioista oikeilla nimillä.Täällä lässytetään. naisten kanssa joilla on niin ikävä että ei mitään rajaa.Joka aamu täytyy katsastaa onko tämä suuri rakastaja jo linjalla.Illalla sitten hyvät yöt.Aivan uskomatonta ja epätoivoista paskaa.Ruikuttajat ja parin minuutin rakastajat järki käteen.Tai sitten ei.
Ei täällä naisia ole mainitsemallasi agendalla.
- Anonyymi
Ehkä, jos pelkäisi vähän liikaakin menettävänsä.
Onko sitten kyse varmasti aidosta rakkaudesta, vai vain omistushaluisuudesta?
Ei kai ketään, jota rakastaa voisi kuvitellakaan satuttavansa ainakaan fyysisesti? - Anonyymi
Narsu
- Anonyymi
Jotkut ihmiset eivät osaa osoittaa rakkautta, eivätkä tiedä mitään välittämisestä. Heillä ei ehkä ole siitä yhtään mitään kokemusta.
Heillä on kuitenkin kova tarve saada huomiota ja kontrolloida omien tunteidensa ja mieltymysten kohdetta. Olla merkityksellinen edes jollain tavalla. Heidän tunteisiinsa yhdistyy aina raju pelko menettämisestä, mustasukksisuutta ja huonoa itsetuntoa. Kyllähän he itse sen tietävät syvällä sisimmässään, etteivät osaa osoittaa rakkautta.
Rakkaus ei ole pelkästään se tunne omassa sydämessä, se on aina myös toisen kohtaaminen rakkaudellisesti.
"Make love" tarkoittaa käännöksessä rakastelua, mutta suora käännös "rakkauden tekemistä". Kaksi ihmistä yhdistävät energiansa kokonaiseksi rakkaudeksi.
Ihminen on rakkautta, kun on valaistunut sisäisesti.
Hänen tekonsa ovat luonteenomaista rakkautta muuttuneena teoksi. Hänen kosketuksensa tuntuu ihan erilaiselta kun ihmisen joka halaa toista mekaanisesti ilman sisäistä rakkauden virtaa.
Kun tekee jotain mikä "pitää tehdä" osoittaakseen välittämistä, se ei tunnu yhtään miltään muulta kun uskollisuudelta tai velvollisuudelta. Monet ihmiset elävät koko elämänsä näin.
Kun antaa oman sisäisen rakkauden tunteensa tehdä tekoja, niin ne ovat hellyyden ja välittämisen tekoja, eivät näyttämistä eivätkä huomionhakuisuutta..
Yksi aito käden kosketus merkitsee enemmän kuin kallis lahja. Siksi ihmiset jonottavat halaamaan sisäisesti valaistuneita guruja, kuten äiti Ammaa. He haluavat edes kerran elämässään, pienen hetken verran koskettaa ihmistä joka on puhdasta rakkautta.
T.Mestari - Anonyymi
Yksi asia voi olla se, että haluaa varmistua siitä että toinen oikeasti rakastaa.
Hullua ja nurinkuristahan se on, ei mitenkään kypsää toimintaa. Mutta jos toinen ei kestä mitään, niin ei olla yhtä syvällä tunteissa.- Anonyymi
Rajansa kaikella. Tuollainen toiminta aiheuttaa vaan hallaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajansa kaikella. Tuollainen toiminta aiheuttaa vaan hallaa.
Tietysti aiheuttaa, mutta moniko nuori toimii silti niin?
Ei se rakastaminen nyt aina niin helppoa, sulavaa ja ongelmatonta ole? Voimakkaat tunteet vaatii veronsa?
Tai mistäpä minä tiedän, voi olla että on ihmisiä, joiden suhteessa ei riidellä tai jossa ei koskaan tule erimielisyyksiä?
Olisihan se ihanaa. - Anonyymi
Ei ihmisen tarvitse kestää mitä tahansa ihmissuhteissa. Ettei siedä ei kerro rakkaudesta toiseen, vaan itseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisen tarvitse kestää mitä tahansa ihmissuhteissa. Ettei siedä ei kerro rakkaudesta toiseen, vaan itseen.
Minusta tärkeintä kaikissa ihmissuhteissa on lopulta halu ymmärtää toista ihmistä.
Me huudamme toisillemme että tee minut ehjäksi, rakasta minut ehjäksi, niin että voisin rakastaa itseänikin? Riippuu siitä miten on lapsena ja nuorena kohdeltu, kuinka paljon tarvitsee eheytyäkseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tärkeintä kaikissa ihmissuhteissa on lopulta halu ymmärtää toista ihmistä.
