Rintojen kasvu (11-12 vuotiaat)

Anonyymi

Oon siis 12v tänä vuonna 13 ja mulla on TOSI pienet rinnat et toinen niiku näkyy vähä mut sit toinen ei näy yhtää. mun kuppikoko on alempi ku AA et onks teil pienet rinnat tässä iässä vai onks teil iha et näkyy. et mä käytän viel sellasii ”urheilutoppei” koska mul ei näy rinnat hirvee hyvi. oon menos 7 luokalle ja menkat ei oo alkanu viel. et pitääks olla huolissaa ku tässä iässä ei oo kasvanu viel rinnat???

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään huolta. Rinnat kasvaa kaikkilla eri aikaan joillain vasta kun menkat on alkanu. Ite ajattelin just samaa ku tuntu siltä että kaikkilla muilla oli jo rinnat ja menkat alkanut ja ite oli jotenkin tosi lauta mut ei hätää kyllä ne vielä joskus tulee :) Jos menkat ei ala kun on täyttänyt 15 niin olis ehkä aika puhuu sitä jollekin. Jos liikaa huolestuttaa kun täyttää 14 eikä ole vielä alkanut niin voi puhua esim terkkarille. Monilla alkaa 11-14 vuotiaina ja itel alko vasta 14 vaikka siskolla oli jo 12 vuotiaana mut äidillä 16 se riippuu aina vähän mutta usein tulee samoihin aikoihin kun äidillä alkoi.

    • Anonyymi

      Ei mitään huolta. Rinnat kasvaa kaikkilla eri aikaan joillain vasta kun menkat on alkanu. Ite ajattelin just samaa ku tuntu siltä että kaikkilla muilla oli jo rinnat ja menkat ja ite oli jotenkin tosi lauta mut ei hätää kyllä ne vielä tulee :) Jos on täyttänyt 15 eikä ole vielä alkanut niin kannattaisi kertoa jollekin. Monilla alkaa 11-14 vuotiaina ja itel alko vasta 14 vaikka siskolla oli jo 12 vuotiaana mut äidillä 16 se riippuu aina vähän mutta usein tulee samoihin aikoihin kun äidillä alkoi.

    • Anonyymi

      Mulla sama, MUTTA MULLA EI NÄY MITÄÄ
      ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe