Hei!
Minulla on ulkoiset puitteet kunnossa. olen miettinyt sivutoimista lampaiden kasvatusta? Onko se kovin työllistävää ja tuleeko heinät kalliiksi talvella, jos itsellä ei ole?
lampaiden kasvatus
8
338
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.seksikauppa24.fi/tuote/puhallettava-lammas/
Tuo olisi laillisempi keino päästä lähelle lammasta. Maatalouseläimet ovat maatilan juttuja.- Anonyymi
Heinä ei tule kalliiksi,pyöröpaalaus tuottaa halpaa rehua.Se ei pelkästään riitä ,tarvitaan myös väkirehua.Kerintä,karitsointi teettävät työtä.EY byrokratia on runsasta.Meinas unohtua aidat.Lampaat ovat luonnonmukainen tapa köyhtyä.......kivoja kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinä ei tule kalliiksi,pyöröpaalaus tuottaa halpaa rehua.Se ei pelkästään riitä ,tarvitaan myös väkirehua.Kerintä,karitsointi teettävät työtä.EY byrokratia on runsasta.Meinas unohtua aidat.Lampaat ovat luonnonmukainen tapa köyhtyä.......kivoja kyllä.
Unohtui lampailla saa ympäristön pidettyä siistinä.Pari laumista tarvitset myös..,....Ne vasta kivoja ovatkin😁😁😁
- Anonyymi
Harrastuksena voit pitää lampaita, ja harrastuksethan maksaa. Tuloja et kyllä tule niistä saamaan kustannuksia vastaavasti, todellakaan. Vastuuta ja byrokratiaa siitäkin edestä. Toki voi olla aikansa ihan kivaa.
- Anonyymi
Hesanyksiöön lampaat tuo vaihtelua kädelle.
- Anonyymi
Jo, lampaita voi vuokrata uus Suomen kansalle.Suomi blondi käyttäytyy huonosti,ei kunnioita miestä, Mieleen muistuu ensirakkaus,lammas.😁😁😁
- Anonyymi
Lampaiden kasvatus on luonnonmukainen tapa köyhtyä.
- Anonyymi
Lammas sopii pihanurmen syöjäksi ja apuriksi paimenkoiran koulutukseen. Villan voi keritä ja siitä saa maksua vastaan teetettyä villalankaa. Sopivan kokoisena tai vanhaksi tulleena lammas sitten syödään ja jos taljan ottaa talteen, senkin voi vielä parkkuuttaa lämmittäjäksi tai koristeeksi. Palkkatyön ohessa pidettynä ei niillä lampailla välttämättä hirveästi tappiolle jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578807Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123469Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262660Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802040Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050