Onko Jämsässä Nuohoojia.

Anonyymi

Ja tarkotan sitä kuka piipun nokassa jököttää, en kaipaa luhmujen väännöksiä.

22

2823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eip oo. Ne tulee Jyväskylästä.

• Anonyymi

Uosukaisen pasi. Käynyt jo monet vuodet.

• Anonyymi

Hyvää ei ole, ei edes kohtuullista. Huono, jonka tietää kaikki, on.

• Anonyymi

Kannattaa nuohota itse. Itse ostin takavuosina hyvät nuohousvälineet muutamalla kympillä jo vuosia sitten. Hyvin onnistuu ja jälkikin parempaa kuin ns. nuohoojilla.

• Anonyymi

vakuutus ei korvaa jos jotain sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vakuutus ei korvaa jos jotain sattuu.

Ei satu .kun on paremmin nuohottu itse, kuin amattimies. Minä itse tunnen taloni piiput paremmin , kuin nämä huijarit. Niitten käynninin jälkeen saa korjata niitten jälkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei satu .kun on paremmin nuohottu itse, kuin amattimies. Minä itse tunnen taloni piiput paremmin , kuin nämä huijarit. Niitten käynninin jälkeen saa korjata niitten jälkiä.

Korvaako vakuutus jos talo palaa kun on itse nuohottu . Onko ammattitaitoa verrattuna oikeiiin nuohoojiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvaako vakuutus jos talo palaa kun on itse nuohottu . Onko ammattitaitoa verrattuna oikeiiin nuohoojiin?

Tienaako nuohooja hyvin? Ainakin saa kiipeillä katoilla henkensä kaupalla hunoilla tikkailla ja rypeä paskasena päivät pitkät.

• Anonyymi

Tienaa hyvin jos osaa hoitaa verot ja muut velvoitteet ajoissa. Pitää myös osata säästää tulevien eläkepäivien varalle. Jos vapaa aika menee wanhassa mestarissa ja eletään kädestä suuhun niin kusessa pitkässä juoksussa. Koskee muuten kaikkia yrittäjiä.

• Anonyymi

Nuohoojista en tiedä, mutta hinaaja täällä ainakin on.

• Anonyymi

Hyviä ei paikkakunnalla ole!

• Anonyymi

Paras on Koskelainen toisessa polvessa nuohoojana ja vesi hommissa Jämsäläinen toisessa polvessa.Kyllä näin on !

• Anonyymi

Tuo vesi homma on paska puhetta, kun ensinmäinen polvi vaan heittäyty hommaa, ja toisesta polvesta ei tullu mitään.

• Anonyymi

Minusta melko vakavaa, jos polvessa on vettä. Jos vielä toisessakin, niin aina pahempi juttu.
        Läääkärinreissu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta melko vakavaa, jos polvessa on vettä. Jos vielä toisessakin, niin aina pahempi juttu.
        Läääkärinreissu.

Hallissa on yksi persloosteri hoonaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallissa on yksi persloosteri hoonaaja

taitaa mielesi tehdä: siitä puhe mistä puute

• Anonyymi

Tilasin netitä osoitteesta www.Nokikaveri.fi
      Oli nopea nuohooja ja teki koko homman siististi. Jopa kosteuspyyhkeellä pyyhkäisi takan edustan, vaikka siihen ei mitään tuhkaa mennytkään, kun oli koko ajan hänen oma imuri päällä.
      Kohtelias ja mukava tyyppi. Ensi keväänä tavataan taas.

• Anonyymi

Höpöhöpöä. Tuolta tulee nimettömiä random kavereita, vailla minkäänlaista vastuuta.

• Anonyymi

Ennen vanhaan oli kaikki Jämsän nuohoojat kommunisteja.

• Anonyymi

Joo, Hakonen ainakin.
        Vetäisi leivinuunin tuhkat lattialle Keskisuomalaisen päälle ja jätti siihen. Rahasti ja lähti matkoihinsa.
        Äiti sitten siivosi jäljet, joutui luuttuamaan kaikki lattiat ym. kun nokipölyä oli huushollissa vähän joka paikassa.
        Parempaa vaihtoehtoa ei kuitenkaan ollut, kun nuohousalueet oli jotenkin jaettu, että aina tuli vaan sama äijä hommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, Hakonen ainakin.
        Vetäisi leivinuunin tuhkat lattialle Keskisuomalaisen päälle ja jätti siihen. Rahasti ja lähti matkoihinsa.
        Äiti sitten siivosi jäljet, joutui luuttuamaan kaikki lattiat ym. kun nokipölyä oli huushollissa vähän joka paikassa.
        Parempaa vaihtoehtoa ei kuitenkaan ollut, kun nuohousalueet oli jotenkin jaettu, että aina tuli vaan sama äijä hommiin.

Sen manttelinperijä oli paras. Vei tuhkatkin pesästä viimeisen päälle.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe