Voiko se olla merkki siitä, että kuolee pian?
Vastaukset 15
- Anonyymi
Suosittelisin verikokeissa käyntiä. Diabetes, ym. monia sairauksia, jotka väsyttää nukkumisesta huolimatta.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika.Miten yleensä nukut?Nukutko hyvin.Aloitetaan nyt ensin sillä.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Mene ulos ja liiku. Syö hyvin.
- Anonyymi
Matala rautataso? Mittaa ferritiini.
- Anonyymi
Lopeta ryyppääminen.
- Anonyymi
Voi olla merkki kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
- Anonyymi
Ei näillä kuumuuksilla uni ole kovin laadukasta, vaikka nukutuksi saisikin. Kun on viikonkin lämpötila ollut kolmenkympin tienoilla, niin joissakin taloissa lämpötilat pysyvät vielä pitkään sen jälkeen sietämättöminä.
- Anonyymi
Ainakin omlala kohdallani toivon että olisi, mutta minulla ei ikinä asiat mene niin hyvin putkeen että edes kuolisin.
- Anonyymi
Ei kuolema ole huono.
Helpotus.
Lepoa.
- Anonyymi
Väsymys on normaalia. Olen ollut väsynyt 40 vuotta, mutta siinä on hyvä syy ottaa nokoset.
Ei siihen kuole, jossei nuku niin pitkään että kuolee nälkään nukkuessaan. - Anonyymi
veri kokeissa kannattaa käydä,
- Anonyymi
Mistä näitä aloituksia tulee.Mulla vuotaa nenä ympäri vuoden.Olenko kuolemassa?
- Anonyymi
odota kun pakkaset alkaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
odota kun pakkaset alkaa,
kuolenko mä sitten nuhaan kun pakkaset alkaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261444- 1121176
- 1151055
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22827- 111812
- 112780
- 18450
- 36413
- 56402
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i89401