Ärsyttävintä isännöitsijän työssä? Kutsumattomat "vieraat"!

Anonyymi

Yksi kestoärsyttävyys on, kun porukkaa (hallituksen puheenjohtajia, hallituksen jäseniä, osakkaita, vuokralaisia) ramppaa isännöintitoimistolla ilman ajanvarausta. Miten ihmeessä väki kuvittelee, että isännöitsijä on aina toimistolla ja hänen työntekonsa voi mennä koska tahansa keskeyttämään ilman ajanvarausta? Sitten pyöritellään silmiä, kun isännöitsijä puhuu 15 minuutin puhelua ja hallituksen PJ katsoo vieressä KUIN hänellä olisi ollut ajanvaraus ja hän ei saa isännöitsijältä palvelua, vaan joutu odottamaan vartin! Ajattelematon ja itsekästä toimintaa. Ei osoita kovin paljoa kunnioitusta isännöitsijää kohtaan.

Moniko meistä kävelee pankkiin ilman ajanvarausta tapaamaan rahoituspäällikköä tai sijoituspäälliköä? Ihan kuin pankkiin voisi kävellä sisään ja rahoituspäällikön työpöydän viereen istumaan, kun hän puhuu puhelimessa asiakkaan kanssa. Eihän sellaista voi tehdä! Eivät tietenkään päästä sinua kenenkään työhuoneeseen tosta vaan ilman ajanvarausta.

Kuka kävelee asianajotoimiston ovesta sisään ja kuvittelee kävelevänsä siitä suoraan lakimiehen työhuoneeseen ilman ajanvarausta puhumaan työasioissa? Ei hullukaan! Onko mitään epäkohteliaampaan kuin mennä häiritsemään vaativaa ajatustyötä tekevää työntekijää ilman ajan varaamista!

Kuka menee lääkäriaseman ovesta sisään yksityislääkärille ilman ajanvarausta? No, siellä et pääse edes lääkärin vastaanottohuoneeseen ilman ajanvarausta, poislukien päivystys ajat.

Isännöintialalla on aika paljon oppimista muista palvelualoista. Minulle ei tulisi mieleenikään, että minä menisin tapaamaan taloyhtiömme isännöitsijää ilman ajan sopimista etukäteen!

Jos ei muuta, niin se on ihan periaatekysymys. En katso hyvällä, että minua (isännöitsijää) tullaan häiritsemään, kun teen töitä paperit levällään pöydälläni. Ei tilitoimistoonkaan voi kävellä sisään ilman ajanvarausta, kun kirjanpitäjän pöydällä on jonkin toisen firman raha-asiat auki. Miettikää nyt vähän. Voiko isännöitsijän pöydän viereen ilmestyä seisoskelemaan ilman ajanvarausta ja odottaa asiakaspalvelua? No ei tietenkään. Sen sanoo jo maalaisjärkikin.

4

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopeta näin vaativa työ ja pakene vaikka ulkomaille . Onhan se hirveä paikka.
      Kivenlahdessa eräässä taloyhtiössä lähti kaikki vastuuhenkilöt.
      Hermot petti kaikki lähti ja Maininkiaukio jäi tuuliajolle.
      Mutta nyt ei syytetä Matinkylän huoltoa.

      • Anonyymi

        Asiakastiedot mukaan yhtiöllä on vielä hallitus, että ei ole lähteneet. Ja Kylän huollossa näyttää myös olevan Ed.


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa. Eikä tämä koske pelkästään kiinteistöalaa. Minun työpaikalla toivotaan asiakkaiden varaavan ajan. Silloin työntekijällä ei ole muita töitä tiellä. Minä asun vuokra-asunnossa. Tässä yhtiössä ei saa toimiston sihteerinkään luo mennä ilman ajanvarausta.

    • Anonyymi

      Itse teen saman tyylistä ASIAKASPALVELUTYÖTÄ. Ei tänne tule ketään ellei ole sovittu tapaamista. Toimiston ovi on lukossa ja netissä yms. selkeä info ajan varaamisesta. Jos joku eksyy oven taakse yllättäin, avaan jos on sopiva hetki, tai voi olla avaamatta. Voin myös avata ilmoittaakseni, etten ehdi jutustella jne. Suosittelen sinullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe