Ja tarkotan sitä kuka piipun nokassa jököttää, en kaipaa luhmujen väännöksiä.
Onko Jämsässä Nuohoojia.
22
2763
Vastaukset
- Anonyymi
Eip oo. Ne tulee Jyväskylästä.
- Anonyymi
Uosukaisen pasi. Käynyt jo monet vuodet.
- Anonyymi
Hyvää ei ole, ei edes kohtuullista. Huono, jonka tietää kaikki, on.
- Anonyymi
Kannattaa nuohota itse. Itse ostin takavuosina hyvät nuohousvälineet muutamalla kympillä jo vuosia sitten. Hyvin onnistuu ja jälkikin parempaa kuin ns. nuohoojilla.
- Anonyymi
vakuutus ei korvaa jos jotain sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vakuutus ei korvaa jos jotain sattuu.
Ei satu .kun on paremmin nuohottu itse, kuin amattimies. Minä itse tunnen taloni piiput paremmin , kuin nämä huijarit. Niitten käynninin jälkeen saa korjata niitten jälkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei satu .kun on paremmin nuohottu itse, kuin amattimies. Minä itse tunnen taloni piiput paremmin , kuin nämä huijarit. Niitten käynninin jälkeen saa korjata niitten jälkiä.
Korvaako vakuutus jos talo palaa kun on itse nuohottu . Onko ammattitaitoa verrattuna oikeiiin nuohoojiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvaako vakuutus jos talo palaa kun on itse nuohottu . Onko ammattitaitoa verrattuna oikeiiin nuohoojiin?
Tienaako nuohooja hyvin? Ainakin saa kiipeillä katoilla henkensä kaupalla hunoilla tikkailla ja rypeä paskasena päivät pitkät.
- Anonyymi
Tienaa hyvin jos osaa hoitaa verot ja muut velvoitteet ajoissa. Pitää myös osata säästää tulevien eläkepäivien varalle. Jos vapaa aika menee wanhassa mestarissa ja eletään kädestä suuhun niin kusessa pitkässä juoksussa. Koskee muuten kaikkia yrittäjiä.
- Anonyymi
Nuohoojista en tiedä, mutta hinaaja täällä ainakin on.
- Anonyymi
Hyviä ei paikkakunnalla ole!
- Anonyymi
Paras on Koskelainen toisessa polvessa nuohoojana ja vesi hommissa Jämsäläinen toisessa polvessa.Kyllä näin on !
- Anonyymi
Tuo vesi homma on paska puhetta, kun ensinmäinen polvi vaan heittäyty hommaa, ja toisesta polvesta ei tullu mitään.
- Anonyymi
Minusta melko vakavaa, jos polvessa on vettä. Jos vielä toisessakin, niin aina pahempi juttu.
Läääkärinreissu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta melko vakavaa, jos polvessa on vettä. Jos vielä toisessakin, niin aina pahempi juttu.
Läääkärinreissu.Hallissa on yksi persloosteri hoonaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallissa on yksi persloosteri hoonaaja
taitaa mielesi tehdä: siitä puhe mistä puute
- Anonyymi
Tilasin netitä osoitteesta www.Nokikaveri.fi
Oli nopea nuohooja ja teki koko homman siististi. Jopa kosteuspyyhkeellä pyyhkäisi takan edustan, vaikka siihen ei mitään tuhkaa mennytkään, kun oli koko ajan hänen oma imuri päällä.
Kohtelias ja mukava tyyppi. Ensi keväänä tavataan taas.- Anonyymi
Höpöhöpöä. Tuolta tulee nimettömiä random kavereita, vailla minkäänlaista vastuuta.
- Anonyymi
Ennen vanhaan oli kaikki Jämsän nuohoojat kommunisteja.
- Anonyymi
Joo, Hakonen ainakin.
Vetäisi leivinuunin tuhkat lattialle Keskisuomalaisen päälle ja jätti siihen. Rahasti ja lähti matkoihinsa.
Äiti sitten siivosi jäljet, joutui luuttuamaan kaikki lattiat ym. kun nokipölyä oli huushollissa vähän joka paikassa.
Parempaa vaihtoehtoa ei kuitenkaan ollut, kun nuohousalueet oli jotenkin jaettu, että aina tuli vaan sama äijä hommiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Hakonen ainakin.
Vetäisi leivinuunin tuhkat lattialle Keskisuomalaisen päälle ja jätti siihen. Rahasti ja lähti matkoihinsa.
Äiti sitten siivosi jäljet, joutui luuttuamaan kaikki lattiat ym. kun nokipölyä oli huushollissa vähän joka paikassa.
Parempaa vaihtoehtoa ei kuitenkaan ollut, kun nuohousalueet oli jotenkin jaettu, että aina tuli vaan sama äijä hommiin.Sen manttelinperijä oli paras. Vei tuhkatkin pesästä viimeisen päälle.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772