heippa, eli olisin menossa lasten (9, 13, ja 15 vuotiaiden) kanssa latviaan, riikaan. Olen yrittänyt miettiä että mitä tekemistä siellä sitten on. Olen muutaman kiinnostavan kohteen nyt löytänyt mutta ne ei kuitenkaan halutuksi ajaksi riitä. Ollaan menossa siis ehkä noin 3-4 päiväksi. Olisikos kellään ehdotuksia tai kokemuksia että mitä sieltä riikasta oikeen löytyy.
riikaan lasten kanssa
Anonyymi
2
771
Vastaukset
- Anonyymi
kiinnostaa myös!
- Anonyymi
Tutki netistä Riian tietoja. Koristeellinen mustapäiden talo (museo) kannattaa katsoa keskustassa. Käy vesibussiristeilyllä Daugava-joen sivulenkillä, on hienot näkymät kaupunkiin vähän eri suunnasta kuin kadulta. Suosittelen käymään kesällä Jurmalassa, se on 15 kilometrin päässä oleva rantakaupunki, hiekkarantaa yli 10 kilometriä. Menen sinne aina junalla eikä maksa juuri mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874315Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2103441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822796Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872529- 1872232
- 411727
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391422