Tässä mietitty jo koirasta luopumista, useaan otteeseen.
Koiran ja lapsen välillä ei ole koskaan mitään tapahtunut, meillä on toinenkin koira jota lapsi ei pelkää. Ei tätäkään koiraa silloin kun sisarukset tai aikuiset paikalla. Mutta kun yksin pitäisi tulla koulusta kotiin, ei uskalla. Koira on portin takana, joten ei pääse ovelle. Haukahtelee, mutta hiljenee kun näkee kuka tulee. Lapsi on todella herkkä ja itseä surettaa tämä tilanne todella paljon.
On puhuttu, on harjoiteltu. Lapsen ei tarvi ulkoiluttaa koiraa kotiin tullessa, ei tarvi ottaa yksin kontaktia. Koira odottaa kiltisti omassa tilassaan kunnes aikuiset tulevat. Surettaa niin paljon se, että ei kenenkään pitäisi pelätä tulla omaan kotiinsa, tämä on johtanut siihen että lapsi on koulun jälkeen saattanut odottaa ulkona kolmekin tuntia ja pissannut housuun kun ei halua mennä yksin kotiin sisälle. Koira on kiltti, mutta suuri ja aktiivinen. Lapsi on aiemmin nähnyt toisen samanrotuisen hyökkäävän toisen koiran kimppuun, joten uskon että pelko on lähtenyt tästä.
Ja nyt ei auta neuvot, että laita lapsi ruokkimaan koiraa yms, kun se ei ole ongelma. Lapsi hoitaa, ruokkii, komentaa, lenkkeilee, mitä vain, kunhan ei ole yksin.
Lapsi pelkää energistä koiraa
Anonyymi
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Luovu siitä lapsesta.Ei siitä surkimuksesta kuitenkaan kunnon eläjää tule kun koiria pelkää.
- Anonyymi
Koirapelko voi mennä ohi. Näin kävi alle kouluikäiselle tytölle jonka kaatoi naapurin irrallaan juossut ajokoira rappukäytävässä. Tapauksen jälkeen pienetkin koirat pelottivat mutta ei mennyt kauaakaan kun koirien silittely taas kiinnosti lasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049