Oon siis 12v tänä vuonna 13 ja mulla on TOSI pienet rinnat et toinen niiku näkyy vähä mut sit toinen ei näy yhtää. mun kuppikoko on alempi ku AA et onks teil pienet rinnat tässä iässä vai onks teil iha et näkyy. et mä käytän viel sellasii ”urheilutoppei” koska mul ei näy rinnat hirvee hyvi. oon menos 7 luokalle ja menkat ei oo alkanu viel. et pitääks olla huolissaa ku tässä iässä ei oo kasvanu viel rinnat???
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei mitään huolta. Rinnat kasvaa kaikkilla eri aikaan joillain vasta kun menkat on alkanu. Ite ajattelin just samaa ku tuntu siltä että kaikkilla muilla oli jo rinnat ja menkat alkanut ja ite oli jotenkin tosi lauta mut ei hätää kyllä ne vielä joskus tulee :) Jos menkat ei ala kun on täyttänyt 15 niin olis ehkä aika puhuu sitä jollekin. Jos liikaa huolestuttaa kun täyttää 14 eikä ole vielä alkanut niin voi puhua esim terkkarille. Monilla alkaa 11-14 vuotiaina ja itel alko vasta 14 vaikka siskolla oli jo 12 vuotiaana mut äidillä 16 se riippuu aina vähän mutta usein tulee samoihin aikoihin kun äidillä alkoi.
- Anonyymi
Ei mitään huolta. Rinnat kasvaa kaikkilla eri aikaan joillain vasta kun menkat on alkanu. Ite ajattelin just samaa ku tuntu siltä että kaikkilla muilla oli jo rinnat ja menkat ja ite oli jotenkin tosi lauta mut ei hätää kyllä ne vielä tulee :) Jos on täyttänyt 15 eikä ole vielä alkanut niin kannattaisi kertoa jollekin. Monilla alkaa 11-14 vuotiaina ja itel alko vasta 14 vaikka siskolla oli jo 12 vuotiaana mut äidillä 16 se riippuu aina vähän mutta usein tulee samoihin aikoihin kun äidillä alkoi.
- Anonyymi
Mulla sama, MUTTA MULLA EI NÄY MITÄÄ
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751230
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821147Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241125Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129965Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6918- 60854
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73734Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132682Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48547
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90540- 137530
- 25512
- 36505
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11490- 43477
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää42468- 19456
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.85444