riikaan lasten kanssa

heippa, eli olisin menossa lasten (9, 13, ja 15 vuotiaiden) kanssa latviaan, riikaan. Olen yrittänyt miettiä että mitä tekemistä siellä sitten on. Olen muutaman kiinnostavan kohteen nyt löytänyt mutta ne ei kuitenkaan halutuksi ajaksi riitä. Ollaan menossa siis ehkä noin 3-4 päiväksi. Olisikos kellään ehdotuksia tai kokemuksia että mitä sieltä riikasta oikeen löytyy.
61039
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

kiinnostaa myös!

Äänestä

Tutki netistä Riian tietoja. Koristeellinen mustapäiden talo (museo) kannattaa katsoa keskustassa. Käy vesibussiristeilyllä Daugava-joen sivulenkillä, on hienot näkymät kaupunkiin vähän eri suunnasta kuin kadulta. Suosittelen käymään kesällä Jurmalassa, se on 15 kilometrin päässä oleva rantakaupunki, hiekkarantaa yli 10 kilometriä. Menen sinne aina junalla eikä maksa juuri mitään.

Äänestä

Paljon parempi kohde olisi Ventspils länsirannikolla

Googlaa Ventspils Children town
Tai Ventspils Olympic centre

2Äänestä

Myös Sigulda koilliseen 60 km junalla on lapsille mukava kohde..... Googlaa

1Äänestä

Riippuu paljon siitä milloin olet menossa. Olen käynyt siellä muutaman kerran ja kesällä suunnistaisin Jormalan hiekkarannoille, jotka on muistaakseni 60 km pitkät. Siellä lakoteltiin eräänä kesänä auringosta nauttien.

Äänestä
  • Googlasin Jurmalan rannat ja tässä vastaus eli tuplasin pituuden. Hieno paikka oli kyllä ja vanhassa kaupungissa vastaantulleet naiset poikkeuksetta hämmästyttävän pitkiä :D

"Jūrmalan hiekkaranta Latviassa on lähes 30 kilometriä pitkä, valkohiekkainen "Baltian Riviera" lähellä Riikaa. Se tarjoaa matalaa vettä, kauniita jugendtyylisiä puuhuviloita ja hyvät palvelut. Ranta on suosittu rentoutumiskohde, joka on helposti saavutettavissa Riian keskustasta junalla tai autolla. "

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

heippa, eli olisin menossa lasten (9, 13, ja 15 vuotiaiden) kanssa latviaan, riikaan. Olen yrittänyt miettiä että mitä tekemistä siellä sitten on. Olen muutaman kiinnostavan kohteen nyt löytänyt mutta ne ei kuitenkaan halutuksi ajaksi riitä. Ollaan menossa siis ehkä noin 3-4 päiväksi. Olisikos kellään ehdotuksia tai kokemuksia että mitä sieltä riikasta oikeen löytyy.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu