Johtuu varmaan kun on paljon laturissa näyttö päällä. Lisäksi eniten käytetyn apin kehykset on palanut kiinni näyttöön.
Kolme kuukautta vanhassa Samsungin puhelimessa ilmestyi akunvaihtosymboli.
8
202
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta selviää kun ottaa käteen rautasahan ja sahaa akunvaihtosymbolin pois näytöstä. Sitten se ei enää kiusaa.
- Anonyymi
Otat puhelimen yhteen käteen ja ostokuitin toiseen käteen ja marssit myyjän luo ja kerrot asiasi hänelle.
- Anonyymi
Odotan, ettei akku toimi enää ollenkaan. Eikä luuri ole varmaan tarkoitettu pidettäväksi näyttöä päällä kaiken aikaa. Silloin on pakko pitää laturissa ja siitähän se akku tykkää.
- Anonyymi
Elektroniikkapalstalla keskustellaan siitä mitä voisit laitteen elektroniikalle itse tehdä. Ongelmasi on enemmänkin kännykkäpalstojen asiaa jatarkemmin nimenomaan alla mainitun palstan juttu.
https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat/samsung- Anonyymi
Se mitä pystyt laitteelle itse tekemään, riippuu paljon siitä, missä kohtaa sinulla on peukalo kämmentä. Ilmeisesti kuvittelet täällä muiden olevan yhtä tyhmiä kuin itse olet?
Eikä palstalla aina ole kyse pelkästä umpeen valetun ketakäyttöisen tuotteen korjaamisesta vaan käytetystä tekniikasta ja sen kehittämisestä käyttäjäkokemusten perusteella. Latauspiirin hallinnassa pitäisi olla mahdollisuus pitää puhelin 80% varauksessa em. laturikäytössä mutta ilmeisesti takuukorjausten määrä pysyy riittävän matalalla ilmankin.
Kuvan kiinnipalaminen älypuhelimen LCD-näyttöön on myös ilmiönä erikoinen, vaikka ei ennenkuulumaton:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kuvan_palaminen_näyttöön
- Anonyymi
Eikö kaikkiin kännyköihin saa virransäästöä tms. joilla näyttö pimenee ihan latausaikanakin, vaikka puhelin on päällä?
Ainakin omassa Nokia 6.1 älypuhelimessa näin tapahtuu, näyttö musteni vajaan 1 minuutin kuluessa siitä kun laitoin puhelimeni lataukseen.- Anonyymi
Saa varmaan. Näyttö on ollut tarkoituksella päällä, pisimmän ajan, usein kirkkaimmalla ja sovelluksen kehykset on palanut näyttöön. Kannettavaa tietokonetta käytän samoin, mutta kuva ei ole koskaan palanut.
Jälkikäteen valikoita kaivelleena, lisäasetuksista löytyi myös latauksen rajoitus 85% ja pikalatauksen estäminen. Ne olisin ottanut käyttöön, jos olisin tiennyt akun vanhenevan kolmessa kuukaudessa.
- Anonyymi
Noin siinä käy kun ymmärtämättömyyttään käyttää kännykkää jonkun järjestelmän näyttönä ja käyttöliittymänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372401
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362336- 951721
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511280Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841246Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51165Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?266989- 52966
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737- 27710