Me huudamme toisillemme että tee minut ehjäksi, rakasta minut ehjäksi, niin että voisin rakastaa itseänikin? Riippuu siitä miten on lapsena ja nuorena kohdeltu, kuinka paljon tarvitsee eheytyäkseen.Eihän ketään ole pakko ymmärtää. Se että ei ymmärrä, on myös torjuntaa. Kun löytää ihmisen joka tuntee ja hyväksyy ja vielä haluaa, siitä voi syntyä jotain. Jos ei halua ymmärtää, ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ketään ole pakko ymmärtää. Se että ei ymmärrä, on myös torjuntaa. Kun löytää ihmisen joka tuntee ja hyväksyy ja vielä haluaa, siitä voi syntyä jotain. Jos ei halua ymmärtää, ei voi mitään.
Kait nyt joka ihminen haluaa ymmärtää sitä jota rakastaa?
Kyllä ihmisiä pitää yrittää ymmärtää, vaikkei nyt rakastaisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kait nyt joka ihminen haluaa ymmärtää sitä jota rakastaa?
Kyllä ihmisiä pitää yrittää ymmärtää, vaikkei nyt rakastaisikaan.Nuorena ei kannata sitoutua loppuiäksi. Ei missään nimessä. Ymmärtää voi.
- Anonyymi
Ongelmat? Ristiriidat, oma pettäminen, stressi?
- Anonyymi
Satuttaminen on helpompaa kuin rakastaminen.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Kyllä se joillekin on niin.
- Anonyymi
Ei mikään
- Anonyymi
On helpompi haavoittaa kuin tulla haavoitetuksi.
- Anonyymi
Oo kiltti mulle
Kulti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo kiltti mulle
Kulti😂😂😂
- Anonyymi
Minusta on alhaista ja vaikeaa tahallaan satuttaa ketään, edes vihaamaani henkilöä. Jäädyn muutenkin konfliktitilanteissa lapsuuden perintönä.
- Anonyymi
Minä annoin juuri täyslaidallisen omalle siskolleni, joka on aina pitänyt minua ali-ihmisenä. Kun minä avasin vihdoin verbaalisen arkkuni ja annoin palaa, katkesi välit lopullisesti. Sellaista kauhun tasapainoa ollut aina aiemmin. Vahingollinen riippuvuussuhde ihmiseen, joka vihasi minua syntymästäni asti. Tämä ihminen sivalsi minua aina, kun voin huonosti. Löi lyötyä. Viimeisin mitä teki, oli alhaisuudessaan todella vailla vertaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä annoin juuri täyslaidallisen omalle siskolleni, joka on aina pitänyt minua ali-ihmisenä. Kun minä avasin vihdoin verbaalisen arkkuni ja annoin palaa, katkesi välit lopullisesti. Sellaista kauhun tasapainoa ollut aina aiemmin. Vahingollinen riippuvuussuhde ihmiseen, joka vihasi minua syntymästäni asti. Tämä ihminen sivalsi minua aina, kun voin huonosti. Löi lyötyä. Viimeisin mitä teki, oli alhaisuudessaan todella vailla vertaansa.
Mitä hän teki sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän teki sinulle?
Ei sellaisesta tänne kehtaa avautua. Teki mitä teki. Tarkkaan harkittua, millä pystyy koviten lyömään. Hän sai tilaisuuden siihen ja käytti sen. Ikinä en olisi itse voinut kuvitella toimivani samoin. En vaikka kuinka olisi eripuraa välillä.
Harkitakyvyn pettäminen.
- Anonyymi
Piä ukkose turpas kiinni ja lopeta toi valehtelu!
Anonyymi kirjoitti:
Piä ukkose turpas kiinni ja lopeta toi valehtelu!
Suksi sinä suolle siitä mölyämään.
- Anonyymi
Pelkuruus
- Anonyymi
💔 varmaan kommunikaation puute, väärinkäsitykset, aiemmat sisäiset haavat... T. Kokenut
- Anonyymi
Siinä on melko osuva vastaus. Avoimuus ja kommunikaatio ovat avaimia vältettävissä olevien sudenkuoppien väistämiseen.
- Anonyymi
Lyhyt vastaus: turhautuminen, katkeruus, mustasukkaisuus.
- Anonyymi
Naulan kantaan tämä, surullista mutta totta.
- Anonyymi
Ylpeys, ennakkoluulo ja pettymys.
"Mikä saa ihmisen satuttamaan sitä jota rakastaa ja jota ei haluaisi kuitenkaan menettää"??
Anonyymi
25.07.2022 18:45
Puhutko kenties itsestäsi vai kumppanistasi?
Kirjoituksesi analysoiden oletan että Puhut itsestäsi?
Itse olen elänyt 6 kertaa ns parisuhteessa?
Viimeisin oli pahin!
nainen oli narsisti!!
Kuka nainen huokailee kesken yhdynnän?
"Oletko koskaan pannut kahta ämmää?
"Itse olen pannut kahta äijää"
"Mihin ne sua pani"?
"Toinen pani per...n ja toinen vi...un"
Silti kun oli iltavuorossa se saatto laittaa 5 viestiä?
"Mikset se vastaa"?
Elämäni narsistin kanssa muutti persoonaani.
Miehenä luottamus vastakkaiseen sukupuoleen
on iäksi mennyt ja Aiheesta!- Anonyymi
Pienestäpä luottamus menee.
Rivoista kiihotus puheista pannessa ja yli-innokkaasta soittelusta
Monet muut tarvii ihan pettämisen näkemisen tai selvät kiistattomat todisteet.
Anonyymi
27.07.2022 11:48
"Pienestäpä luottamus menee".
Aijaa, koet siis itseni vuodatuksen aiheettomaksi?
Eli siis jos ämmä tulee mun kämpille ja käy peseen
toosansa mutta ei huuhtele pönttöa?
Panon jälkeen näen vessassa huuhtelemattoman
pöntön.
Kas kummaa siellä näkyy sen edellisen panon
Mällit!?
Siis mikä luottamus!
(vai haluatko että kirjoitan lisää)?- Anonyymi
Itsekeskeisyys ja kypsymättömyys.
- Anonyymi
Lisäks liibalaaba ja liian kepeät kuormat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäks liibalaaba ja liian kepeät kuormat.
Miksi puutut ulkopuolisena toisten asioihin? Tiedätkö mitä siitä seuraa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puutut ulkopuolisena toisten asioihin? Tiedätkö mitä siitä seuraa?
Älä lässytä, kerroin vain yleisen totuuden, en "puuttunut" mihinkään.
Menkää syvemmälle, teflonit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lässytä, kerroin vain yleisen totuuden, en "puuttunut" mihinkään.
Menkää syvemmälle, teflonit.Selvästi puutut lauman mukana
- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys. Tuohon kun joku osaisi viisaasti vastata.
- Anonyymi
Vastaa itse asian tutkijana!
- Anonyymi
Varsinkin jos lukimode vielä poistaa ne vastaukset. Onnea tänne palstoille.
Anonyymi
25.07.2022 18:45
"Mikä saa ihmisen satuttamaan, sitä
Jota rakastaa ja jota ei haluaisi kuitenkaan menettää"??
Vastaus on: Narsisti!
Elin aikoinaan (vuosia sitten)
narsisti naisen kanssa.
Sillä oli 2 tavoitetta:
Saada entinen miehensä tekemään
itsemurhan kuten myös sen paikkaaja?
Ensimmäisessä se onnistui mutta toisessa ei!
Liityin sitten NUT yhteisöön.
NUT tarkoittaa: Narsistien Uhrien Tuki RY.- Anonyymi
Varma Narsisti, itse liityin Mensuun ja Suoni24:ään.
- Anonyymi
kaikki, menee paremmin,
- Anonyymi
Ei se koskaan rakastanutkaan. Easy peazy.
- Anonyymi
Jos on solmussa niin auttaisiko perheen eteen tehty
uhraus mitään?Rikkominen on pahin mahdollinen,
siksi tyytyminen arkipäiväiseen sopuun on paras.
Kun tietää että kyllästyminen tulee eteen kaikissa
suhteissa niin miksi ei ymmärrä vaan etsii jotain
festivaali teenäisyys iloa,mikä hajoittaa mielen. - Anonyymi
koita, nauttia, elämästäsi, ja, hankkia, vaikka,
2 vuoden kuluttua,, uusi, Nintendon switch konsoli. aika toden, näköisesti,
tulee 2 vuoden kuluttua,
hankkia, kotiin, vaikka, lukemattomia koti, kuntoilu, välineitä,
ja, harrastaa liikuntaa,
ja, katsoa, uusimmat, elokuvat, joten, tuo, tuttu, paikka,
jossa, olen käynyt, hakemassa, kännykkään,
tietoa ja taitoa,
auttaa, sinua varmasti paljon,
ja, uskon todellakin että tiedät paikan,
niin, kun, maksat, luultavasti pienen maksun,
niin, uskon että he auttavat kaikessa mitä haluatkin,
ja, koita, syödä terveellisesti ja hyvin,
tuo, vakio, kauppa,
mikä on lähellä ja jossa käyn,
niin, siellä maksaa, 1 kg. marja, pussi, vähän yli 7 euroa,
:)
ja, jos, teet usein, siitä ruokaa ja juomaa,
niin, uskon että tulet hyvään kuntoon,
ja, uskon että asiat, menevät paljon paremmin,
ainoa, mitä vaaditaan, on vain kärsivällisyys,
N - Anonyymi
Pyrkimys tulla edes jotenkin huomatuksi.
Ei voi, saa sanoa, tehdä mitään kaunista, hyvää, mutta satuttaa voi. - Anonyymi
Jos pystyt satuttamaan toista, merkitset sille toiselle jotain.
Muuta vastakaikua, et ehkä saa. - Anonyymi
Minun elämästäni on potkut saanut ihmisiä, eikä heitä takaisin oteta. Vähintä mitä voi tehdä, jos rakastaa, on jättää rauhaan. Rakkauden pitäisi tahtoa hyvää muillekin kuin itselle.
- Anonyymi
Sanoppas se. Varmaan jotain alkukantaista hulluutta. Ei sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Kun toisella ei ole mitään omaa tahtoa. Muut sanelee tahdon!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854