Eli siis kuuluuko Öja Kokkolaan, onko se itsenäinen kunta vai joku Kokkolan osa?
Öja/Kokkola
9
1086
Vastaukset
- snacka du
Öja kuluu Skellefteån kaupungille,esisopimus on vuodelta 1932!Tunneli rakennetaa Ojasta-Skellefteån ,kunhan rahoitus on valmis!
- pete
se on ruattalaisten paskaperseitten kehtopaikka!!!!!
- pakana
Kai tää kuuluu.. mä asun täällä öjassa, mutta en osaa yhtään ruotsia, ja voin sanoa että nää ihmiset on perseestä.. ne inhoaa mua siks, koska en osaa ruotsia.. Vittu mitä idiootteja..
- minä vain
pakana kirjoitti:
Kai tää kuuluu.. mä asun täällä öjassa, mutta en osaa yhtään ruotsia, ja voin sanoa että nää ihmiset on perseestä.. ne inhoaa mua siks, koska en osaa ruotsia.. Vittu mitä idiootteja..
Niin siis, kuka vihaa ketä? Viestissä oli kyllä sinä joka haukut niitä...
- Öjan tietäjä
Öjan alue kuului ainakin vuodesta 1608 alkaen Kruunupyyhyn. Kuitenkin vuosina 1932-1969 Öja oli oma itsenäinen kuntansa. Vuonna 1969 Öjan kunta liittyi Kokkolan kaupunkiin ja on siis siitä lähtien ollut osa Kokkolaa.
- Anonyymi
Öja on ruotsin kielinen kaupunki Kokkolassa. Sen stadsdirektören är Hölger Studebacker.
- Anonyymi
Öja on kuuluisa silakannahka turkeistaan.
Öja tulee aina ensin vaikka tultaisiin mistäpäin tahansa kokkolaan. - Anonyymi
Öja on kuuluisa silakannahka turkeistaan.
Öja tulee aina ensin vaikka tultaisiin mistäpäin tahansa kokkolaan. - Anonyymi
Öijässä ihmiset keskustelevat jopa lintujen äänellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815